שימו לב ❤ בחול המועד פסח ויום העצמאות חלק ממחירי האתר אינם תקפים במחלקת השכרת ציוד! למחיר הרלוונטי נא ליצור קשר.

המרכבה 5, אשקלון

DBO השכרת ציוד - בווייז

050-5603251

שירות 24/6

מחירון הובלות

לצפייה לחץ

מתנפחים להשכרה בכפר יונה

ימי הולדת, חתונות, בר מצוות, אירועים עסקיים ומסיבות סוף שנה הם אירועים משמחים ומאושרים ממילא אבל בכדי להפוך אותם לשמחים ומאושרים אפילו עוד יותר עליכם לחשוב מחוץ לקופסא ולארגן לכולם חוויה איכותית במיוחד. מתנפחים להשכרה בכפר יונה זו בהחלט אפשרות מעולה שעומדת בפניכם.

DBO EVENTS המובילים בהשכרת מתנפחים בכפר יונה

אנחנו ב-DBO EVENTS מבטיחים לכם הנאה שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן. המתנפחים שלנו להשכרת בכפר יונה מגיעים במגוון רחב מאוד של סגנונות ועיצובים, מבחר גדול של צבעים וכמובן הרבה מאוד אפשרויות שעומדות בפניכם מבחינת הפעילות.

אתם בוחרים את המתנפחים שלכם ואתם יכולים להחליט האם הנושא יהיה סביב תחרויות ספורט, קפיצות וטיפוסים או אפילו מתנפחי מים – אתם תדאגו לבחור, אנחנו נדאג לסדר לכם מחיר מצוין שישאיר אתכם עם חיוך רחב על הפנים.

למעבר לקטלוג המלא למתנפחים להשכרה

השכרת מתנפחים בכפר יונה בזול – הנאה גדולה, מחיר קטן

אם אתם גם מחפשים לאירוע שלכם או של הילדים שלכם חוויה יוצאת דופן וגם מחפשים מחיר אטרקטיבי הגעתם בדיוק למקום הנכון. השכרת מתנפחים בכפר יונה בזול זו לא משאלת לב בלתי ממומשת ולמרות שכיום הכל יותר יקר משאר המקומות אצלנו תיהנו ממחיר משתלם שלא ישאיר לכם מקום לספקות ביחס למתנפחים להשכרה. המתנפחים שלנו עשויים מחומר איכותי וחזק ואתם יכולים להיות רגועים גם מבחינה בטיחותית שכולם יסיימו את הערב בריאים ושלמים.

לקטנים, לגדולים, לילדים, למבוגרים – מתקני מתנפחים להשכרה בכפר יונה לכולםםם

אם חשבתם שמתנפחים להשכרה בכפר יונה למגוון אירועים מתאימה רק לילדים קטנים או מקסימום לנערים מתבגרים, אתם טועים טעות מרה אבל אתם לא היחידים כי רוב המבוגרים חושבים כמוכם. אנחנו מציעים לכם השכרת מתנפחים לילדים, השכרת מתנפחים לפעוטות, השכרת מתנפחים בכפר יונה לנערים ונערות וגם השכרת מתנפחים למבוגרים שיש בהם עדיין רוח שטות ורוצים לחזור להיות קצת ילדים.

המתנפחים מגיעים במגוון רחב של סוגים ומשלבים בתוכם תחרויות ספורט, טיפוסים על מתנפח קיר טיפוס, התגלשויות והסתובבויות בדיוק כמו במגלשה ובקרוסלה שאתם מכירים, מתנפחי מים ומגלשות ענק ועוד המון פעילות מגוונות ומרתקות. אנחנו מומחים בלהתאים את סוג המתנפחים לגיל והרצונות שלכם ואתם יכולים להיות בטוחים שהאירוע שלכם הולך להיות מהנה במיוחד וכמובן איכותי במיוחד

שדרוג האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח ומהנה

השכרת מתנפחים לאירועים בכפר יונה זה החלק בפאזל שחסר לכם כד שהאירוע הקרוב שאתם מתכננים יהיה אירוע בלתי נשכח לא רק עבורכם או עבור הילדים שלכם, אלא גם עבור כל הנוכחים באירוע שירגישו מהו ריגוש אמיתי. אצלנו באתר יש לכם מגוון רחב של מתנפחים להשכרה בכפר יונה כדי שתוכלו למצוא בדיוק את מה שחיפשתם ועל מנת שתוכלו לקפוץ עד השמיים מרוב אושר.

מתקנים מתנפחים להשכרה בכפר יונה הם בטוחים ומוגנים וכל המתקנים המתנפחים שלנו עשויים מחומרים נגד אש וכמובן בעלי תקן התקן הישראלי כך שאתם יכולים להיות רגועים כאשר הילדים שלכם קופצים ונהנים על המתקנים.

מתנפחים להשכרה בכפר יונה – להמשיך לקפוץ משמחה גם שרואים את המחיר

אז אחרי שהפנמתם שמדובר בפעילות יוצאת דופן עבור ימי הולדת, בר מצוות, אירועים חברתיים, אירועי גיבוש לעובדים, אירועים עסקיים ולמעשה עבור כל אירוע שתבחרו הגיע הזמן לדבר על הפרמטר שכל הישראלים אוהבים: המחיר.

אם חשבתם שהמחירים שלנו יקרעו לכם את הכיס או שתצטרכו לקחת הלוואות שמנות כדי לממן את המתקנים המתנפחים הרי שיש בידכם טעות גדולה. שאנחנו מדברים על מתנפחים לאירועים בכפר יונה מחירים לא צריכים להוות עבורכם בעיה, מדובר במחירים הוגנים ומשתלמים שיעשו לכם כיף גדול גם אחרי האירוע.

אנחנו מציעים לכם מתנפחים להשכרה בזול בכפר יונה, אנו מבטיחים לכם הנאה אדירה ועצומה והכל במחיר אטרקטיבי ומשתלמם. רוצים מתנפחים לאירוע? אם החלטתם שאתם רוצים שירות מתנפחים לאירועים מחיר זו בוודאי לא הסיבה שתמנע מכם את התענוג הצרוף הזה ואנחנו מציעים לכם מבצע מיוחד לכבוד האירוע הקרוב שלכם.

מתנפחים לימי הולדת בכפר יונה – להכניס שמחה ואושר לאירוע

יום הולדת הוא לא יום רגיל, זה היום שבו אתם מרגישים את כל האהבה וכל ההילה מסביבכם ובהחלט אפשר לומר שזה היום המיוחד שלכם שבו אתם מרגישים כאילו אתם מרכז העולם. כיאה ליום המיוחד אנחנו נוטים לערוך מסיבות מיוחדות ולא משנה אם אנחנו בני עשר, שלושים או אפילו שבעים אנחנו פשוט לא מוכנים לוותר על היום המיוחד שלנו.

אם כבר התחלתם לתכנן את האירוע הקרוב שלכם אבל חסר לכם המשהו היוצא דופן, המשהו שיגרום לאורחים שלכם לחייך חיוך רחב והמשהו הזה שיגרום לכולם לזכור את יום ההולדת שלכם לעוד הרבה זמן, לנו יש בדיוק את מה שאתם צריכים בחבילת מתנפחים ליום הולדת.

מתנפחים לימי הולדת בכפר יונה להשכרה זו הדרך הבטוחה להפוך את האירוע שלכם למיוחד במינו, לאירוע מקפיץ ומשמח ולאירוע שאף אחד לא ישכח עוד המון שנים. השכרת מתנפחים בכפר יונה לימי הולדת מתאימה לכל סוגי האירועים וכמובן לכל הגילאים ואם אתם חושבים שאתם מבוגרים מדי בשביל לקפוץ או להשתולל חכו עד שתראו את המתנפחים באירוע שלכם.

השכרת מתנפחים בכפר יונה והסביבה – לבחור את האווירה באירוע שלכם

אירועים משמחים וחגיגות גדולות הם חלק בלתי נפרד מחיינו ושזה מגיע אלינו או לילדים שלנו אנחנו רוצים שהמסיבה תהיה מושלמת. הדרך לשם רצופה כוונות טובות אבל לפעמים אנחנו עלולים קצת לפספס ולהרוס לעצמנו את החגיגה.

אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח אירוע מהנה גם לכם וגם לאורחים שלכם זו בחירת האטרקציה שתשאיר את כולם פעורי פה ותביא איתה כיף שונה שאין בכל אירוע. השכרת מתנפחים לאירועים בכפר יונה זו בחירה נפלאה.

ביחס להנאה שתקבלו מהמתנפחים שלנו המחיר הוא זול מאוד וביחס לאטרקציות אחרות שתוכלו לבחור אין ספק שהיחס בין ההנאה לסכום שתצטרכו לסלם הוא היחס המושלם. יום הולדת מגיע כל שנה אבל בכל שנה אנחנו רוצים לספק לעצמנו ולילדים שלנו את האירוע הגדול ביותר ולכן עלינו לחשוב מחוץ לקופסא בכל פעם מחדש – אנחנו מבטיחים לכם אירוע מהסרטים שיסב לכם כייף גדול.

DBO EVENTS עם המבחר הגדול ביותר להשכרת מתנפחים בכפר יונה

אם החלטתם שאתם רוצים אירוע איכותי אבל במקביל אירוע כייפי ומהנה מתנפחים להשכרה בזול בכפר יונה זו התשובה הטובה ביותר עבורכם. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר ואל תרגישו לא נעים לחשוב מחוץ לקופסא – היצירתיות והמקוריות שלנו ביחד עם התעוזה שלכם תסדר לכם אירוע שלא יישכח עוד הרבה מאוד זמן.

5/5 - (34 דירוגים)

שאלה נפלאה! המתנפחים שברשותינו מתאימים למגוון רחב של גילאים. החל מהגיל הרך ועד נוער ומבוגרים. 

אנו מזמינים אתכם להסתכל על הקטלוג המלא באתר >> גם המחירים גלויים, בהבטחה :)

בהחלט כן! ישנה אפשרות להובלה והקמה של המתנפחים למי שאינו יכול לאסוף באופן עצמאי. בנוסף ניתן להזמין דרכנו מפעילים שישגיחו על משתתפי הפעילות.

כעת כל מה שנותר לכם זה להיכנס לאתר, לצפות במתנפחים הקיימים ולהזמין אותנו לאירוע שלכם >> אנו נדאג שהאורחים יהנו עד השמיים ואתם תהיו בראש שקט לאורך כל האירוע!

היכנסו עכשיו או צרו קשר בטלפון ונשמח לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד: 050-5603251

מה היה לנו עד עכשיו?

מחירון הובלות

200 ₪ – אשקלון (לא כולל איזור תעשיה דרומי)

350 ₪ – עד 10 ק"מ מאשקלון – לדוג':  זיקים / ניצן / ניצנים / באר גנים / נגבה / ניר ישראל / הודיה / ברכיה / משען / בית שקמה / גיאה / מבקיעים / בת הדר

400 ₪ – עד 25 ק"מ מאשקלון – לדוג':  אשדוד / שדרות / עוצם / אלומה / שחר / ברור חיל / כוכב מיכאל / גן יבנה / קריית גת / קריית מלאכי / אבן שמואל / תלמים / ערוגות / כפר אחים / באר טוביה / עוזה

500 ₪ – עד 30 ק"מ מאשקלון – לדוג': נתיבות / גדרה / בני עייש / רבדים / מעגלים / כפר מימון / בארי / גני טל / חפץ חיים / יד בנימין / עשרת / שדמה / כפר אביב / ניר גלים / בני דרום / אבן שמואל / איתן / אחוזם / עזריקם

650 ₪ – עד 40 ק"מ מאשקלון – לדוג': יבנה / רחובות / מזכרת ביתה / קריית עקרון / מעגלים / שיבולים / תאשור / תדהר / ברוש / בית אלעזרי / לכיש / טל שחר / מבועים / רעים / שרשרת

800 ₪ – עד 50 ק"מ מאשקלון – לדוג': ראשון לציון / נס ציונה / באר יעקב / חולון / בת ים / אופקים / דבירה / בית קמה / מסלול / מצליח / ישרש / בית חנן / נטעים / נצר סרני / סתריה

900 ₪ – עד 60 ק"מ מאשקלון – לדוג': תל אביב / רמת גן / גבעתיים / בני ברק / פתח תקווה / אור יהודה / מודיעין מכבים רעות / לוד / רמלה / באר שבע / להבים / אורים

1100 ₪ – עד 70 ק"מ מאשקלון – לדוג': הרצליה / רמת השרון / הוד השרון / ראש העין / שוהם / מיתר / עומר / חצרים / צאלים

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)

 

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)
דילוג לתוכן