שימו לב ❤ בחול המועד פסח ויום העצמאות חלק ממחירי האתר אינם תקפים במחלקת השכרת ציוד! למחיר הרלוונטי נא ליצור קשר.

המרכבה 5, אשקלון

DBO השכרת ציוד - בווייז

050-5603251

שירות 24/6

מחירון הובלות

לצפייה לחץ

השכרת שולחנות וכסאות בקרית יערים

השכרת שולחנות וכסאות בקרית יערים לאירועים שונים מצריכה מעט חשיבה מוקדמת. כאשר יש לשים לב לסגנון ולאווירה המבוקשת, למספר הפריטים שצריך להזמין, למאפייני הישיבה המבוקשים, ולהיותו של הציוד מושלם ללא רבב. אם אתם מעוניינים בפרטים נוספים והכוונה מקצועית, אנחנו מזמינים אתכם לדבר עם הצוות שלנו DBO EVENTS ונשמח לעזור, בינתיים צפו במוצרים שלנו בתחום.

לקטלוג השכרת שולחנות וכסאות – לחץ כאן

כסאות ושולחנות להשכרה בקרית יערים עבור האירוע הבא שלכם

מובן מאליו שבכל אירוע צריכים להיות כסאות ושולחנות שעליהם יוכלו המוזמנים להסב, לאכול, להתרווח, לשוחח וכן הלאה. יחד עם זאת, השכרת כסאות ושולחנות לאירועים בקרית יערים הם עולם ומלואו, ויש לדעת לבחור אותם נכון.

בדיוק למען מטרה זו עומד לרשותכם הצוות המקצועי שלנו, עם המון ניסיון, רצון טוב ויכולת לעזור – לא רק בכיסאות ושולחנות להשכרה בקרית יערים אלא בכל ציוד הנדרש לאירוע הבא שלכם.

איך בוחרים נכון כיסאות ושולחנות להשכרה בקרית יערים לאירוע?

שולחנות להשכרה יכולים להגיע במגוון צורות תוכלו להשכיר שולחנות בר גבוהים, פינות ישיבה, שולחנות עגולים 1.60 שולחנות עץ, שולחנות בוצ'ר, שולחנות בר, שולחנות איקס וכדומה. ההמלצה שלנו היא לקחת מקדם ביטחון ולהושיב פחות מהמומלץ ובכך לרווח את האורחים שלנו.

נכון שהצוות שלנו עומד לרשותכם, אבל בכל זאת כדאי שתתחילו לתת את הדעת על כמה פרמטרים מרכזיים:

עיצובים וסגנונות

יש מגוון עצום של כסאות ושולחנות להשכרה בקרית יערים המתאימים למגוון אירועים: ימי הולדת, אירועי חברה, חתונות, חינות, אירועים ציבוריים, אירועים עסקיים, ימי עיון, כנסים ועוד. מה שחשוב לבחון הוא את הקונספט והאווירה באירוע שאתם מתכננים בקרית יערים, שכן כסאות ושולחנות תופסים בהחלט משפיעים על האווירה. שימו לב לצבעי הפריטים שאתם מזמינים, לדגמיהם ולחומרים מהם הם עשויים, וכמובן להיותם מכובדים, ייצוגיים ומכבדים את האירוע והמוזמנים.

כסאות ושולחנות לכולם

כמות האנשים המוזמנים והצפויים להגיע לאירוע היא קריטית מבחינות שונות, לרבות השכרת הציוד בקרית יערים בכללותו והכיסאות והשולחנות בפרט. יש לציין כי תמיד עדיף להזמין מעט יותר מאשר להיקלע לסיטואציה לא נעימה, בה לחלק מהמוזמנים אין איפה לשבת.

נוחות מרבית לכולם

כפי שאמרנו יש המון אפשרויות בתחום, כאשר הכיסאות והשולחנות משתנים גם מבחינת הגובה ונוחות הישיבה. כך למשל, ישנם פריטים אלטרנטיביים היוצרים פינות ישיבה ייחודיות שיוצאות מהשטנץ הרגיל.

זוהי בהחלט בחירה טובה עבור אנשים שרוצים ליצור אווירה קצת אחרת, אולם יש לקחת בחשבון גם את האנשים שאינם יכולים לשבת על פריטים נמוכים או אינם מעוניינים בכך. לכן, מלבד מספר האורחים יש לתת דגש גם על הרכב מבחינת גילאים, העדפות, גישות וכדומה.

לא פחות ממושלם

יש לא מעט גורמים בשוק המקומי שמציעים כסאות ושולחנות להשכרה בקרית יערים. נמליץ לכם בחום לוודא את איכות הציוד מראש: כסאות ושולחנות שלמים מכל בחינה, צבועים היטב ושמורים, בלי סדקים וקילופים, בלי חריקות או חלקים חסרים, נקיים, חזקים ומכובדים.

לקטלוג השכרת שולחנות וכסאות – לחץ כאן

שולחנות וכסאות בר להשכרה בקרית יערים

בנוסף לשולחנות נמוכים להשכרה, דרך חברת "DBO EVENTS" תוכלו לשכור מגוון רחב של שולחנות וכיסאות בקרית יערים, לרבות שולחנות בר וכיסאות בר גבוהים. הם משמשים כמובן לשימושים שונים מאשר השולחנות הנמוכים, אבל באירועים רבים חשוב לגוון ולהציע פתרונות ישיבה שונים למצבים שונים.

ציוד איכותי לכל מקום

לא משנה איזה אירוע אתם מקיימים והיכן הוא מתקיים, לחברה שלנו יש מה להציע. לאחר שתבחרו את הציוד המתאים לכם ובעזרת העצה שלנו, נספק לכם אותו למקום ובזמן שנקבע ונרכיב ונמקם את הציוד והריהוט באופן מקצועי ומיומן. איתנו תוכלו להיות בטוחים שהמלאכה מתבצעת באופן מדויק ועל הצד הטוב ביותר. הציוד שתקבלו יהיה נקי ומבריק ובמצב שניתן להגדיר כ-"כמו חדש".

משכירים שולחנות וכסאות בקרית יערים במחירים נוחים

אנו יודעים כי הפקת אירוע כרוכה בהוצאות בלתי מבוטלות ולכן מציעים השכרת שולחנות וכסאות בקרית יערים במחיר נוח לכל כיס. בין אם מדובר באירוע פרטי כמו בר מצווה, חתונה או מסיבת יום הולדת גדולה, ובין אם מדובר באירוע עסקי או ציבורי.

אצלנו ניתן לבצע השכרת שולחנות וכסאות בקרית יערים במחיר משתלם, שאינו בא על חשבון איכות, שלמות ותקינות הפריטים, היותם נקיים ונאים, ומשרתים נאמנה את צרכי הלקוח.

מחירים שונים של השכרת שולחנות וכסאות

יש לציין כי כל חברה העוסקת בתחום גובה עבור השכרת שולחנות וכסאות מחירים שונים, בהתאם לשיקוליהן הכלכליים. כמו בכל תחום רצוי גם כאן לבצע השוואת מחירים וסקר שוק ולבחור בהצעה המשתלמת ביותר.

יחד עם זאת, אם הציעו לכם על השכרת שולחנות וכסאות לאירועים מחירים נמוכים בהרבה מהטווח המקובל בשוק, כדאי להיות ערניים ולבדוק מדוע. לעיתים מחיר נמוך במיוחד עלול לרמוז על חברת השכרת ציוד בקרית יערים שרק עושה את צעדיה הראשונים בתחום, שאין לה מספיק ניסיון או שהציוד שלה איננו מספיק מגוון או משובח. על כן, ודאו את הניסיון והוותק של החברה ובדקו את כל הפרטים הרלוונטיים לגבי הפריטים הקיימים.

מעבר לכך, כל חברה תציע לכם עבור השכרת שולחנות וכסאות לאירועים בקרית יערים במחיר שונה בהתאם לסוג הפריטים שתזמינו וכמותם. כך למשל, ברור שישנו הבדל בין הציוד הנדרש עבור אירוע המוני של מאות משתתפים, ובין אירוע מצומצם של כמה עשרות משתתפים.

מחיר השולחנות והכיסאות נקבע לפי איכות המוצר

כמו כן, יש הבדל בין מחירי ההשכרה של כסאות פלסטיק פשוטים לבין כסאות עץ מהודרים, שולחנות בוצ'ר יוקרתיים, פינות ישיבה אלטרנטיביות וכן הלאה. לכן, לפני שאתם מזמינים שולחנות וכיסאות לאירוע שלכם בקרית יערים או כל פריט ציוד אחר, חשוב להגדיר באופן כללי את מסגרת התקציב שלכם.

לכך יצטרפו הצרכים של האירוע מבחינת הציוד, הנובעים מהקונספט המתוכנן וממספר האנשים העתידים להשתתף בו, וחישוב זה יראה לכם אילו פריטים תוכלו להשכיר ומה מצוי מעבר לתקציב. יחד עם זאת, ראוי לציין כי במקרים רבים ניתן להשיג הנחות על הזמנות גדולות, ובכל מקרה חברות השכרה יעשו כפי יכולתן על מנת לבוא לקראתכם.

לקטלוג השכרת שולחנות וכסאות – לחץ כאן

השכרת שולחנות וכסאות בקרית יערים במחיר הוגן ואטרקטיבי

חברת DBO EVENTS מעמידה לרשותכם קשת רחבה של כסאות ושולחנות להשכרה בקרית יערים, ממגוון דגמים ועיצובים, מעץ ומפלסטיק. המבחר העשיר מאפשר לכל אחד למצוא את הפריטים המתאימים עבור האירוע שלו, בהתאם לקונספט המתוכנן, אופי המוזמנים, מסגרת התקציב וכן הלאה. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך אתר האינטרנט שלנו או דרך מספר הטלפון 050-5603251 ואנחנו, חברת DBO השכרת ציוד לאירועים, נשמח לעמוד לרשותכם בכל עניין.

5/5 - (34 דירוגים)

אנחנו מחזיקים במלאי מגוון ענק של סוגי כסאות ושולחנות: כסאות ושולחנות פלסטיק, שולחנות וכסאות עץ, שולחנות וכסאות בר, בוצ'רים ומזנונים, שולחנות עגולים ומרובעים, שולחנות אביר ועוד.

היכנסו לאתר וצפו בקטלוג המלא >>

מה פתאום!

אתם יכולים להשכיר כל כמות שתרצו החל מכסא אחד ועד אלפי כיסאות ושולחנות.

אנחנו בDBO דוגלים במתן שירות מקצועי ואדיב לכל אחד ואחת, אתם מוזמנים להתרשם מהציוד שברשותנו המופיע באתר >> היכנסו עכשיו

מה היה לנו עד עכשיו?

מחירון הובלות

200 ₪ – אשקלון (לא כולל איזור תעשיה דרומי)

350 ₪ – עד 10 ק"מ מאשקלון – לדוג':  זיקים / ניצן / ניצנים / באר גנים / נגבה / ניר ישראל / הודיה / ברכיה / משען / בית שקמה / גיאה / מבקיעים / בת הדר

400 ₪ – עד 25 ק"מ מאשקלון – לדוג':  אשדוד / שדרות / עוצם / אלומה / שחר / ברור חיל / כוכב מיכאל / גן יבנה / קריית גת / קריית מלאכי / אבן שמואל / תלמים / ערוגות / כפר אחים / באר טוביה / עוזה

500 ₪ – עד 30 ק"מ מאשקלון – לדוג': נתיבות / גדרה / בני עייש / רבדים / מעגלים / כפר מימון / בארי / גני טל / חפץ חיים / יד בנימין / עשרת / שדמה / כפר אביב / ניר גלים / בני דרום / אבן שמואל / איתן / אחוזם / עזריקם

650 ₪ – עד 40 ק"מ מאשקלון – לדוג': יבנה / רחובות / מזכרת ביתה / קריית עקרון / מעגלים / שיבולים / תאשור / תדהר / ברוש / בית אלעזרי / לכיש / טל שחר / מבועים / רעים / שרשרת

800 ₪ – עד 50 ק"מ מאשקלון – לדוג': ראשון לציון / נס ציונה / באר יעקב / חולון / בת ים / אופקים / דבירה / בית קמה / מסלול / מצליח / ישרש / בית חנן / נטעים / נצר סרני / סתריה

900 ₪ – עד 60 ק"מ מאשקלון – לדוג': תל אביב / רמת גן / גבעתיים / בני ברק / פתח תקווה / אור יהודה / מודיעין מכבים רעות / לוד / רמלה / באר שבע / להבים / אורים

1100 ₪ – עד 70 ק"מ מאשקלון – לדוג': הרצליה / רמת השרון / הוד השרון / ראש העין / שוהם / מיתר / עומר / חצרים / צאלים

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)

 

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)
דילוג לתוכן