שימו לב ❤ בחול המועד פסח ויום העצמאות חלק ממחירי האתר אינם תקפים במחלקת השכרת ציוד! למחיר הרלוונטי נא ליצור קשר.

המרכבה 5, אשקלון

DBO השכרת ציוד - בווייז

050-5603251

שירות 24/6

מחירון הובלות

לצפייה לחץ

השכרת ציוד לאירועים בהרצליה

מארגנים אירוע קטן בהרצליה? רוצים להשכיר עבורו ציוד אבל חוששים להסתבך עם תהליכים מורכבים של הזמנה. אם כן, אתם יכולים להסיר כל דאגה. עם חברתנו השכרת ציוד לאירועים בהרצליה קטנים וגדולים היא פשוטה, קלה ונוחה מאוד. כל שצריך לעשות הוא לבחון את הציוד שאנו מציעים באתר, לבחור את הפריטים שאתם מעוניינים בהם ובכמות הרצויה, להוסיף אל סל הקניות ולבצע הזמנה באתר או בטלפון.

השכרה ציוד לאירועים בהרצליה מזמינים מ-DBO EVENTS

אחד הדברים החשובים בהשכרת ציוד לאירועים בהרצליה היא איכות הציוד וטיב השירות. לרוב השכרה של ציוד לאירועים בהרצליה אם זה לאירוע קטן או גדול תהיה כוללת השכרת כיסאות, השכרת שולחנות, השכרה של מפות ומפיות, תאורה והגברה וכדומה. חברת DBO EVENTS הינה המובילה בתחום הציוד לאירועים עם מגוון ענק של מוצרים ובאיכות גבוהה.

לצפייה בציוד להשכרה לחץ כאן

ההבדל בין אירוע בלתי נשכח לבין אירוע סתמי הינו דק

ציוד להשכרה בהרצליה היום משמש כתפאורה של ממש לאירוע שלכם ובעצם גורם לאורחים שלכם לא רק לשבת בנוחות ולהנות מהאירוע שארגנתם אלה גם להנות מעיצוב חסר פשרות. לפעמים מחשבה או שבירה מהשגרה אפילו הכי קטנה יכולה לשדרג אירוע בקלות.

השכרת ציוד לאירועים בהרצליה הוא אינו נושא מסובך ואנו נעזור לכם בקלי קלות להשכיר ציוד לאירוע שלכם. כאשר, יש לזכור שהשכרת ציוד לאירועים אינה רק ריהוט לאירוע. מדובר על ציוד מלא לאירוע. תוכלו להשכיר מפות ומפיות, מצננים ומאווררים, פטריות חימום ותנורי אינפרה, בנוסף השכרת כיסאות ושולחנות, ספסלים, מזנונים, פינות ישיבה להשכרה ועוד.

תחום האירועים בעשור האחרון עבר מהפכה לא קטנה, וכיום קונספטים של אירועים מקוריים צצים בכל פינה. השכרת ציוד לאירועים בהרצליה בסגנון בזמן ובמקום שמתאים לכם. מי לא רוצה אירוע מושלם? לפעמים ההבדל בין אירוע לאירוע הוא בציוד מושלם שאפשר להשכיר מחברה להשכרה ציוד לאירועים בהרצליה.

השכרת ציוד לאירועים בהרצליה מחיר
השכרת ציוד לאירועים בהרצליה מחיר

מתי נשתמש בשירותי השכרת ציוד לאירועים בהרצליה?

אם זה חתונה, כנס, מופע, בר מצווה, ציוד לשבת חתן, ציוד לעלייה לתורה, מסיבה, ארוחת ערב עם שף וכל מועד אחר. אם נרצה אירוע מוצלח או ואלי הכי חשוב אם נרצה לא להשתמש במוצרי פלסטיק מזהמים.

אירועים עושים רק פעם אחת!

חשבתם פעם כמה אירועים אדם עושה בחייו? חתונה? בר מצווה? בת מצווה? ברית? שבת חתן? יש אירועים שנעשה ממש מעט פעמים. עדיף להשקיע בהם כמו שצריך ולהשכיר ציוד בהרצליה כמו כיסאות, שולחנות, פינות ישיבה, ספות, כורסאות, שמשיות להשכרה, כספת לצ'קים, כלי אוכל כמו צלחות להשכרה וכוסות להשכרה.

ניתן להשכיר ציוד וריהוט שיתאים לכל אירוע, ישיבה סביב שולחנות או אירוע פינגר פוד, גם ברים לקבלת פנים ניתן להשכיר היום. דוכני מזון להשכרה, דוכני שוק יש המון אפשרויות והדמיון שלכם הוא הדבר היחיד שמגביל אתכם.

לצפייה בציוד להשכרה לחץ כאן

מה חשוב לדעת כשפונים לחברת השכרת ציוד לאירועים בהרצליה?

חשוב להתרשם מהאנשים מאחרי החברה. חשוב לבדוק שלחברה מגוון הציוד שיענה על צרכינו. ושהציוד להשכרה מתוחזק כראוי. בניגוד לחלק מהחברות בתחום, אנו דואגים להציג את המחירים באתר כולל מע"מ וגלויים לכולם, כך שהמחיר הוא אחיד וכולם מקבלים את אותו המחיר ללא כחל וסרק.

שאלו על טיב הציוד של העסק

ציוד לאירועים כדאי להשכיר מחברה בעלת ניסיון ומוניטין רב. חברה לציוד השכרה לאירועים בהרצליה שתעמוד בהתחייבות שלה ותספק לכם ציוד מתוחזק. אחרי שבחרנו ציוד להשכרה לאירוע, מה שנשאר לכם זה להחליט על הלוקיישן על האוכל על המוזיקה ולהתחיל לחגוג. לקבלת המלצות תוכלו ליצור איתנו קשר טלפוני ב-050-5603251 או לצפות בהמלצות באתר.

בטיחות ותקינות הציוד

גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בעת השכרת ציוד לאירועים בהרצליה הוא בטיחות המשתמשים בו. חשוב לוודא שהציוד תקין ושהוא נבדק ומתוחזק כראוי. בנוסף, חשוב להיות מודעים לתקני הבטיחות של הציוד ולוודא כי נעשה בו שימוש נכון. על ידי נקיטת הצעדים הדרושים כדי להבטיח את שלומם של המעורבים האירוע יהיה מוצלח ומהנה לכולם.

אל תהססו לשאול – חשוב לוודא שהציוד המושכר בהרצליה הינו איכותי ומקצועי. חיוני לוודא שהציוד פועל כשורה ושהוא אינו בלוי ועם תקלות. כמו כן, חשוב לוודא שחברת ההשכרה אמינה ויכולה לספק שירות איכותי בכל מקרה של בעיה, ובטח שלא להיעלם פתאום לפני מועד האירוע – דבר שלצערנו קורה חדשות לבקרים.

הגדירו תקציב מראש לכל האירוע

השכרת ציוד לאירועים יכולה להיות דרך מצוינת לחסוך כסף וזמן. עם זאת, חשוב לדעת מה לחפש ולמה לקחת בחשבון בבחירת הציוד המתאים. כמובן שאחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת השכרת ציוד לאירועים בהרצליה הוא התקציב.

חשוב לקבוע כמה כסף ניתן להוציא על השכרת הציוד לאירוע שלכם ולמצוא חברת השכרת ציוד בהרצליה המציעה ציוד במסגרת התקציב. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון עלויות נוספות כגון דמי משלוח, דמי התקנה וכל עמלה אחרת הקשורה להשכרת הציוד

אנו יודעים כי בהפקת אירוע בהרצליה מסדר גודל קטן יחסית, התקציב אינו בשמיים וקיימים מגבלות ואילוצים. על כן, אנו מציעים השכרת ציוד לאירועים קטנים בהרצליה במחירים נוחים ואטרקטיביים שיאפשרו לכם ליהנות מפתרונות מושלמים ומקיפים.

איזה ציוד ניתן להשכיר לאירועים בהרצליה?

חברה להשכרת ציוד לאירועים בהרצליה, יודעת לתת מענה שלם לאירוע שלכם. כיסאות שולחנות, כלי אוכל, כלי הגשה, פופים להשכרה, ריהוט, פינות ישיבה, פינות ישיבה מבמבוק, מקררים להשכרה, דוכני מזון להשכרה, מתנפחים להשכרה ועוד מגוון רחב של ציוד להשכרה בהרצליה.

כמו כן, אם אינכם בטוחים איזה ציוד בדיוק נחוץ לאירוע שלכם בהרצליה, ואם אתם חוששים להזמין יותר או פחות מדי, תמיד תוכלו להתקשר אלינו ולקבל המלצות והכוונה מקצועית להשכרת ציוד לאירועים בהרצליה.

אנו מתמחים כבר שנים בהשכרת ציוד בהרצליה לכל סוגי האירועים ומכל סדר גודל, לרבות אירועי חברה, אירועים פרטיים בהרצליה, אירועים ציבוריים וכדומה. הניסיון הרב שלנו יפשט עבורכם עוד יותר את תהליך הבחירה וההזמנה, ונשמח ללוות אותו מתחילתו ועד סופו.

לצפייה בציוד להשכרה לחץ כאן

חברת השכרת ציוד בהרצליה רק מ-DBO EVENTS

מרכיב נוסף של השירות שמוריד מכתפיכם כל טרדה או דאגה, הוא שאנו משנעים את הציוד לכל מקום בהרצליה. לכל אורך שנות הפעילות שלנו הקפדנו הקפדה יתרה על עמידה בלוחות הזמנים, מקצועיות ושירות.

כפי שיודעים היטב לקוחותינו מהרצליה כמו מוסדות חינוך, קיבוצים, מושבים, עיריות וכמובן גם לקוחות עסקיים ופרטיים מכל רחבי הרצליה. מדובר בציוד מגוון הכולל בין היתר אוהלים, שמשיות, אוהלים להשכרה והצללות נוספות, פינות ישיבה אלטרנטיביות על כל מרכיביהן, שולחנות וכסאות בשלל סוגים, ועוד ציוד נלווה החל במאווררים ועד לפטריות חימום בהתאם לעונה.

כל זאת, בדגש בלתי מתפשר על איכותו של הציוד והיותו מושלם ללא פשרות, בעל מראה חדש, בתקינות מלאה ובהתאמה משולמת לצרכים שלכם. כל שנותר לכם לעשות כרגע הוא לבצע הזמנה באתר להשכרת ציוד לאירוע שלכם בהרצליה.

5/5 - (34 דירוגים)

בהחלט כן! אנו מספקים ציוד לאירועים בכל מקום, בעזרת מערך הובלות כך שתוכלו להיעזר בשירותי הובלה דרכנו. כמובן שגם ניתן לאסוף את הציוד באופן עצמאי מבית העסק.

בוודאי! אנו דוגלים בשקיפות מחירים ללקוחותינו, בין אם מדובר על לקוח קטן או גדול.

ניתן לצפות במחיר לכל פריט המופיע באתר. מגוון ציוד להשכרה החל מ-5 ש"ח בלבד!

מה היה לנו עד עכשיו?

מחירון הובלות

200 ₪ – אשקלון (לא כולל איזור תעשיה דרומי)

350 ₪ – עד 10 ק"מ מאשקלון – לדוג':  זיקים / ניצן / ניצנים / באר גנים / נגבה / ניר ישראל / הודיה / ברכיה / משען / בית שקמה / גיאה / מבקיעים / בת הדר

400 ₪ – עד 25 ק"מ מאשקלון – לדוג':  אשדוד / שדרות / עוצם / אלומה / שחר / ברור חיל / כוכב מיכאל / גן יבנה / קריית גת / קריית מלאכי / אבן שמואל / תלמים / ערוגות / כפר אחים / באר טוביה / עוזה

500 ₪ – עד 30 ק"מ מאשקלון – לדוג': נתיבות / גדרה / בני עייש / רבדים / מעגלים / כפר מימון / בארי / גני טל / חפץ חיים / יד בנימין / עשרת / שדמה / כפר אביב / ניר גלים / בני דרום / אבן שמואל / איתן / אחוזם / עזריקם

650 ₪ – עד 40 ק"מ מאשקלון – לדוג': יבנה / רחובות / מזכרת ביתה / קריית עקרון / מעגלים / שיבולים / תאשור / תדהר / ברוש / בית אלעזרי / לכיש / טל שחר / מבועים / רעים / שרשרת

800 ₪ – עד 50 ק"מ מאשקלון – לדוג': ראשון לציון / נס ציונה / באר יעקב / חולון / בת ים / אופקים / דבירה / בית קמה / מסלול / מצליח / ישרש / בית חנן / נטעים / נצר סרני / סתריה

900 ₪ – עד 60 ק"מ מאשקלון – לדוג': תל אביב / רמת גן / גבעתיים / בני ברק / פתח תקווה / אור יהודה / מודיעין מכבים רעות / לוד / רמלה / באר שבע / להבים / אורים

1100 ₪ – עד 70 ק"מ מאשקלון – לדוג': הרצליה / רמת השרון / הוד השרון / ראש העין / שוהם / מיתר / עומר / חצרים / צאלים

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)

 

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)
דילוג לתוכן