שימו לב ❤ בחול המועד פסח ויום העצמאות חלק ממחירי האתר אינם תקפים במחלקת השכרת ציוד! למחיר הרלוונטי נא ליצור קשר.

המרכבה 5, אשקלון

DBO השכרת ציוד - בווייז

050-5603251

שירות 24/6

מחירון הובלות

לצפייה לחץ

מצננים להשכרה בסביון

בשורה התחתונה: אין דבר יותר מעיק מלהיות באירוע בו חם לך. לכן אנחנו נמצאים כאן עם כל הכלים שיאפשרו לכם לצנן את האירוע שלכם ולהפוך אותו למה שכולם יכולים ליהנות ממנו באופן מלא. מצננים להשכרה בסביון על פניו זה מסוג הדברים שלא נראים כמו משהו חשוב בתוך אירוע. אמנם צריך כמה מצננים אבל הרבה פעמים לא מזמינים אותם מראש ובעיקר, הרבה פשוט טועים.

מצננים להשכרה בסביון – במגוון עוצמות וגדלים

מצננים להשכרה בסביון צריך להזמין בכמות מסוימת כדי לתת את המענה המלא לצורך. אנחנו כאן וגם בטלפון בשבילכם 050-5603251 כדי להסביר לכם בדיוק איך עושים את זה. אז במאמר הבא כל המידע על מצננים להשכרה בסביון ועל האופן בו אתם יכולים לבחור את המצננים בצורה הטובה ביותר שאפשר.

למעבר לקטלוג מצננים להשכרה

השכרת מזגן נייד ומה ההבדל בין זה ובין השכרת מצנן בסביון

הטכנולוגיה בה משתמשים במקרה של מזגן נייד ובמקרה של מצננים להשכרה בסביון היא טכנולוגיה אחרת וכאן טמון ההבדל. אמנם אתם וודאי לא מבינים את ההבדלים, אבל בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

איך עובד מזגן נייד?

בניגוד למצננים להשכרה בסביון, במקרה של מזגן נייד אנחנו מדברים על תהליך בו המנוע והמערכת של המזגן לוקחים את האוויר החם ומכניסים אוויר קר לחלל. ההמלצה היא תמיד לקחת את המזגן ולהעמיד אותו ליד חלון או איזה פתח אחר כדי לאפשר יציאה של האוויר החם. הרבה פעמים אנחנו ניעזר בו כאשר נרצה לקרר מקומות סגורים, מקומות בהם אנחנו רוצים לקרר את החלל ולא לאפשר לאורחים להתקרר ליד המכשיר. 

שכן אם אנחנו נניח את המזגן הנייד בחוץ, במידה רבה, חוץ מהרדיוס הקרוב ביותר למזגן לא יהיה למכשיר מספיק אפקט. משום שאנחנו בדרך כלל לא רוצים לאתר את כל השטח במכשירי קירור, צריך לקחת את זה בחשבון בייחוד כאשר מעוניינים לקרר בחוץ. היתרון של מזגן נייד הוא בכך שהוא יכול לעבוד גם בתנאים של לחות, מה שלא תמיד קורה כאשר אנחנו מדברים על מצנן להשכרה עליו נפרט מיד.

על היתרון של השכרת מצנן לאירועים בסביון

מקרה הזה אנחנו מדברים על מערכת שמשתמשת במים כדי להרטיב בד דרכו נושבת רוח. באמצעות המערכת הפשוטה הזו המערכת פשוט מוציאה אוויר קר משום שהאוויר נכנס מבחוץ ועובר תהליך של התקררות דרך המכשיר.

הרבה פעמים אנחנו נדון על השכרת מצננים בסביון משום שבאמת בהרבה מאוד מקרים מצננים להשכרה בסביון הם אלו שיכולים לתת את המענה הטוב ביותר בעיקר במקום פתוח. עקב אכילס של המערכת, הוא כאמור, כאשר אנחנו מעוניינים לקרר מקום מאוד לח. אז מידת הרטיבות באוויר עלולה למנוע מהאוויר להתקרר די הצורך וזו אפילו עלולה להוסיף עוד לחות בייחוד לחללים סגורים מה שיקשה על הסיטואציה כולה.

מאווררים להשכרה בסביון תמיד מועילים

בניגוד לשתי המערכות המתוחכמות הללו כאן אנחנו מדברים על מאוורר להשכרה בסביון, המוצר הנוח שכל אחד מכיר מהבית בו הוא גדל, שהרי אם אתם ילידי הארץ אין סיכוי שלא נתקלתם במוצר החשוב הזה מדי פעם.

בניגוד לכל מה שהוא מצננים להשכרה בסביון, מזגנים להשכרה, מאווררים להשכרה בסביון ועוד, כאן מדובר פשוט על מניפה גדולה שפשוט מערבלת את האוויר ויוצרת כמו קירור באופן כמעט מכני. מדובר על השיטה המסורתית וקרוב לוודאי הטובה ביותר לקירור מוצלח של האוויר.

השכרת מאווררים ומצננים בסביון לפי כמות

אז התלבטתם בין מצננים להשכרה, השכרת מזגנים ניידים לאירועים, השכרת מאווררים בסביון ועוד, ואתם מתלבטים כמה ציוד אתם צריכים. כמה מאווררים גדולים להשכרה צריך, האם צריך מזגן נייד תעשייתי להשכרה ועוד כיוצא באלו. אנחנו כאן כדי לשאול אתכם מה גודל האירוע שלכם. האם מדובר בהרבה אנשים? האם אנחנו מדברים על חתונה נגיד שכוללת לא מעט אנשים שחלקם הגדול עתיד לעלות לרקוד? כי אנחנו כמובן, מטבע הדברים, נשקיע ונביא לכם חבילה של השכרת מצננים לאירועים בכמות גדולה.

שכן בלי השכרת מצננים לאירועים בסביון האירוע שלכם פשוט לא יחזיק מעמד. אם מדובר על אירוע קטן יותר, בר מצווה למשל, עדיין נמליץ על השכרת מצננים בסביון ומאווררים לאירועים בכמות הנכונה לגודל השטח המדובר עבור השכרת מצננים לאירועים בסביון.

אנחנו מבינים שאיך שלא נסתכל על זה, בין אם מדובר על השכרת מצננים בסביון ובין אם מדובר על השכרת מאווררים, בסוף מדובר על תקציב מוגבל ולכן חשוב לנהל אותו בצורה הנכונה ביותר. מצננים להשכרה צריך להשכיר במידה. לא יותר מדי ולא מעט מדי. אתם רוצים לבחור מצננים להשכרה בסביון שיתנו לכם את הצורך המסוים שאיתו יצאתם לדרך ולא להישאר עם עודף ביד.

בשביל לבחור השכרת מצננים בסביון לאירועים – דברו איתנו

חברת DBO Events היא עם הרבה מאוד ניסיון של השכרת מצננים לאירועים בסביון. ולכן אנחנו חושבים שאם אתם מעוניינים לבחור השכרת מצננים לאירועים עבור האירוע שלכם, אתם פשוט צריכים לדבר איתנו. אנחנו, עם חמש עשרה שנות ניסיון בתחום פשוט נעזור לכם ונגיד לכם מה המספר המדויק שאתם צריכים עבור השכרת מצננים בסביון לאירועים. אנחנו מגיעים עם הרבה מאוד ניסיון והרבה ידע, היעזרו בו בחכמה, אל תישארו מאחור.

השכרת מצננים בסביון היא המומחיות שלנו, אנחנו רוצים להיות כאן כדי לעזור. אנחנו כמובן נביא צוות מעולה שיגבה אתכם לאורך כל הדרך. זה לא משנה אם תבחרו השכרת מצנן אוויר, השכרת מזגן לסוכה או השכרת מאווררים בסביון עם מים, אנחנו עם הרבה ידע וניסיון ונוכל פשוט לעזור לכם לבצע בחירות נכונות וביום האירוע להגיע לתוצאות הנכונות.

קירור לאירועים בסביון – מה המחיר?

השכרת מצננים מחיר הוא מה שרבים שואלים עליו ובצדק. השכרת מצננים בסביון לאירועים היא בסופו של דבר פעולה שעולה לא מעט וענף האירועים כולו הוא ענף שבאמת המחירים בו מרקיעי שחקים ולא פעם ממש סתם. אנחנו כן רוצים להסב את תשומת ליבכם לדבר אחד חשוב שאנחנו אומרים על השכרת מצננים בסביון שוב ושוב, כאשר מדובר על כך שהאורחים ירגישו בנוח בחתונה, בעיננו, אין דבר חשוב יותר מכך.

מצננים ומאווררים להשכרה בסביון בעיננו זה לא משהו שאתם יכולים לקמץ בו קודם כל משום שזה לא משנה אם תבחרו מעט מצננים להשכרה או הרבה, בסופו של דבר לכל מצנן יש את היכולות שלו. אם לא תבחרו מספיק השכרת מצננים בסביון, אתם תמצאו את עצמכם עם ציוד שלא נותן לכם את המענה. לא כי הוא לא טוב, פשוט כי לא בחרתם ממנו מספיק. את הדבר הזה אתם פשוט חייבים קודם כל להכיר.

השכרת מצננים בסביון במחיר מנצח!

מה שאנחנו כן יכולים להגיד על מצננים להשכרה בסביון ועל השכרת מאווררים לאירועים בסביון הוא שאנחנו עושים את כל מה שאנחנו יכולים כדי להוריד במחיר. אנחנו מבינים את האתגר הלא פשוט של הישראלי הממוצע לשלם על כל מה שנדרש ממנו. אנחנו חיים במדינה יקרה וזו לא פעם ראשונה שאנחנו מדברים על כך. 

לכן חשוב לנו לאפשר לכם לקבל את החבילה הטובה ביותר. איך אנחנו עושים את זה? איך אנחנו מאפשרים השכרת מצננים בסביון לאירועים בתנאים נוחים וטובים? אנחנו פשוט עושים איזה ערבוב שיאפשר לנו לתת לכם מענה מכל מיני סוגים.

פתרונות קירור לאירועים בסביון לא חייבים להיות רק דרך השכרת מצננים לאירועים. בקלות אנחנו יכולים ליצור תמהיל. כזה שכולל השכרת מצננים לאירועים בסביון, ביחד עם השכרת מאווררים גדולים ותעשייתיים, בתוספת של איזה מזגן ובסוף המענה יהיה הכי טוב שאפשר. אנחנו כמובן נציע לכם שורה של אלטרנטיבות וביחד נמצא את הפיתרון הטוב ביותר שאנחנו יכולים להציע לכם. אנחנו מאמינים שביחד, עם יצירתיות והיכרות עם השטח אנחנו יכולים להביא את הפיתרון האולטימטיבי בלי שום בעיה.

התאמת כמות המצננים לפי גודל השטח

אנחנו יודעים את כל מה שצריך לדעת על השכרת ציוד קירור בסביון, אבל אתם אלו שמכירים את השטח. אתם אלו שיודעים בסופו של יום כמה חשמל יש לכם, אתם אלו שיודעים מה המקום מביא לכם ואיך החללים נראים בסוף. אתם אלו שמכירים את הגודל של האירוע וכן הלאה, כלומר, אנחנו תלויים בכם במידה רבה.

יש נטייה ללקוחות לקמץ במילים, לא להגיד את כל מה שחשוב להגיד. אנחנו, כאן בחברת DBO Events רוצים לעודד אתכם להגיד לנו את כל אשר על לבכם כדי שתוכלו להיות מרוצים מהתוצאה בסופו של דבר של מצננים להשכרה בסביון, אחרי שנוכל להתאים לכם באופן מדויק בהתאם לצרכים שלכם שם. אז אל תחכו אנחנו כבר כאן עם שלל פתרונות יצירתיים.

מה היה לנו עד עכשיו?

בהחלט כן! אנו דוגלים בשקיפות ומאמינים כי הלקוח צריך להיות מודע להכל ובמיוחד לתג המחיר! 

אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במצננים ומאווררים להשכרה במחירים אטרקטיביים במיוחד!

שאלה מצוינת! לפני שאתם מתכננים להזמין ולהשכיר מצננים או מאווררים לאירוע שלכם בדקו מה הצרכים שלכם:

  • כמות המשתתפים
  • מיקום האירוע
  • הצורך בנקודות חשמל 
  • ועוד..

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו עכשיו >>

בין שירותינו
המלצות וחוות דעת
נאווה מרגלית
נאווה מרגלית
ראשון לציון
קרא עוד
לכל צוות DBO שאפו ענק על הפקת אירוע מושלם שערכתם לנו! הכל היה על הצד הטוב ביותר עם ציוד מקצועי, יחס חם ושירות אדיב. הארגון היה מושלם וכל ההתנהלות בכללי הייתה מקצועית מאוד. אנו בטוחים שגם את האירועים הבאים שלנו נחגוג איתכם. תודה מקרב לב!
נגה זמיר
נגה זמיר
אשדוד
קרא עוד
תודה רבה על שירות אדיב ובזמן. הזמנו הפעלה של מתנפחים עם דוכני מזון והילדים נהנו מאוד! דניאל הגיע בזמן והכל היה מתוקתק, הציוד הגיע נקי והאוכל היה טעים וטרי. כל הילדים והאורחים החמיאו לנו והיה מצוין! תודה רבה רבה!
תהל כהן
תהל כהן
אשקלון
קרא עוד
החלטנו לעשות יום כיף בים לכל עובדי החברה, חיפשנו פינות זולה להשכרה והגענו אל DBO, לאחר שיחה קצרה הבנתי שאין מה לחפש עוד, הגעתי למקום הנכון. אז רק מה שיש לי לומר שהציוד היה איכותי מאוד והשירות היה סופר מקצועי ואדיב ומעל הכל המחיר היה הוגן במיוחד! ממליצה בחום!
אורית בוכריס
אורית בוכריס
קרא עוד
השכרתי מהחברה ציוד לאירוע בחוף הים, השירות והאיכות היה מעל המצופה, אוהל לייקרה מפואר כולל פינות ישיבה, מחצלות, רמקולים, ועוד, הכל היה נקי ומסודר..קיבלנו בדיוק מה שהזמנו ויותר, ממש מומלץ.
הקודם
הבא
להצעת מחיר אטרקטיבית

מחפשים מצננים להשכרה? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה שווה ומשתלמת!

5/5
שירותים נוספים באיזור
אזורי שירות
5/5 - (24 דירוגים)

מחירון הובלות

200 ₪ – אשקלון (לא כולל איזור תעשיה דרומי)

350 ₪ – עד 10 ק"מ מאשקלון – לדוג':  זיקים / ניצן / ניצנים / באר גנים / נגבה / ניר ישראל / הודיה / ברכיה / משען / בית שקמה / גיאה / מבקיעים / בת הדר

400 ₪ – עד 25 ק"מ מאשקלון – לדוג':  אשדוד / שדרות / עוצם / אלומה / שחר / ברור חיל / כוכב מיכאל / גן יבנה / קריית גת / קריית מלאכי / אבן שמואל / תלמים / ערוגות / כפר אחים / באר טוביה / עוזה

500 ₪ – עד 30 ק"מ מאשקלון – לדוג': נתיבות / גדרה / בני עייש / רבדים / מעגלים / כפר מימון / בארי / גני טל / חפץ חיים / יד בנימין / עשרת / שדמה / כפר אביב / ניר גלים / בני דרום / אבן שמואל / איתן / אחוזם / עזריקם

650 ₪ – עד 40 ק"מ מאשקלון – לדוג': יבנה / רחובות / מזכרת ביתה / קריית עקרון / מעגלים / שיבולים / תאשור / תדהר / ברוש / בית אלעזרי / לכיש / טל שחר / מבועים / רעים / שרשרת

800 ₪ – עד 50 ק"מ מאשקלון – לדוג': ראשון לציון / נס ציונה / באר יעקב / חולון / בת ים / אופקים / דבירה / בית קמה / מסלול / מצליח / ישרש / בית חנן / נטעים / נצר סרני / סתריה

900 ₪ – עד 60 ק"מ מאשקלון – לדוג': תל אביב / רמת גן / גבעתיים / בני ברק / פתח תקווה / אור יהודה / מודיעין מכבים רעות / לוד / רמלה / באר שבע / להבים / אורים

1100 ₪ – עד 70 ק"מ מאשקלון – לדוג': הרצליה / רמת השרון / הוד השרון / ראש העין / שוהם / מיתר / עומר / חצרים / צאלים

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)

 

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)
דילוג לתוכן