שימו לב ❤ בחול המועד פסח ויום העצמאות חלק ממחירי האתר אינם תקפים במחלקת השכרת ציוד! למחיר הרלוונטי נא ליצור קשר.

המרכבה 5, אשקלון

DBO השכרת ציוד - בווייז

050-5603251

שירות 24/6

מחירון הובלות

לצפייה לחץ

שולחנות משחק להשכרה בגבעתיים

אם אתם רוצים אירוע בלתי נשכח, אנחנו בטוחים שהבחירה של שולחנות משחק להשכרה בגבעתיים יכולה לשנות את התמונה. הרי מי לא מחפש קונספט מגניב, רעיון חדש ודרך להקליל ולהפוך את כל האווירה? בעזרת שולחנות משחק להשכרה גם אתם יכולים להיות שמה.

שולחנות משחק להשכרה בגבעתיים לאירועים – כיף בלתי נשכח!

איך תבחרו שולחנות משחק להשכרה בגבעתיים ואיך תיעזרו בהם כדי להפוך את החוויה שלכם למה שהוא במידה רבה הרפתקה? אנחנו כאן עם כל מה שאתם צריכים וכדאי לכם לדעת. אז הכינו את העטים, חישבו על האירוע שאתם מפיקים ובואו נדבר קצת בטלפון 050-5603251 על שולחנות משחק להשכרה בגבעתיים ועל שורת היתרונות שיש למוצר מהסוג הזה.

למעבר לקטלוג המלא לשולחנות משחק להשכרה

שולחנות משחק בגבעתיים המתאימים לילדים ונוער

משחק שולחן הוא תמיד היה מה שמאפשר לקבוצה של אנשים להתחבר מחדש. שולחנות משחק לילדים למעשה מגלמים בתוכם את מה שתמיד היה חלק אינטגרלי מעולמות הילדים. הרי ההתאגדות והיווצרות של קבוצות היא לעולם הבחירה הראשונה של רבים. הרי בעזרת שולחן משחק לילדים אנחנו יכולים לאפשר לילדים להתחבר לאירוע באופן הרבה יותר טבעי מאשר לנסות לבדר אותם באמצעות ריקודים נניח, שפחות מתאימים כמובן עבור מי שלא נעים לו בגיל ההתבגרות לרקוד מול החברים באירוע בר מצווה, מהצד השני, מדובר גם על מה שמאפשר למבוגרים להרגיש שהם קצת ילדים.

משחקי שולחן למבוגרים

הרי אין מה שמעורר שמחה גדולה יותר מאשר לאפשר לקבוצה של מבוגרים שעסוקים לא פעם ולא פעמיים בקשיים של פרנסה, ליהנות ממה שהוא שולחנות משחק להשכרה בגבעתיים נניח ולבלות על ידי קריאות ביניים המעודדות את אחד הצדדים. לא רק זה, אלא שכמובן אפשר לשלב ולאפשר גם למבוגרים וגם לילדים לשחק ביחד.

זה יכול להיות במקרים של השכרת שולחנות משחק לאירועים בגבעתיים, השכרת שולחנות משחק לבר מצווה וגם באירועים של העבודה, בפעילות שמנסה לשלב ולחבר בין משפחות העובדים. מדובר על פעילות שלמעשה מאפשרת לכולם ליהנות באופן הכי טבעי שיש. סנוקר, ביליארד, הוקי אוויר ועוד, זו רק רשימה חלקית של מה שיכול בקלות להפוך לחלק שיזכיר לכולם את האירוע לנצח.

בעזרת השכרת שולחנות משחק בגבעתיים תחסכו ביצירה של תוכן נוסף

להכין תוכן לאירוע, בייחוד כזה שכולל הורים וילדים, זו משמימה ממש לא פשוטה. בעזרת שולחנות משחק להשכרה בגבעתיים אנחנו למעשה מאפשרים לכם למנוע את אי הנעימות שלעולם נוצרת כאשר אחד האורחים פשוט מדבר יותר מדי. בעזרת יצירה של חוויה ייחודית, כזו שלא דורשת כישורים מיוחדים, יכולת קשב יוצאת דופן ועוד, אתם למעשה מאפשרים לכולם ליהנות לאורך שעות רבות בלי שאתם צריכים לטרוח ולעשות עוד כלום.

דווקא היום, בעידן בו הטלפונים החכמים למעשה מפריעים לכל אינטראקציה קבוצתית, שולחנות משחק להשכרה בגבעתיים יכולים לתת את המענה האולטימטיבי. הם יכולים להיות מה שיהפוך את האירוע לכזה שאתם למעשה לא צריכים כל כך לדאוג במהלכו לבידור של האורחים. שולחנות משחק להשכרה בגבעתיים מאפשרים לכולם רגע לשים את הטלפון צד ולהתרכז בכאן ועכשיו, הדבר החשוב באמת בחיים.

למעבר לקטלוג המלא לשולחנות משחק להשכרה

שולחנות משחק להשכרה בגבעתיים יוצרים אינטראקציה חברתית

נגיד שבמקרה שלכם אתם רוצים לעשות אירוע גדול, משהו מפואר. אולי לכבוד בר מצווה ואולי עבור אירוע לכל המשפחה. כאשר אנחנו מדברים על קבוצה גדולה של אנשים, לא פעם יש מי שעלולים פחות למצוא את עצמם. יותר מזה, לפעמים אתם פשוט רוצים להוסיף רובד נוסף למה שקיים.

זו בדיוק הסיבה בגינה דווקא שולחנות משחק להשכרה בגבעתיים הם הפתרון האולטימטיבי גם כאן. שכן אנחנו מדברים על מה שמאפשר לכם לחלק אחרת את האנשים. ליצור כמו סדר פנימי. שולחנות משחק להשכרה בגבעתיים פשוט מושכים, באופן טבעי, את אלו שאין להם כוח לרקוד, סיימו לאכול ומחפשים עוד אטרקציה. כאמור, אין אחד מאיתנו שאין לו בכיס את אותו מכולל האי קשב וחוסר היכולת ליהנות רגע מהדברים הפשוטים.

אבל כאשר אתם שמים שולחנות משחק שמאפשרים לכולם להרגיש חלק, הכל משתנה פלאים. עמדות משחק לבר מצווה בגבעתיים ולאירועים אחרים פשוט יהפכו את האירוע למה שכולם מרגישים בו פשוט הרבה יותר בנוח בסופו של דבר.

שולחנות משחק להשכרה בגבעתיים – מה בעצם אנחנו מציעים לכם?

אצלנו תוכלו למצוא השכרת שולחנות משחק במגוון של סגנונות. החל מביליארד, סנוקר, כדורגל שולחן, הוקי אוויר ועוד. המטרה שלנו היא להחזיק אתכם לילדות הישנה והטובה. השכרת שולחנות משחק בגבעתיים של משחקים שכולנו מכירים ואוהבים כבר לא מעט שנים, אלו שמלווים את הנוף של הילדות של כולנו כבר תקופה ארוכה מאוד.

אתם כמובן יכולים להשכיר כמה שולחנות משחק בגבעתיים כך שאתם יכולים ליצור טורניר נניח ותחרויות בין המשתתפים. אתם יכולים להפוך את השולחנות עצמם לפעילות שמלווה את האירוע כולו בסופו של דבר. למשל, אתם יכולים לבחור להשכיר רק שולחנות ביליארד ולהפוך את האירוע לכולו לאירוע באווירה של קונספט ספציפי, של דיינר אמריקאי או אולי איזה פאב.

באופן הזה אתם יכולים להכניס באירוע פלפל וכמובן לעצב אותו בדיוק לפי הטעם שלכם. השכרת שולחנות משחק לילדים בגבעתיים יכולים להיות למשל שולחנות של כדורגל שולחן שפשוט יביאו את כל האירוע למקום אחר ויהפכו אותו לכזה שהקונספט שלו תואם את הצרכים והחלומות של בעל השמחה.

למעבר לקטלוג המלא לשולחנות משחק להשכרה

אל דאגה –  אנחנו נביא לכם מה שצריך עד למקום האירוע!

הרבה פעמים יש חששות בנוגע להשכרה של ציוד בגבעתיים, של שולחנות משחק להשכרה, השכרת שולחנות משחק בגבעתיים ועוד. אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל מה שאתם צריכים בדיוק בזמן. אנחנו כאן כדי להבטיח שהציוד יגיע אליכם בזמן המדויק בו הזמנתם אותו ושהציוד יאפשר לכם לממש את מה שרציתם לראות בסופו של דבר. אנחנו מודעים לכך שהפקה של כל אירוע היא מה שגוזל לא מעט זמן ובעיקר מעורר לא מעט לחץ ומתח. בדיוק בגלל זה אנחנו כאן, כדי להבטיח שאתם תקבלו את הציוד שהזמנתם בדיוק בזמן בלי שום בעיה.

אנחנו נביא לכם את הציוד בזמן ונאפשר לכם ליהנות ממנו בלי להילחץ מהשעה בה הציוד מגיע לרגע. כמובן שכל מה שנוגע לעולם של השכרת שולחנות משחק, מבחינתנו, מבוטח באופן מלא. כך שאתם לא צריכים להקדיש לזה ולו דקה אחת נוספת של מחשבה. אנחנו כאן כדי להבטיח לכם שתקבלו את כל מה שאתם מחפשים בלי שום בעיה בכלל.

שולחנות משחק להשכרה בגבעתיים במחיר מנצח!

אנחנו מודעים היטב לכך שהמחיר של שירותים שונים לאירועים הוא מה שיכול לא פעם להיות די יקר. לכן אנחנו כאן כדי להעניק לכם את השירות הכי טוב במחירים משתלמים. אצלנו תמצאו שולחנות משחק להשכרה בגבעתיים במחירים משתלמים. שולחנות משחק לאירועים בעיננו זה לא משהו שהמשפחה הישראלית הממוצעת צריכה 'לקרוע עבורה את הכיס' אבל אנחנו כן רוצים להסביר מה הדברים שמשפיעים על המחיר של שולחנות משחק לאירועים.

מחיר שולחנות משחק נקבע בהתאם לאיכות ולרמת המוצר

השכרת שולחנות משחק בגבעתיים זה מה שאנחנו שומרים עליו ודואגים לו כדי שיגיע אליכם באיכות גבוהה. מטבע הדברים שולחנות לאירועים תמיד נמצאים תחת סיכון שמא יקרה משהו באירוע. לכן אנחנו עושים את כל מה שאנחנו יכולים כדי להבטיח שכאשר אתם משכירים שולחנות משחק בגבעתיים תקבלו אותם שלמים וטובים. בדרך כלל, עיקר הכסף עבור שולחנות משחק לאירועים נובע מכך. מעצם העובדה שאנחנו מחזיקים צוות שידאג עבור השכרת שולחנות משחק וידאג שאתם תקבלו את השירות הטוב ביותר בסופו של דבר.

השכרת שולחנות משחק בגבעתיים עולה בהתאם למחיר משתנה שכולל בין היתר את הכמות של השולחנות אותם תרצו להזמין. שכן, שולחנות משחק לאירועים בגבעתיים יכולים להיות מה שמפעיל את כל האירוע ויכולים להיות כמה שולחנות קטנים. בגדול, כאשר מדובר על שולחנות משחק לאירועים בגבעתיים המחירים סבירים מאוד ומתאימים לכל כיס. שולחנות משחק לאירועים הם הדבר שאנחנו מתכוונים לספק עבורכם במחירים המשתלמים ביותר. השכרת שולחנות משחק בגבעתיים זה מה שאמור להוסיף טעם של עוד אל תוך האירוע ולא לעורר מועקה כלכלית.

מחפשים השכרת שולחנות משחק בגבעתיים? רק עם  DBO-Events 

שולחנות משחק לאירועים בגבעתיים זה אנחנו, כאן אצל DBO Events. שולחנות משחק לאירועים זו המומחיות שלנו. השכרת שולחנות משחק בגבעתיים זה הדבר שאנחנו אוהבים לעשות. אז אם אתם מחפשים איפה למצוא שולחנות משחק לאירועים, אנחנו בטוחים שביחד נוכל למצוא לכם את השירות הטוב ביותר.

אנחנו כאן כדי לאפשר לכם להיות בטוחים שהאירוע שלכם יהיה האירוע הטוב ביותר שאתם יכולים לייצר. אז למה אתם מחכים? התקשרו עכשיו 050-5603251 אנחנו כבר כאן עם מגוון רחב של שולחנות משחק לאירועים בגבעתיים. אנחנו נשמח לעזור בכל שלב.

מה היה לנו עד עכשיו?

בהחלט כן! אנו דוגלים בשקיפות ומאמינים כי הלקוח צריך להיות מודע להכל ובמיוחד לתג המחיר! 

אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במגוון של שולחנות משחק להשכרה במחירים אטרקטיביים במיוחד!

שאלה מצוינת! לפני שאתם מתכננים להזמין ולהשכיר שולחנות משחק בדקו מה הצרכים שלכם:

  • כמות המשתתפים
  • מיקום האירוע
  • הצורך בנקודות חשמל 
  • ועוד..

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו עכשיו >>

בין שירותינו
המלצות וחוות דעת
נאווה מרגלית
נאווה מרגלית
ראשון לציון
קרא עוד
לכל צוות DBO שאפו ענק על הפקת אירוע מושלם שערכתם לנו! הכל היה על הצד הטוב ביותר עם ציוד מקצועי, יחס חם ושירות אדיב. הארגון היה מושלם וכל ההתנהלות בכללי הייתה מקצועית מאוד. אנו בטוחים שגם את האירועים הבאים שלנו נחגוג איתכם. תודה מקרב לב!
נגה זמיר
נגה זמיר
אשדוד
קרא עוד
תודה רבה על שירות אדיב ובזמן. הזמנו הפעלה של מתנפחים עם דוכני מזון והילדים נהנו מאוד! דניאל הגיע בזמן והכל היה מתוקתק, הציוד הגיע נקי והאוכל היה טעים וטרי. כל הילדים והאורחים החמיאו לנו והיה מצוין! תודה רבה רבה!
תהל כהן
תהל כהן
אשקלון
קרא עוד
החלטנו לעשות יום כיף בים לכל עובדי החברה, חיפשנו פינות זולה להשכרה והגענו אל DBO, לאחר שיחה קצרה הבנתי שאין מה לחפש עוד, הגעתי למקום הנכון. אז רק מה שיש לי לומר שהציוד היה איכותי מאוד והשירות היה סופר מקצועי ואדיב ומעל הכל המחיר היה הוגן במיוחד! ממליצה בחום!
אורית בוכריס
אורית בוכריס
קרא עוד
השכרתי מהחברה ציוד לאירוע בחוף הים, השירות והאיכות היה מעל המצופה, אוהל לייקרה מפואר כולל פינות ישיבה, מחצלות, רמקולים, ועוד, הכל היה נקי ומסודר..קיבלנו בדיוק מה שהזמנו ויותר, ממש מומלץ.
הקודם
הבא
להצעת מחיר אטרקטיבית

מחפשים שולחנות משחק לאירועים? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה שווה ומשתלמת!

5/5
שירותים נוספים באיזור
אזורי שירות
5/5 - (21 דירוגים)

מחירון הובלות

200 ₪ – אשקלון (לא כולל איזור תעשיה דרומי)

350 ₪ – עד 10 ק"מ מאשקלון – לדוג':  זיקים / ניצן / ניצנים / באר גנים / נגבה / ניר ישראל / הודיה / ברכיה / משען / בית שקמה / גיאה / מבקיעים / בת הדר

400 ₪ – עד 25 ק"מ מאשקלון – לדוג':  אשדוד / שדרות / עוצם / אלומה / שחר / ברור חיל / כוכב מיכאל / גן יבנה / קריית גת / קריית מלאכי / אבן שמואל / תלמים / ערוגות / כפר אחים / באר טוביה / עוזה

500 ₪ – עד 30 ק"מ מאשקלון – לדוג': נתיבות / גדרה / בני עייש / רבדים / מעגלים / כפר מימון / בארי / גני טל / חפץ חיים / יד בנימין / עשרת / שדמה / כפר אביב / ניר גלים / בני דרום / אבן שמואל / איתן / אחוזם / עזריקם

650 ₪ – עד 40 ק"מ מאשקלון – לדוג': יבנה / רחובות / מזכרת ביתה / קריית עקרון / מעגלים / שיבולים / תאשור / תדהר / ברוש / בית אלעזרי / לכיש / טל שחר / מבועים / רעים / שרשרת

800 ₪ – עד 50 ק"מ מאשקלון – לדוג': ראשון לציון / נס ציונה / באר יעקב / חולון / בת ים / אופקים / דבירה / בית קמה / מסלול / מצליח / ישרש / בית חנן / נטעים / נצר סרני / סתריה

900 ₪ – עד 60 ק"מ מאשקלון – לדוג': תל אביב / רמת גן / גבעתיים / בני ברק / פתח תקווה / אור יהודה / מודיעין מכבים רעות / לוד / רמלה / באר שבע / להבים / אורים

1100 ₪ – עד 70 ק"מ מאשקלון – לדוג': הרצליה / רמת השרון / הוד השרון / ראש העין / שוהם / מיתר / עומר / חצרים / צאלים

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)

 

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)
דילוג לתוכן