שימו לב ❤ בחול המועד פסח ויום העצמאות חלק ממחירי האתר אינם תקפים במחלקת השכרת ציוד! למחיר הרלוונטי נא ליצור קשר.

המרכבה 5, אשקלון

DBO השכרת ציוד - בווייז

050-5603251

שירות 24/6

מחירון הובלות

לצפייה לחץ

פינות זולה להשכרה בשדרות

הקמה של כל אירוע היא עסק לא פשוט. מדובר על מה שדורש ירידה אל שורה ארוכה מאוד של פרטים שנועדו ליצור בסופו של דבר את המענה השלם, הוא האירוע שלכם. פינות זולה להשכרה בשדרות הן כנראה ההשכרה של הפריט הכי כיף בכל האירוע, המקום בו אפשר להירגע, לשמוע את המוזיקה האהובה ולנשום אוויר וליהנות מהרגע.

פינות זולה להשכרה בשדרות – פוטונים ספסלים ועוד

פינות זולה ופוטונים להשכרה בשדרות הן גם הפריט הזה שהופך את כל האירוע הרבה יותר נעים. מדובר על אותו פריט שהופך את האירוע לחוויה שכולה רגע של נשימה עמוקה, שאיפה של אוויר לתוך הריאות, פתיחה של הלב. השכרת פוטונים לאירועים בשדרות הן המוצר הזה שיכול לשנות את האירוע כולו באופן מלא.

אם אתם בדרך ליצירה של האירוע שלכם, בין אם מדובר על מסיבה שאתם מפיקים בטבע ובין אם מדובר על חתונה, יש לנו כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לבחור פוטונים להשכרה בשדרות בצורה טובה יותר. אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על השכרת פוטונים לאירועים בשדרות, אנחנו כאן עם כל מה שאתם צריכים לדעת.

למעבר לקטלוג המלא לפינות זולה להשכרה

השכרת פינות ישיבה אלטרנטיביות בשדרות מזמינים אצל DBO Events

אנחנו, חברת DBO Events ליווינו לאורך חמש עשרה השנים האחרונות אינספור לקוחות בדרך אל האירוע המושלם. ליווינו אותם ברגעים טובים יותר וטובים פחות, ליווינו את מי שהיו צריכים רגע עזרה. מתוך הניסיון הזה יצרנו עבורכם קטלוג של פינות ישיבה להשכרה בשדרות. אצלנו תוכלו לבצע השכרת פינות ישיבה בשדרות לאירועים מכל מיני סוגים. החל מכריות ומזרונים להשכרה וכלה בספסלי ישיבה נוחים.

תוכלו למצוא אצלנו שירות אדיב, אנשי מקצוע מעולים ובעיקר, ציוד איכותי שישלים את האירוע שלכם ויהפוך אותו למה שאתם כל כך רוצים שהוא יהיה. אנחנו נשמח ללוות אתכם בדרך לאירוע המיוחד שלכם ולהעניק לכם את כל מה שאתם צריכים כדי שזה יהיה האירוע המושלם עבורכם.

השכרת ציוד ישיבה ופוטונים לאירועים – מאיפה מתחילים?

השכרת פינות ישיבה בשדרות או בשמם העממי יותר, פינות זולה להשכרה, הן כמו כל מוצר אחר שאתם משכירים לקראת האירוע שלכם, גם זה צריך לשבת בול ולהתאים לצרכים שלכם באופן מלא. כלומר, המטרה היא לא להזמין מה שלא מתאים לכם, לא מבחינה עיצובית ולא מבחינה מספרית, אלא לבחור בהתאמה לצרכים המדויקים שלכם.

סתם כדי לסבר את האוזן, אנחנו לא פעם ולא פעמיים כבר ראינו מי שרכשו כמות מאוד גדולה של פינות זולה להשכרה בשדרות, מה שהפך את האירוע כמעט לא נעים, כאשר רוב האורחים לא ניצלו את פינות הישיבה הללו שנותרו מיותמות מאחור. כך שהבחירה במישור הזה צריכה להיות מדויקת ונכונה ולתת את המענה הדרוש עבורכם. לא עבור אף אחד אחר, אלא רק למענכם.

מה האופציות שעומדות לפניכם?

השכרת פינות ישיבה בשדרות יכולה להיות השכרה של כל מיני סוגים שונים של פוטונים וספסלי זולה. ריכזנו עבורכם רשימה קצרה.

ספסלי זולה להשכרה בשדרות

השכרת ספסל זולה זו כנראה האופציה הכי מבוקשת. הסיבה לכך היא כמובן האפשרות ליצור פינות ישיבה אטרקטיביות גם עבור מי שלא יכולים לשבת על הרצפה. בדרך כלל פינות ישיבה להשכרה המורכבות מאותם ספסלים, מכילות בערך שישה מקומות, במידה ומשכירים שלושה ספסלים מהסוג הזה.

שולחן זולה להשכרה בשדרות

פינות ישיבה אלטרנטיביות להשכרה בשדרות חייבות לכלול שולחן עליו אפשר להניח מאפרה ואת כוס היין שלוקחים מהבר.

פופים להשכרה בשדרות

אין כל ספק כי כאשר אנחנו מדברים על פינות זולה להשכרה בשדרות, פופים יכולים להפוך את הכל הרבה יותר רגוע, נוח ונינוח. השכרת פינות ישיבה בשדרות יכולה להיות השכרה עבור אנשים יותר 'מבוגרים', אבל יש משהו באותם פופים שגורמים לכל להיות צבעוני יותר, חי יותר, שמח.

מחצלות להשכרה בשדרות

פריט אהוב בעיקר על מי שיש להם הרבה ילדים ובני נוער באירוע, כמו בר מצווה או בת מצווה למשל. אבל גם עבור פינות זולה להשכרה בשדרות מדובר על פטנט מעולה. אגב, יש מי שאוהבים לשים מחצלות להשכרה ומעל ספסלים, כדי להפוך את הפינות צבעוניות יותר ונעימות יותר.

מזרנים להשכרה בשדרות

עוד דרך טובה. במקום השכרת פינות ישיבה בשדרות שנראות 'מבוגרות', אפשר להפוך הכל הרבה יותר פשוט. מה גם שבמידה ואתם מארגנים אירוע בו אתם מתכננים לינה משותפת אז מזרונים הם פיתרון פשוט מעולה.

פינות ישיבה להשכרה בשדרות – כך תבחרו מה שמתאים עבורכם!

כמו בכל משימה שצריכה להתבצע עד לאירוע עצמו, חשוב לקחת את המשימות הגדולות ופשוט לפרוט אותן למשימות יותר קטנות. איך עושים את זה? מתחילים בלענות על כמה שאלות לפני שאתם רצים לחפש פינות ישיבה להשכרה בשדרות.

כמה אורחים מתוכננים להיות באירוע?

פינות ישיבה להשכרה צריכות להתאים למספר האנשים שאנחנו מזמינים לאירוע שלנו. חשוב מאוד אם כן להבין כמה אנשים יש לנו באירוע. יתרה מכך, פינות זולה להשכרה בשדרות בדרך כלל יכללו אחוז מסוים מכלל האורחים. הרי המבוגרים לא יעברו לשבת בפינות זולה וקרוב לוודאי שגם לא כל בני המשפחה. מדובר בעיקר בחברים ובמי שנמצאים בשכבת גיל צעירה יחסית. כך שכאשר בוחרים פוטונים להשכרה בשדרות, יותר מהכל, הדבר הנכון לעשות הוא לבחור פינה בהתאם לכמות האנשים הצעירים, אלו שייהנו מאותן פינות ישיבה בסופו של דבר.

מה האווירה של האירוע?

פינות ישיבה להשכרה בשדרות עבור מסיבה לא תהיה תואמת בהכרח לבחירה של פינות זולה להשכרה בשדרות עבור בר מצווה של הבן. חשוב להתאים את הבחירה בהתאם לאופי האירוע. מה גם שברמת העיצוב הרבה פעמים יש קשר בין סוג פינת הישיבה ובין האופי של האירוע, כך שחשוב פשוט לבחור נכון לאור המידע הזה.

השכרת פינות זולה לאירועים בשדרות, העיצוב?

מדובר באמת באחיו התיאום של הסעיף שמעליו ובכל זאת, יש כמה הבדלים. לפעמים יש מי שבוחרים פינות זולה להשכרה בשדרות פשוט בגלל האופן בו הפינות הללו נראות בתוך האווירה הכללית. אחרי שבוחרים פינות ישיבה אלטרנטיביות להשכרה בשדרות, חשוב להבין איפה אתם מתכוונים להניח את הפינות הללו כדי לקבל את המראה שאתם מקווים לקבל בסופו של דבר. מדובר על תהליך של בירור, אבל תהליך בירור חשוב.

השכרת פינות ישיבה לאירועים בשדרות מחיר זול והוגן

השכרת פינות ישיבה לאירועים בשדרות הוא מה שנגזר גם כחלק מהתקציב. אסור לזלזל בזה אגב, אמנם חתונה או כל אירוע בחוץ הוא מה שמוציאים עליו לא מעט כסף. אבל חשוב להסתכל על כל סעיף בתקציב ולבחור אותו נכון. השכרת פוטונים לאירועים יכולה להיעשות בהרבה כסף באופן יחסי ויכולה במעט. שכן בדרך כלל המחיר הוא עבור פריטים יחידים, מה שעולה כמה עשרות שקלים עד מאות בודדים, בהתאם למקרה. אבל, מטבע הדברים השכרת פינות ישיבה בשדרות מרובות יותר יעלו גם יותר כסף בסופו של דבר. כך שכל מקרה הוא קצת שונה.

פינות זולה להשכרה, פוטונים להשכרה בשדרות? רק עם DBO Events

אם אתם מחפשים פינות זולה להשכרה בשדרות אנחנו, ב-DBO Events מחכים לכם. השכרת פינות ישיבה בשדרות והסביבה זו המומחיות שלנו וזו הדרך שלנו להפוך אירועים של מאות ישראלים בכל שנה, למדהימים כמו שהם צריכים להיות. אנחנו מחכים לכם עם צוות מעולה והרבה מאוד ניסיון שנאסף לאורך חמש עשרה שנים בתחום השכרת ציוד אירועים.

5/5 - (16 דירוגים)
מה היה לנו עד עכשיו?

בהחלט כן! אנו דוגלים בשקיפות ומאמינים כי הלקוח צריך להיות מודע להכל ובמיוחד לתג המחיר! 

אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במגוון פינות זולה להשכרה ופוטונים במחירים אטרקטיביים במיוחד!

שאלה מצוינת! לפני שאתם מתכננים להזמין ולהשכיר פינות זולה לאירוע שלכם בדקו מה הצרכים שלכם:

  • כמות המשתתפים
  • מיקום האירוע
  • הצורך במזרונים וכריות
  • ועוד..

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו עכשיו >>

בין שירותינו
המלצות וחוות דעת
נאווה מרגלית
נאווה מרגלית
ראשון לציון
קרא עוד
לכל צוות DBO שאפו ענק על הפקת אירוע מושלם שערכתם לנו! הכל היה על הצד הטוב ביותר עם ציוד מקצועי, יחס חם ושירות אדיב. הארגון היה מושלם וכל ההתנהלות בכללי הייתה מקצועית מאוד. אנו בטוחים שגם את האירועים הבאים שלנו נחגוג איתכם. תודה מקרב לב!
נגה זמיר
נגה זמיר
אשדוד
קרא עוד
תודה רבה על שירות אדיב ובזמן. הזמנו הפעלה של מתנפחים עם דוכני מזון והילדים נהנו מאוד! דניאל הגיע בזמן והכל היה מתוקתק, הציוד הגיע נקי והאוכל היה טעים וטרי. כל הילדים והאורחים החמיאו לנו והיה מצוין! תודה רבה רבה!
תהל כהן
תהל כהן
אשקלון
קרא עוד
החלטנו לעשות יום כיף בים לכל עובדי החברה, חיפשנו פינות זולה להשכרה והגענו אל DBO, לאחר שיחה קצרה הבנתי שאין מה לחפש עוד, הגעתי למקום הנכון. אז רק מה שיש לי לומר שהציוד היה איכותי מאוד והשירות היה סופר מקצועי ואדיב ומעל הכל המחיר היה הוגן במיוחד! ממליצה בחום!
אורית בוכריס
אורית בוכריס
קרא עוד
השכרתי מהחברה ציוד לאירוע בחוף הים, השירות והאיכות היה מעל המצופה, אוהל לייקרה מפואר כולל פינות ישיבה, מחצלות, רמקולים, ועוד, הכל היה נקי ומסודר..קיבלנו בדיוק מה שהזמנו ויותר, ממש מומלץ.
הקודם
הבא
להצעת מחיר אטרקטיבית

מחפשים פינות זולה ופוטונים להשכרה? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה שווה ומשתלמת!

5/5
שירותים נוספים באיזור
אזורי שירות

מחירון הובלות

200 ₪ – אשקלון (לא כולל איזור תעשיה דרומי)

350 ₪ – עד 10 ק"מ מאשקלון – לדוג':  זיקים / ניצן / ניצנים / באר גנים / נגבה / ניר ישראל / הודיה / ברכיה / משען / בית שקמה / גיאה / מבקיעים / בת הדר

400 ₪ – עד 25 ק"מ מאשקלון – לדוג':  אשדוד / שדרות / עוצם / אלומה / שחר / ברור חיל / כוכב מיכאל / גן יבנה / קריית גת / קריית מלאכי / אבן שמואל / תלמים / ערוגות / כפר אחים / באר טוביה / עוזה

500 ₪ – עד 30 ק"מ מאשקלון – לדוג': נתיבות / גדרה / בני עייש / רבדים / מעגלים / כפר מימון / בארי / גני טל / חפץ חיים / יד בנימין / עשרת / שדמה / כפר אביב / ניר גלים / בני דרום / אבן שמואל / איתן / אחוזם / עזריקם

650 ₪ – עד 40 ק"מ מאשקלון – לדוג': יבנה / רחובות / מזכרת ביתה / קריית עקרון / מעגלים / שיבולים / תאשור / תדהר / ברוש / בית אלעזרי / לכיש / טל שחר / מבועים / רעים / שרשרת

800 ₪ – עד 50 ק"מ מאשקלון – לדוג': ראשון לציון / נס ציונה / באר יעקב / חולון / בת ים / אופקים / דבירה / בית קמה / מסלול / מצליח / ישרש / בית חנן / נטעים / נצר סרני / סתריה

900 ₪ – עד 60 ק"מ מאשקלון – לדוג': תל אביב / רמת גן / גבעתיים / בני ברק / פתח תקווה / אור יהודה / מודיעין מכבים רעות / לוד / רמלה / באר שבע / להבים / אורים

1100 ₪ – עד 70 ק"מ מאשקלון – לדוג': הרצליה / רמת השרון / הוד השרון / ראש העין / שוהם / מיתר / עומר / חצרים / צאלים

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)

 

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)
דילוג לתוכן