שימו לב ❤ בחול המועד פסח ויום העצמאות חלק ממחירי האתר אינם תקפים במחלקת השכרת ציוד! למחיר הרלוונטי נא ליצור קשר.

המרכבה 5, אשקלון

DBO השכרת ציוד - בווייז

050-5603251

שירות 24/6

מחירון הובלות

לצפייה לחץ

מתנפחים להשכרה בגבעת שמואל

מתנפחים להשכרה בגבעת שמואל – כל מה שצריך להכיר לדעת על השכרת מתנפחים

מתנפחים הם מה שיכול להפוך כל אירוע לאירוע שכולם עומדים לזכור היטב. מתנפחים להשכרה בגבעת שמואל פשוט יכולים להפוך כל אירוע שלכתחילה היה טוב לכיף לא נורמלי. מתנפחים להשכרה מאפשרים לכם להעניק תעסוקה לילדים, להפוך את יום הכיף של צוות המשרד בבריכה לכזה שהופך את כולם שוב לילדים. השכרת מתנפחים בגבעת שמואל הם פתרון פשוט מעולה וקל כל כך.

אז אם אתם מתלבטים, אנחנו מפצירים בכם לא לוותר על התענוג. אם אתם מעוניינים בכך אז תדעו כי מתנפחים להשכרה בגבעת שמואל הם פיתרון מושלם והם גם משהו שאפשר למצוא ממנו מגוון רחב מאוד. לרשותינו מגוון ענק של מתנפחים לימי הולדת, מתנפחים לבית או מתנפחים לבריכה, זה הזמן שלכם לשמוע מה אנחנו חושבים ומה הניסיון שלנו יכול לתת לכם. אתם מוזמנים להסתכל באתר וגם להתקשר 050-5603251 ונבנה לכם חבילה מעניינת ואטרקטיבית!

למעבר לקטלוג המלא למתנפחים להשכרה

מתנפחים להשכרה בגבעת שמואל מזמינים דרך DBO Events – איכות ובטיחות!

אנחנו כאן כדי לתת לכם מתנפחים להשכרה בגבעת שמואל וכדי להזכיר לכם שאנחנו תמיד אתכם בכל אירוע, מגבים אתכם בכל שלב. התפקיד שלנו, של DBO Events הוא לאפשר לכם לקבל את המענה הטוב ביותר לאורך כל הדרך ופשוט לאפשר לכם להתרכז במה שחשוב, זה האירוע שלכם. חשוב לנו לאפשר לכם לקבל מתנפחים גדולים להשכרה בגבעת שמואל, מתנפחים קטנים להשכרה בגבעת שמואל וכל מה שיהפוך את האירוע שלכם למה שאתם חולמים שיהיה.

כמובן שאנחנו מחזיקים גם בביטוח מקיף עבור כל הציוד ואנחנו גם חייבים להגיד בגאווה כי חמש עשרה שנות ניסיון הן לא מה שהולך ברגל. אנחנו כאן עם כל מה שיכול להפוך את האירוע שלכם למושלם, ביחד עם צוות מעולה אנחנו בטוחים שנמצא את כל מה שאתם מחפשים ואפילו יותר מזה.

אז מאיפה מתחילים למצוא מתנפחים לאירועים בגבעת שמואל?

כדי לבחור מתנפחים להשכרה בגבעת שמואל קודם כל אתם צריכים להתמקד ולהבין בדיוק מה אתם מחפשים. אם אתם מחפשים מתנפחים לבית להשכרה למשל, מה שהפך פופולרי מאוד בשנים האחרונות לאור שורה ארוכה של סגרים ואתגרים שהובילו את כולנו לחפש נחמה בבית, אנחנו בדרך כלל נמליץ על מתנפחים להשכרה קטנים באופן יחסי. 

למה? משום שבדרך כלל כאשר מדובר על קבוצה קטנה יחסית של אנשים, אין סיבה להביא צוות שישגיח על המתקן, יתקין אותו וילווה לאורך האירוע. זה גם עולה לא מעט ובמידה רבה, כאשר מדובר על מעט אנשים העניין של המשתתפים עלול לפוג מהר יחסית. מה שכן אפשר לעשות בין היתר הוא לבחור מתקני מים מתנפחים למשל או מתנפחים ביתיים להשכרה בגבעת שמואל שלא דורשים נוכחות קבועה של מפעיל. אגב, לרשותינו חבילות מתנפחים לבית או לפארקים משתלמים במיוחד.

כך בוחרים מתקנים מתנפחים בגבעת שמואל לימי הולדת ואירועים

מתנפחים לאירועים להשכרה בגבעת שמואל מתאימים עבור שורה של חגיגות ואירועים:

השכרת מתנפחים בגבעת שמואל לילדים

כאן אנחנו באמת יכולים להגיד לכם שבקטגוריה של מתנפחים לאירוע יש לנו מכל טוב. אתם יכולים לבחור במתנפח אתגרון או אולי טירת קפיצות ענקית, גם מתנפח בוב ספוג יעשה את העבודה 😊 בקיצור, אתם יכולים לבחור בשורה ארוכה של מתנפחים יבשים או כמובן מתנפחים רטובים לבריכה. כך שלמעשה ההשכרה של המתנפח לאירוע בגבעת שמואל היא לא השכרה של תפאורה ומה שמלווה מהצד את האירוע. אלא מדובר במה שהופך מהר מאוד לחלק אינטגרלי ממה שהופך את האירוע כולו לכיף גדול ולא נורמלי.

מתנפחים ענקיים להשכרה לנוער

אתם פשוט לא תאמינו איך השכרת מתנפחים ענקיים בגבעת שמואל יכולה לשנות ולשדרג פשוט כל אירוע. מתנפחים גדולים להשכרה הופכים את כולנו, את כל הנוער וגם המבוגרים, אלו שיש להם מטלות רבות על הראש ולא מעט עבודה, לילדים קטנים ברגע אחד. השכרת מתנפחים ענקיים פשוט תהפוך את האירוע כולו למה שהוא אירוע שאף אחד לא יישכח בקרוב. אגב, גם במקרה הזה אתם לא חייבים ללכת על הכיוון של השכרת מתנפחים יבשים, יכול להיות שדווקא מתנפחים לבריכה ולמים הם הכיוון עליו אתם צריכים לחשוב.

השכרת מתנפחים לאירועים בגבעת שמואל עבור ימי כיף של המשרד

אולי אתם חושבים על השכרת מתנפחים לילדים בגבעת שמואל של צוות המשרד, מה שהוא הרבה פעמים חלק מהניסיון של החברה להעביר את הצוות כולו חוויה שתגבש ותאחד בין החלקים השונים בתוך החברה. יכול להיות שתעדיפו לבחור כמה סוגים שונים של מתנפחים להשכרה בגבעת שמואל בניהם יוכלו המשתתפים לעבור ולבלות ביום שכולו כיף.

למעבר לקטלוג המלא למתנפחים להשכרה

מה אתם צריכים לדעת על מתנפחים עם מים להשכרה בגבעת שמואל?

מתנפחים עם מים, מסתבר, הפכו פופולריים מאוד בשנים האחרונות בתחום ההשכרה ואנחנו לא מופתעים מכך. מדובר באמת במה שהוא פשוט חוויה שלא נגמרת. כאשר אתם מזמינים מתנפחי מים להשכרה בגבעת שמואל כמו מתנפח מגלשת מים אתם מזמינים יותר מהכל חוויה אמיתית, אותנטית, כזו שתהפוך את האירוע כולו למה שאתם פשוט חייבים לחזור אליו שוב ושוב. כך שאם יש לכם את האופציה, אנחנו ממש לא היינו מוותרים על ההזדמנות, בחרו מתקני מים מתנפחים להשכרה בגבעת שמואל שאפשר ליהנות מהם במים ותהפכו את האירוע לכזה שיזכרו אותו הרבה שנים קדימה.

מה שכן, היינו ממליצים גם, באותה הנשימה, לא לפחד ולהשקיע במתנפחים בהתאם לגיל הילדים. כלומר, הרבה פעמים אנחנו רואים איך יש מי שבוחרים מתנפחים להשכרה בגבעת שמואל שמיועדים לגילאים מבוגרים מאלו שנמצאים בפועל בשטח. אנחנו גם יודעים שמדובר על טעות איומה ושממש לא כדאי לכם ליפול בזה.

בסופו של דבר מתנפחים שעומדים לבד, בייחוד כאשר מדובר על השכרת מתנפחים לילדים בגבעת שמואל, זה כנראה המראה הכי עצוב שאפשר לחשוב עליו. זו הסיבה בגינה כל כך חשוב להקפיד ולבחור נכון את המתנפחים שבאמת יהפכו את האירוע למשמח ומרגש, לא מה שיהפוך את הכל למה שהוא אולי נראה מהצד טוב אבל בפועל אף אחד לא קופץ ונהנה.

מתנפחים להשכרה בזול בגבעת שמואל האם קיים?

השכרת מתנפחים לילדים בגבעת שמואל מחיר, מתנפחים להשכרה בגבעת שמואל מחיר, השכרת מתנפחים בזול בגבעת שמואל אלו שאלות שעולות כל הזמן ואנחנו כאן כדי, כמובן, לתת לכם פשוט את התשובה על הכל. כמו שכבר שמתם לב אנו שקופים במחירים והם מוצגים באתר לכל דורש. במידה ומדובר על השכרת מתנפחים לבית הלקוח בגבעת שמואל כולל הקמה והקיפול ואולי עוד ציוד מסביב כמו גנרטורים או הגברה אנו מציעים לכם להתקשר אלינו 050-5603251 ולדבר עם אחד מנציגי החברה שישמחו לתת לכם הצעת מחיר מותאמת ואישית.

השכרת מתנפחים לילדים בגבעת שמואל היא כמובן השכרה שצריכה להיעשות מתוך שיקול דעת בהתאם למקרה הייחודי שלכם. כמו שאנחנו כל הזמן אומרים, כל אירוע הוא אחר וכל אירוע פשוט דורש מענה מסוג אחר לחלוטין. לכן, אנחנו כן ניתן לכם את הבסיס שיעזור לכם להבין מה הדברים שמשפיעים על מחיר סופי של מתנפחים להשכרה, אבל אתם אלו שחייבים להגיד לנו ולספר לנו בדיוק מה הצרכים שלכם כדי שיהיה לנו פשוט הרבה יותר קל לעזור לכם בסופו של דבר.

למעבר לקטלוג המלא למתנפחים להשכרה

הזמנת מתנפחים להשכרה בגבעת שמואל עם ביטוח למשתתפים ולצוות

על מנת שבאמת תוכלו ליהנות מהשירות של מתנפחים להשכרה בגבעת שמואל אנחנו היינו חייבים לבטח את כל הציוד וכמובן לשלוח אליכם במידת הצורך צוות שיודע איך להתקין את המתקנים הללו. בייחוד כאשר מדובר על השכרת מתנפחים לילדים אנחנו פשוט לא מוכנים לקחת סיכון.

זה אמנם עולה קצת כסף, אם זה בגלל ההכשרה של הצוות ואם זה בגלל הביטוח שבמקרים כאלו ממש לא עושה לנו הנחות, אבל אנחנו משלמים את המחיר הזה בשמחה מתוך הבנה שזו הדרך שלנו להפוך את האירוע כולו למשהו שאנחנו בטוחים לגמרי שיעבור בשלום והנאה צרופה. הרי יש יותר חשוב מזה? חשוב לציין שביטוח על משתתפי הפעילות יהיה בתוקף רק כאשר מפעילים מטעמנו נמצאים במקום ואחראיים על תפעול האירוע וההשגחה על משתתפי הפעילות.

מחיר מתנפחים להשכרה נקבע לפי כמות המתנפחים, מיקום האירוע ומורכבותו

מתנפחים להשכרה בגבעת שמואל, בייחוד כאשר מדובר על השכרת מתנפחים בגבעת שמואל לילדים אבל ממש לא רק, הם מה שצריך לדעת בדיוק איך להתקין. כאשר ההתקנה לא נעשית כמו שצריך היא בסופו של דבר פשוט הופכת את האירוע כולו למיותר. ישנם מתקנים שקל יותר להתקין אותם ויש כאלו שהעבודה עליהם חייבת להיות יותר קפדנית. אנחנו כמובן עושים הכל כדי להפוך את התהליך כולו לזול עד כמה שאנחנו יכולים אבל ישנם אלמנטים שאנחנו פשוט לא יכולים להוריד אותם מהמחיר הסופי.

לכן, חשוב מאוד להגיד את זה לגבי מתנפחים להשכרה בגבעת שמואל וחשוב לנו יותר מזה, באותה נשימה, להגיד שמטבע הדברים ככל שתזמינו יותר מתנפחים להשכרה, המחיר של ההזמנה כולה תעלה יותר כמובן. אבל, כמו תמיד, אנחנו עושים הכל כדי להוזיל בסופו של דבר את המחיר עבור ההזמנה כולה עד כמה שניתן. אנחנו נעשה הכל כדי לסדר לכם חבילת מבצעים משתלמת ושווה באמת.

למעבר לקטלוג המלא למתנפחים להשכרה

אם אתם מחפשים השכרת מתנפחים בגבעת שמואל כמו גם מתנפחים לילדים ונוער נשמח לעזור

עם חמש עשרה שנות ניסיון, צוות מעולה ועוד, אנחנו יכולים לעזור לכם בכל מה שנוגע לתחום של השכרת מתנפחים לילדים וכמובן השכרת מתנפחים בגבעת שמואל באופן כללי. השכרת מתנפחים לילדים זו ממש המומחיות שלנו כבר חמש עשרה שנה ואנחנו כאן כדי לתת מענה גם במקרה של השכרת מתנפחים בגבעת שמואל לילדים וגם עבור הקהילה המבוגרת יותר.

אז אם אתם צריכים שירות מעולה של השכרת מתנפחים לילדים כמו גם השכרת מתנפחים למבוגרים, אנחנו, כאן ב- DBO Events בטוחים שתמצאו את מה שאתם מחפשים. אז אל תמתינו, עבור השכרת מתנפחים בגבעת שמואל אנחנו כאן בשבילכם. אל תשכחו כמובן לציין האם מדובר על השכרת מתנפחים לילדים או למבוגרים בשעת ההתקשרות עצמה.

מה היה לנו עד עכשיו?

שאלה נפלאה! המתנפחים שברשותינו מתאימים למגוון רחב של גילאים. החל מהגיל הרך ועד נוער ומבוגרים. 

אנו מזמינים אתכם להסתכל על הקטלוג המלא באתר >> גם המחירים גלויים, בהבטחה 🙂

בהחלט כן! ישנה אפשרות להובלה והקמה של המתנפחים למי שאינו יכול לאסוף באופן עצמאי. בנוסף ניתן להזמין דרכנו מפעילים שישגיחו על משתתפי הפעילות.

כעת כל מה שנותר לכם זה להיכנס לאתר, לצפות במתנפחים הקיימים ולהזמין אותנו לאירוע שלכם >> אנו נדאג שהאורחים יהנו עד השמיים ואתם תהיו בראש שקט לאורך כל האירוע!

היכנסו עכשיו או צרו קשר בטלפון ונשמח לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד: 050-5603251

בין שירותינו
המלצות וחוות דעת
נאווה מרגלית
נאווה מרגלית
ראשון לציון
קרא עוד
לכל צוות DBO שאפו ענק על הפקת אירוע מושלם שערכתם לנו! הכל היה על הצד הטוב ביותר עם ציוד מקצועי, יחס חם ושירות אדיב. הארגון היה מושלם וכל ההתנהלות בכללי הייתה מקצועית מאוד. אנו בטוחים שגם את האירועים הבאים שלנו נחגוג איתכם. תודה מקרב לב!
נגה זמיר
נגה זמיר
אשדוד
קרא עוד
תודה רבה על שירות אדיב ובזמן. הזמנו הפעלה של מתנפחים עם דוכני מזון והילדים נהנו מאוד! דניאל הגיע בזמן והכל היה מתוקתק, הציוד הגיע נקי והאוכל היה טעים וטרי. כל הילדים והאורחים החמיאו לנו והיה מצוין! תודה רבה רבה!
תהל כהן
תהל כהן
אשקלון
קרא עוד
החלטנו לעשות יום כיף בים לכל עובדי החברה, חיפשנו פינות זולה להשכרה והגענו אל DBO, לאחר שיחה קצרה הבנתי שאין מה לחפש עוד, הגעתי למקום הנכון. אז רק מה שיש לי לומר שהציוד היה איכותי מאוד והשירות היה סופר מקצועי ואדיב ומעל הכל המחיר היה הוגן במיוחד! ממליצה בחום!
אורית בוכריס
אורית בוכריס
קרא עוד
השכרתי מהחברה ציוד לאירוע בחוף הים, השירות והאיכות היה מעל המצופה, אוהל לייקרה מפואר כולל פינות ישיבה, מחצלות, רמקולים, ועוד, הכל היה נקי ומסודר..קיבלנו בדיוק מה שהזמנו ויותר, ממש מומלץ.
הקודם
הבא
להצעת מחיר אטרקטיבית

מחפשים מתנפחים להשכרה? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה שווה ומשתלמת!

5/5
שירותים נוספים באיזור
אזורי שירות
5/5 - (21 דירוגים)

מחירון הובלות

200 ₪ – אשקלון (לא כולל איזור תעשיה דרומי)

350 ₪ – עד 10 ק"מ מאשקלון – לדוג':  זיקים / ניצן / ניצנים / באר גנים / נגבה / ניר ישראל / הודיה / ברכיה / משען / בית שקמה / גיאה / מבקיעים / בת הדר

400 ₪ – עד 25 ק"מ מאשקלון – לדוג':  אשדוד / שדרות / עוצם / אלומה / שחר / ברור חיל / כוכב מיכאל / גן יבנה / קריית גת / קריית מלאכי / אבן שמואל / תלמים / ערוגות / כפר אחים / באר טוביה / עוזה

500 ₪ – עד 30 ק"מ מאשקלון – לדוג': נתיבות / גדרה / בני עייש / רבדים / מעגלים / כפר מימון / בארי / גני טל / חפץ חיים / יד בנימין / עשרת / שדמה / כפר אביב / ניר גלים / בני דרום / אבן שמואל / איתן / אחוזם / עזריקם

650 ₪ – עד 40 ק"מ מאשקלון – לדוג': יבנה / רחובות / מזכרת ביתה / קריית עקרון / מעגלים / שיבולים / תאשור / תדהר / ברוש / בית אלעזרי / לכיש / טל שחר / מבועים / רעים / שרשרת

800 ₪ – עד 50 ק"מ מאשקלון – לדוג': ראשון לציון / נס ציונה / באר יעקב / חולון / בת ים / אופקים / דבירה / בית קמה / מסלול / מצליח / ישרש / בית חנן / נטעים / נצר סרני / סתריה

900 ₪ – עד 60 ק"מ מאשקלון – לדוג': תל אביב / רמת גן / גבעתיים / בני ברק / פתח תקווה / אור יהודה / מודיעין מכבים רעות / לוד / רמלה / באר שבע / להבים / אורים

1100 ₪ – עד 70 ק"מ מאשקלון – לדוג': הרצליה / רמת השרון / הוד השרון / ראש העין / שוהם / מיתר / עומר / חצרים / צאלים

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)

 

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)
דילוג לתוכן