שימו לב ❤ בחול המועד פסח ויום העצמאות חלק ממחירי האתר אינם תקפים במחלקת השכרת ציוד! למחיר הרלוונטי נא ליצור קשר.

המרכבה 5, אשקלון

DBO השכרת ציוד - בווייז

050-5603251

שירות 24/6

מחירון הובלות

לצפייה לחץ

פטריות חימום להשכרה בנתיבות

פטריות חימום להשכרה בנתיבות – לאירוע שלכם תבחרו נכון!

חברת DBO השכרת ציוד לאירועים, היא חברה שקיימת כבר חמש עשרה שנה ונותנת מגוון פתרונות בתחום השכרת ציוד לאירועים בנתיבות והסביבה עבור חברות גדולות במשק ועבור אנשים פרטיים. אצלנו תוכלו למצוא פטריות חימום להשכרה בנתיבות, בזמינות של 24 שעות ביממה לאורך כל השבוע (לשבתות וחגים האיסוף יתבצע לפני החג/שבת). כמו כן תקבלו כמובן הדרכה ושירות אדיב לאורך כל תקופת ההתקשרות איתנו ובוודאי לאורך האירוע שלכם.

אנחנו אוהבים את זה. אנחנו אוהבים להפוך את האירועים שלכם למה שהם. מיוחדים, מקוריים, בנקודות שבהן לא היינו יכולים בכלל לחשוב שניתן לעשות אירוע מושלם. אנחנו כאן בשבילכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט להתקשר אלינו 050-5603251 כדי שנוכל לתת לכם את המענה הטוב ביותר.

למעבר לקטלוג המלא לפטריות חימום להשכרה לחצו כאן

מה היתרונות של השכרת פטריות חימום בנתיבות

  1. פטריות חימום לאירועים בנתיבות נועדו לתת מענה לשטח הממוקם מחוץ למבנה: היתרון הראשון של פטריות חימום להשכרה בנתיבות הוא בכך שמדובר על המענה הטוב והיעיל ביותר עבור חימום של שטח חיצוני. השכרת תנורי חימום לאירועים בנתיבות פשוט מאפשרת לכם לשכן את האורחים בחוץ בכל מזג אוויר כמעט. בייחוד לאור מגיפת הקורונה שהובילה עוד ועוד אירועים להתקיים מחוץ לבית, מדובר על יתרון משמעותי בהחלט.
  2. פטריות חימום להשכרה בנתיבות נותנות מענה טוב יותר משום שמקור החום שלהן ממוקם למעלה: הסיבה בגינה קוראים למוצר פטריית חימום נובעת מכך שבאמת הצורה של המכשיר דומה במידה מסוימת לפטרייה. מדוע זה חשוב כל כך? משום שכאשר החום מגיע מלמעלה בצורה הזו, הוא כמו 'נופל' על הסביבה בצורה שווה. כך למעשה, החוגגים שנמצאים למטה, נהנים מחימום איכותי יותר מאשר היינו מניחים פשוט תנורי חימום לרגליהם.
  3. פטריית חימום להשכרה בנתיבות נותנות מענה בטיחותי יותר בסופו של דבר: פטריות גז להשכרה בנתיבות עלולות להיות חפץ מסוכן. וודאי כאשר אנחנו מדברים על אירועים שלא פעם כוללים ילדים קטנים, אולי ריקודים והרבה פעמים גם משקאות חריפים. היתרון של פטריות חימום חשמליות להשכרה בנתיבות בהקשר הזה הוא שהמסה המשמעותית הממוקמת בבסיס העמוד מאפשרת לנו ללכת לאירוע 'בראש שקט'. פטריות חימום להשכרה לאירוע פשוט יכולות להחזיק את עצמן טוב יותר כך שגם אם משהו נתקל בעמוד בטעות ולא בכוונה, האורחים שלנו לא יהיו בסכנה.

לנו חשוב שתהיו רגועים, אנחנו נמצאים כאן כדי לעזור לכם

הרבה פעמים אנחנו מקבלים מגוון רחב של שאלות על פטריות חימום להשכרה בנתיבות. הרבה פעמים עולות שאלות שנוגעות לכמה פטריות גז להשכרה צריך ביחס לקהל. האם יש מי שיעזור לכם להתקין פטריית חימום גז כדי שלא תשארו לבד ועוד. אנחנו רוצים להגיד קודם כל, בראש ובראשונה, שאנחנו נמצאים כאן בשבילכם. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להרגיש בנוח ולהיות בטוחים שהכל עובד כנדרש.

השכרת ציוד חימום לאירועים בנתיבות עלול לעיתים להרתיע משום שהתחושה היא כאילו אתם הופכים להיות האחראיים הבלעדיים על הציוד ואתם אלו שצריכים לדעת איך להפעיל אותו. אנחנו כאן כדי לתת לכם את הקרקע היציבה ואת הביטחון כי לא זה המקרה. אנחנו כאן כדי לאפשר לכם להיות בטוחים ורגועים כאשר אתם לוקחים תנורי חימום להשכרה בנתיבות. לכן אנחנו מעסיקים צוות שנמצא כאן למענכם מסביב לשעון כדי לתת לכם את המעטפת המקצועית והטכנית וכדי שניתן יהיה לפתור כל בעיה בזמן אמת.

למעבר לקטלוג המלא לפטריות חימום להשכרה לחצו כאן

פתרונות חימום לאירועים בנתיבות זה לא משהו שאפשר לוותר עליו

פתרונות חימום לאירועים בנתיבות זה אולי התחום בו רבים מנסים להוזיל את העלויות עד כמה שניתן וממש לוותר על כלים שונים שתפקידם לעזור לנו להפוך את האירוע לטוב יותר. אבל ככל הנראה זה גם התחום בו הורדה של ציוד משפיעה במידה הרבה ביותר על הנוחות של המגיעים לאירוע. אין מה לעשות, כאשר לא נעים לנו, אנחנו לא נהנים. חישבו עליכם: האם אתם הייתם רוצים לאירוע בו תרגישו שקר לכם מדי? המטרה של פתרונות חימום לאירועים בנתיבות היא לתת את המעטפת שתאפשר לכל האורחים להרגיש טוב ונעים לכל אורך הערב. בצורה הזאת כל אחד יכול פשוט לחגוג בלי לחשוב יותר מדי איך לשבת באופן כזה שיאפשר לו להמשיך ליהנות מהמסיבה.

תנורי אינפרא אדום להשכרה בנתיבות

אם אתם לא רוצים לקחת רק פטריות חימום להשכרה ואתם מעוניינים דווקא ללכת לכיוון של השכרת תנורי חימום לאירועים בנתיבות, אז כאן זה המקום להגיד כי האפשרות הזו קיימת גם כן. יש לה יתרונות מסוימים והכי חשוב זה פשוט להבין איפה בדיוק הכי נכון להניח את המכשיר.

  1. קודם כל מדובר על פתרון זול יותר: מטבע הדברים המחיר של תנורי אינפרא אדום להשכרה בנתיבות נמוך יותר מה שפעמים רבות מאפשר לנו 'לשחק עם המחיר' ולהשתמש בתנורים הללו בתור אופציה לא רעה בכלל במקום בהשכרת פטריות גז. ישנם מקרים שבאמת ניתן להיעזר בתנורים הללו ולא במכשירים אחרים.
  2. תנורי אינפרה אדום להשכרה גם כן יכולים להיות מונחים בחלק העליון של עמוד: גם תנורי אינפרה אדום אפשר לשים למעלה ולייצר שטח יותר חם במידת הצורך. אמנם האופן בו החום ירד ללמטה לא יהיה אחיד כמו במקרה של פטריית חימום להשכרה, אבל גם במקרה הזה אפשר לקבל תוצאה מצויינת על ידי הנחה נכונה של התנור.
  3. הם מגרשים את היתושים והמזיקים: בחוץ יכולים להגיע כל מיני מזיקים. אמנם זה לא הייעוד המקורי של תנורי אינפרה אדום להשכרה. אבל במידה הצורך, אותם תנורים יכולים להיות פתרון מעולה עבור הרחקה של מיני חרקים לאורך הארוחה.

השכרת חימום לאירועים בנתיבות

גם במקרה בו תרצו לבחור דווקא באותם תנורי אינפרה אדום להשכרה בנתיבות, אנחנו תמיד כאן כדי לתת את המענה והמשענת המקצועית. אנחנו נמצאים כאן כדי להבטיח כי תקבלו את כל המענה לו אתם זקוקים כדי להיות בטוחים. 

השכרת ציוד חימום לאירועים בנתיבות בעזרת תנורי חימום או פטריות גז יכולה להיות קצת מפחידה משום שהמשמעות של התקנת הציוד באופן לא בטיחותי עלולה להיות הרת אסון. זו הסיבה בגינה אנחנו כאן. השכרת פטריות חימום והקמה של פטריות חימום בנתיבות, זו המומחיות שלנו וזה בדיוק הדבר שאנחנו רוצים לעשות עבורכם ולתת לכם את הזמן והמקום רגע לנוח ולנשום עמוק.

פטריות חימום להשכרה בנתיבות – מחירים

טווח המחירים עבור השכרת פטריות חימום גז בנתיבות, הוא של כמה מאות שקלים עבור קבוצה של פטריות חימום להשכרה. אל תשכחו כי הפטריות הללו עובדות באמצעות גז והטכנולוגיה המרכיבה אותן היא טכנולוגיה מתקדמת. זו הסיבה בגינה השירות, המוצר, עולים בהתאם לכך.

בנוסף, שימו לב כי תהליך של השכרת פטריות חימום בנתיבות כולל לא פעם השגחה צמודה של אנשי מקצוע, מתן תשומת לב מלאה אליכם, כדי שבסופו של דבר תוכלו לקבל את השירות לו אתם מצפים, שירות הכולל בין היתר מתן הדרכה, מתן מספר הפטריות המתאימות ועמידה לצידכם מסביב לשעון.

אנחנו כמובן לא יכולים להגיד מה יהיה המחיר הסופי עבור העבודה בסופו של דבר, הרי אנחנו לא מכירים אתכם ולא את האירוע שלכם במידה כזו שאנחנו יכולים לספק לכם את טבלת המחירים העדכנית כעת. אנחנו בהחלט יכולים להגיד כי מחיר השכרת פטריית חימום מושפע מכמה פרמטרים. הסיבה בגינה אנחנו מפרטים על כך היא משום שעל ידי משחק בנתונים אפשר בקלות רבה יותר להגיע בסופו של יום לכדי הוצאה במחיר סביר.

ממה מושפע המחיר של השכרת פטריות חימום בנתיבות

קודם כל, המחיר מושפע מכמות של פטריות חימום להשכרה אותן אתם בוחרים לקחת: מטבע הדברים הכמות משפיעה על המחיר של הדברים בסופו של דבר. שימו לב כי הרבה מאוד פעמים, הדרך שלנו להתגמש במחיר מתחילה כאן. לאחר התייעצות איתנו, מי שמבינים לא מעט בתחום, אנחנו בטוחים שתצליחו להבין טוב יותר כמה פטריות חימום להשכרה אתם באמת צריכים.

הרבה פעמים אנחנו רואים לקוחות בנתיבות מוטרדים שפשוט, בלי כוונה, לקחו יותר מדי פטריות חימום להשכרה. אין סיבה להגיע לסיטואציה הזו, כל שיש לעשות הוא פשוט לבחור נכון את הכמות אותה אתם באמת מעוניינים לקחת בסופו של דבר.

משך הזמן בו אתם בוחרים עבור ההשכרה: כאשר אתם לוקחים פטריות חימום להשכרה בנתיבות, אנחנו מיד בסוג של 'מתח'. אנחנו רוצים להיות בטוחים שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר, הדרכה צמודה וברורה, כדי שתרגישו בטוחים עם הציוד החדש שנמצא אצלכם. כדי שתהיו בטוחים כי אתם נמצאים כל הזמן בידיים טובות.

מכאן, שמשך זמן ההשכרה הוא דרמטי וגם הוא עולה כסף. מה שהרבה פעמים עושים כאשר רוצים להוזיל עלויות, במידה ואנחנו מדברים על משך זמן ארוך, זה להבין מתי באמת מתחיל להתקרר ולהביא את הציוד בהתאם לכך.

שילוב בין פטריות חימום להשכרה ובין השכרת תנורי חימום לאירועים בנתיבות: פטריות חימום כאמור, זולות יותר במחיר מהתנורים. שילוב בין הפטריות לתנורים, בהתאם לצרכים שלכם גם הוא יכול להוריד את המחיר ולתת לכם להרגיש בנוח עם המחיר.

כאמור, אנחנו תמיד כאן כדי לבחון את האפשרויות העומדות בפניכם וכדי להבין האם אנחנו יכולים לעזור לכם להוריד במחיר, לקבל שירות טוב יותר וכן הלאה.

למעבר לקטלוג המלא לפטריות חימום להשכרה לחצו כאן

אנחנו ב- DBO נותנים שירות אדיב בנתיבות והסביבה

כדי לאפשר לכם לקבל שירות מעולה אנחנו נותנים שירות של מתן פטריות חימום להשכרה באיזור נתיבות והסביבה. אנחנו רוצים לתת לכם את האפשרות לקבל פטריות חימום להשכרה מכל מקום. זאת כדי שתוכלו גם, בין היתר, לקיים את האירוע שלכם בכל נקודה בה תבחרו בסופו של דבר.

אצלנו תוכלו למצוא בין היתר השכרת תנורי חימום לאירועים בים או במדבר, בהר או במרכז, בכל מקום בו תבחרו לחגוג עם היקרים לכם תחת פטריית חימום נוחה ונעימה.

את השירות שלנו אנחנו נותנים כבר חמש עשרה שנים

חמש עשרה שנות ניסיון הכינו אותנו לתת מענה איכותי וטוב עבור מגוון רחב של מקרים. אנחנו נותנים, מלבד תנורי חימום להשכרה בנתיבות גם מגוון רחב של ציוד משלים לאירועים. אנחנו נותנים שירותים עבור ימי הולדת כמו גם עבור מסיבות טבע, בר מצוות או חתונות.

הניסיון שלנו נתן לנו הרבה מאוד כלים ומאפשר לנו לתת את המענה הדרוש עבור מגוון רחב של מקרים. אנחנו רוצים להיות כאן גם בשבילכם כדי לתת לכם את השירות לו אתם זקוקים ולכן אנו מזמינים אתכם להתקשר כבר עכשיו 050-5603251 וליהנות מהציוד  והשירות ברמה הגבוהה ביותר.

אצלנו תמצאו פטריות חימום להשכרה בנתיבות באיכות גבוהה כך שאתם תוכלו להישאר רגועים לאורך כל האירוע. הצוות שלנו ישמח להקים עבורכם את המתחם ולקפל אותו בסוף הערב. חשוב לנו לתת לכם את המענה המלא ולאפשר לכם ליהנות מהאירוע שלכם בלי לחשוב על מה חסר ומה אתם עוד צריכים לעשות. תנו לנו לעשות את העבודה במקומכם. מחכים לכם.

מה היה לנו עד עכשיו?

בהחלט כן! ברשותינו גם פטריות חימום גז וגם פטריות חימום חשמליות כך שתוכלו לבחור מה שיותר מתאים עבורכם.

בנוסף, תוכלו להיעזר בשירותי הובלה דרכנו. כמובן שגם ניתן לאסוף את הציוד באופן עצמאי מבית העסק.

שאלה מצוינת! פטריית חימום מסוגלת לחמם בממוצע מקום של עד 15 מ"ר – תלוי אם מדובר במקום פתוח או סגור ובעוצמת הפטרייה.

אתם מוזמנים להיכנס לאתר לקבלת מידע מקצועי נוסף בעניין.

בין שירותינו
המלצות וחוות דעת
נאווה מרגלית
נאווה מרגלית
ראשון לציון
קרא עוד
לכל צוות DBO שאפו ענק על הפקת אירוע מושלם שערכתם לנו! הכל היה על הצד הטוב ביותר עם ציוד מקצועי, יחס חם ושירות אדיב. הארגון היה מושלם וכל ההתנהלות בכללי הייתה מקצועית מאוד. אנו בטוחים שגם את האירועים הבאים שלנו נחגוג איתכם. תודה מקרב לב!
נגה זמיר
נגה זמיר
אשדוד
קרא עוד
תודה רבה על שירות אדיב ובזמן. הזמנו הפעלה של מתנפחים עם דוכני מזון והילדים נהנו מאוד! דניאל הגיע בזמן והכל היה מתוקתק, הציוד הגיע נקי והאוכל היה טעים וטרי. כל הילדים והאורחים החמיאו לנו והיה מצוין! תודה רבה רבה!
תהל כהן
תהל כהן
אשקלון
קרא עוד
החלטנו לעשות יום כיף בים לכל עובדי החברה, חיפשנו פינות זולה להשכרה והגענו אל DBO, לאחר שיחה קצרה הבנתי שאין מה לחפש עוד, הגעתי למקום הנכון. אז רק מה שיש לי לומר שהציוד היה איכותי מאוד והשירות היה סופר מקצועי ואדיב ומעל הכל המחיר היה הוגן במיוחד! ממליצה בחום!
אורית בוכריס
אורית בוכריס
קרא עוד
השכרתי מהחברה ציוד לאירוע בחוף הים, השירות והאיכות היה מעל המצופה, אוהל לייקרה מפואר כולל פינות ישיבה, מחצלות, רמקולים, ועוד, הכל היה נקי ומסודר..קיבלנו בדיוק מה שהזמנו ויותר, ממש מומלץ.
הקודם
הבא
להצעת מחיר אטרקטיבית

מחפשים פטריות חימום להשכרה? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה שווה ומשתלמת!

5/5
שירותים נוספים באיזור
איזורי שירות נוספים

מחירון הובלות

200 ₪ – אשקלון (לא כולל איזור תעשיה דרומי)

350 ₪ – עד 10 ק"מ מאשקלון – לדוג':  זיקים / ניצן / ניצנים / באר גנים / נגבה / ניר ישראל / הודיה / ברכיה / משען / בית שקמה / גיאה / מבקיעים / בת הדר

400 ₪ – עד 25 ק"מ מאשקלון – לדוג':  אשדוד / שדרות / עוצם / אלומה / שחר / ברור חיל / כוכב מיכאל / גן יבנה / קריית גת / קריית מלאכי / אבן שמואל / תלמים / ערוגות / כפר אחים / באר טוביה / עוזה

500 ₪ – עד 30 ק"מ מאשקלון – לדוג': נתיבות / גדרה / בני עייש / רבדים / מעגלים / כפר מימון / בארי / גני טל / חפץ חיים / יד בנימין / עשרת / שדמה / כפר אביב / ניר גלים / בני דרום / אבן שמואל / איתן / אחוזם / עזריקם

650 ₪ – עד 40 ק"מ מאשקלון – לדוג': יבנה / רחובות / מזכרת ביתה / קריית עקרון / מעגלים / שיבולים / תאשור / תדהר / ברוש / בית אלעזרי / לכיש / טל שחר / מבועים / רעים / שרשרת

800 ₪ – עד 50 ק"מ מאשקלון – לדוג': ראשון לציון / נס ציונה / באר יעקב / חולון / בת ים / אופקים / דבירה / בית קמה / מסלול / מצליח / ישרש / בית חנן / נטעים / נצר סרני / סתריה

900 ₪ – עד 60 ק"מ מאשקלון – לדוג': תל אביב / רמת גן / גבעתיים / בני ברק / פתח תקווה / אור יהודה / מודיעין מכבים רעות / לוד / רמלה / באר שבע / להבים / אורים

1100 ₪ – עד 70 ק"מ מאשקלון – לדוג': הרצליה / רמת השרון / הוד השרון / ראש העין / שוהם / מיתר / עומר / חצרים / צאלים

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)

 

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)
דילוג לתוכן