שימו לב ❤ בחול המועד פסח ויום העצמאות חלק ממחירי האתר אינם תקפים במחלקת השכרת ציוד! למחיר הרלוונטי נא ליצור קשר.

המרכבה 5, אשקלון

DBO השכרת ציוד - בווייז

050-5603251

שירות 24/6

מחירון הובלות

לצפייה לחץ

השכרת דוכני מזון ברעננה

רוצים לקיים אירוע באמצע השטח? בא לכם לעשות אירוע עם אוכל בהתאמה אישית? דוכני מזון להשכרה ברעננה יכולים להפוך את האירוע הקרוב לכזה שכולם הולכים לדבר עליו. עם האופציה של השכרת דוכני מזון ברעננה אינכם צריכים ללכת לאיבוד או לסמוך על חברות אחרות. דוכני מזון להשכרה תאפשר לכם להיות אלה שאחראים על האוכל אותו תגישו לאורחים לכל אורך הערב.

לחצו למעבר לקטלוג המלא לדוכני מזון להשכרה

האוכל הוא האקס פקטור של האירוע

מה הדבר הראשון שכל אחד מהאורחים יזכור עם ההגעה לבית? גם אם דאגתם לתוכנית אומנותית מדהימה, האוכל הוא זה שעושה את כל ההבדל. אינכם יכולים להתפשר על האוכל, בטח אם אתם יודעים כי לאורחים יש את הדרישות שלהם.

מה שניתן לעשות זה להזמין דוכני מזון לאירועים ברעננה שאותם תציבו במקומות שונים. תהיה לכם האופציה לשלוט על המאכלים שאותם יגישו בדוכנים הללו שהוצבו על ידכם.

עם דוכני מזון להשכרה ברעננה תראו איך האירוע שלכם הופך להיות אירוע שכולם מדברים עליו. השכרת דוכני מזון ברעננה ניתנת להתאמה מלאה על פי כל הדרישות והציפיות שיש לכם מהאירוע.

רכישת או השכרת דוכני מזון?

כל עוד לא מדובר על עסק משלכם, לא תהיה סיבה לרכוש דוכני אוכל. הרי השימוש באותם דוכנים תהיה נמוכה, בהתאם לכמות האירועים אותם תקיימו. אם השימוש בדוכנים יהיה מועט, למה שלא תלכו על האופציה של השכרת דוכני מזון לאירועים ברעננה?

ישנה את האופציה לבצע השכרת דוכני מזון ברעננה לאירוע הספציפי אותו תקיימו. עם סיום האירוע תחזירו את הדוכנים ישירות לחברה ממנה ביצעתם את ההשכרה. בפעם הבאה שיהיה  לכם אירוע תוכלו להזמין את אותם דוכנים לאירועים כדי לגרום לכולם לדבר עליו.

עם דוכני מזון להשכרה ברעננה תדעו כי השליטה על כל מה שקורה באירוע נמצאת רק בידכם. דוכני מזון לאירועים ברעננה יגרמו לכך שתדעו כי עוד כמה דאגות כבר לא יהיו על הכתפיים שלכם.

מתי מומלץ להשכיר דוכני מזון לאירועים ברעננה?

בלי אוכל יהיה קשה לגרום לאירוע להיות כזה שכולם הולכים לדבר עליו. האוכל יכול לעשות את ההבדל בין אירוע מוצלח יותר לאירוע מוצלח פחות. אך מה קורה במקרים בהם לא יהיה אוכל זמין במקום בו תקיימו את האירוע? האפשרות הטריוויאלית תהיה דוכני אוכל למסיבות. הרי הם דינאמיים ויהיה אפשר לקחת אותם לכל מקום בו מתקיים האירוע.

מעבר לכך דוכני מזון להשכרה ברעננה יכולים לשדרג את האירוע ולהפוך אותו ליחיד ומיוחד. לכן גם אם מציעים לכם אוכל במקום בו תקיימו את האירוע, ניתן לבחור גם שירותי השכרת דוכני מזון ברעננה.

במקרה בו יהיה לכם ספק מתי להשכיר דוכני מזון לאירועים ברעננה מוטב להתייעץ עם המומחים של dbo events.

דוכני מזון להשכרה ברעננה – כל האפשרויות

דוכנים ליום הולדת או לכל מסיבה שהיא יכולים להיות רבים ומגוונים. אנו מנסים להציג בפניכם את הדוכנים הכי פופולאריים, אלה שיכולים להתאים גם לאירוע שלכם. דוכני מתוקים לאירועים כמו מכונות סוגר, צ'ורוס ופנקייקים יכולים לגרום לאירוע להיות בלתי נשכח.

דוכני פופקורן ומכונת נקניקיות תמיד יהיו בעדיפות ראשונה. ניתן גם להזמין דוכני צ'יפסר ופלנצ'יה שנותנים חוויה מדהימה וזכירה. לכם יש את הכוח לבחור איזה מכונה ואיזה דוכן ייכנסו לאירוע הקרוב שלכם. אחרי שתדעו מה הולך לקרות באירוע הקרוב יהיה לכם קל לבחור דוכני מזון לאירועים ברעננה בהתאמה מלאה.

לחצו למעבר לקטלוג המלא לדוכני מזון להשכרה

השכרת דוכני מזון ברעננה מאפשרת גמישות

כל אירוע מביא איתו משהו מיוחד, כזה שבאירועים אחרים עדיין לא יצא לכם לראות. זוהי הסיבה שבגללה בעת חיפוש דוכני מזון להשכרה ברעננה, תצטרכו לחשוב מחוץ לקופסה. אל תזמינו בכל פעם מחדש את אותם דוכני מזון שכבר הזמנתם בעבר.

דוכני מזון לאירועים לילדים אמורים להיות שונים בהשוואה לאלה המיועדים לאירועים למבוגרים. כל קבוצה של אנשים תדרוש אוכל שונה, אתם מבחינתכם תצטרכו לספק לה את מבוקשה. עגלות מזון להשכרה יאפשרו את הגמישות הזו כי בכל פעם ניתן יהיה לבחור מחדש.

אם תבחרו באפשרות של השכרת דוכני מזון ברעננה בכל אירוע תוכלו לחדש ולהביא מאכלים קצת שונים. דוכני מזון לאירועים ברעננה יהיו בחלק גדול מהמקרים גולת הכותרת של האירוע כולו.

דוכני מזון לאירועים מחירים – כמה עולה להשכיר?

דוכני מזון לאירועים מחיר משתנה בהתאם לדרישות שלכם. לכל דוכן מזון יהיה את תג המחיר שלו, לפי רמת הביקוש ולפי רמת המורכבות. דוכני מזון לאירועים מחירים אמורים להיות משתלמים כאשר מסתכלים קדימה.

אם תשכירו את הדוכן ותכינו אוכל לאירוע, לא מן הנמנע כי הבחירה תהיה מאוד משתלמת. העלויות של דוכני מזון להשכרה ברעננה נעות סביב כמה מאות שקלים לכל דוכן מזון אותו תשכירו. נדגיש כי ישנה אפשרות להוזיל את המחיר על ידי השוואת מחירי השכרת דוכני מזון ברעננה.

איזה ציוד לדוכני מזון עושה את ההבדל?

יש מגוון ענק של השכרת ציוד לאירועים בכלל וציוד דוכני מזון בפרט ובין היתר:

אבקת אייס

אבקת אייס היא אבקה מוכנה המאפשרת לכם להכין תוך זמן קצר אייס קפה בטעמים שונים כגון: אבקת אייס וניל, אבקת אייס קפה ועוד. בעת השכרת דוכני מזון לאירועים ברעננה יהיה עליכם לחפש אחר מוצרים שמייעלים את העבודה. המוצר הזה גורם לעבודה הקשה בדוכן המזון להיות עבודה שקל לעשות אותה.

תרכיז לברד

בדומה לאבקת אייס, גם תרכיז לברד נועד כדי לקצר את העבודה. התרכיז מעניק לברד את הצבע המיוחד שלו, ואת הטעם הייחודי רק לו. ללא תרכיז איכותי תמצאו את עצמכם מתקשים למכור את הברד. דוכני מזון להשכרה ברעננה מחייבים אתכם להתכונן מראש ולהכין את כל הדברים הנדרשים.

כוסות וקשיות

בכל דוכני מזון לאירועים ברעננה נמכרות כוסות וקשיות בקצב מסחרר. כמעט כל משקה שיוצא מהדוכן יהיה כזה שידרוש מכם להכניס אותו אל תוך כוס ורצוי גם לצרף קשית. כמות הכוסות והקשיות שיימכרו בדוכן תהיה כמות גדולה, יותר ממה שאתם מתארים לעצמכם.

מקלות למכונת סוכר

השכרת מכונות לימי הולדת תגרום לכל הפרוצדורה של הכנת האוכל להיות פשוטה. עם מקלות למכונת סוכר ניתן יהיה להכין שערות סבתא בצורה נכונה ומקצועית בעזרת מכונת סוכר להשכרה. בזכות השכרת דוכני מזון ברעננה תוכלו להכניס לאירוע שלכם כל מיני מאכלים מיוחדים.

dbo events – השכרת דוכני מזון ברעננה מליגה אחרת

החגיגה כבר נמצאת מעבר לפינה? עם דוכנים ליום הולדת ולאירועים נוספים ניתן יהיה לשדרג את החגיגה. אין סיבה שתביאו את עצמכם למצב בו החגיגה תרגיש חסרה או לא אפקטיבית. אם האוכל המתאים תוכלו לגרום לאירוע להיות כזה שכולם הולכים לדבר עליו.

דוכני מזון להשכרה ברעננה יאפשרו לכם להכין את האוכל שתמיד חלמתם עליו באירוע הקרוב שלכם. לא תמיד האוכל שתרצו להביא לאורחים באירוע יהיה זמין בחברות קייטרינג ובכל מיני מקומות אחרים. עם הכנסת דוכני מזון לאירועים ברעננה לאירוע עסקי או פרטי – השמיים הם הגבול.

5/5 - (21 דירוגים)

בהחלט כן! אנו דוגלים בשקיפות ומאמינים כי הלקוח צריך להיות מודע להכל ובמיוחד לתג המחיר! 

אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במגוון ענק של דוכני מזון להשכרה במחירים אטרקטיביים במיוחד!

שאלה מצוינת! לפני שאתם מתכננים להזמין ולהשכיר דוכני מזון בדקו מה הצרכים שלכם:

  • כמות המשתתפים
  • מיקום האירוע
  • הצורך בנקודות חשמל 
  • ועוד..

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו עכשיו >>

מה היה לנו עד עכשיו?

מחירון הובלות

200 ₪ – אשקלון (לא כולל איזור תעשיה דרומי)

350 ₪ – עד 10 ק"מ מאשקלון – לדוג':  זיקים / ניצן / ניצנים / באר גנים / נגבה / ניר ישראל / הודיה / ברכיה / משען / בית שקמה / גיאה / מבקיעים / בת הדר

400 ₪ – עד 25 ק"מ מאשקלון – לדוג':  אשדוד / שדרות / עוצם / אלומה / שחר / ברור חיל / כוכב מיכאל / גן יבנה / קריית גת / קריית מלאכי / אבן שמואל / תלמים / ערוגות / כפר אחים / באר טוביה / עוזה

500 ₪ – עד 30 ק"מ מאשקלון – לדוג': נתיבות / גדרה / בני עייש / רבדים / מעגלים / כפר מימון / בארי / גני טל / חפץ חיים / יד בנימין / עשרת / שדמה / כפר אביב / ניר גלים / בני דרום / אבן שמואל / איתן / אחוזם / עזריקם

650 ₪ – עד 40 ק"מ מאשקלון – לדוג': יבנה / רחובות / מזכרת ביתה / קריית עקרון / מעגלים / שיבולים / תאשור / תדהר / ברוש / בית אלעזרי / לכיש / טל שחר / מבועים / רעים / שרשרת

800 ₪ – עד 50 ק"מ מאשקלון – לדוג': ראשון לציון / נס ציונה / באר יעקב / חולון / בת ים / אופקים / דבירה / בית קמה / מסלול / מצליח / ישרש / בית חנן / נטעים / נצר סרני / סתריה

900 ₪ – עד 60 ק"מ מאשקלון – לדוג': תל אביב / רמת גן / גבעתיים / בני ברק / פתח תקווה / אור יהודה / מודיעין מכבים רעות / לוד / רמלה / באר שבע / להבים / אורים

1100 ₪ – עד 70 ק"מ מאשקלון – לדוג': הרצליה / רמת השרון / הוד השרון / ראש העין / שוהם / מיתר / עומר / חצרים / צאלים

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)

 

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)
דילוג לתוכן