שימו לב ❤ בחול המועד פסח ויום העצמאות חלק ממחירי האתר אינם תקפים במחלקת השכרת ציוד! למחיר הרלוונטי נא ליצור קשר.

המרכבה 5, אשקלון

DBO השכרת ציוד - בווייז

050-5603251

שירות 24/6

מחירון הובלות

לצפייה לחץ

השכרת תאורה לאירועים בערד

השכרת תאורה לאירועים בערד היא כמובן הדבר השני שעושים אחרי שמחליטים על אירוע, וודאי אם אנחנו מדברים על אירוע המתרחש בשעות הלילה. אתם חייבים לקחת בחשבון את הדבר הבא: בסופו של יום, הקהל שלכם, מי שיגיע לאירוע, לא ייהנה משום דבר אם לא תבצעו השכרת תאורה בערד מבעוד מועד. כך שתהליך של השכרת תאורה לאירועים הוא ממש הכרחי וחלק בלתי נפרד מהאירוע.

השכרת תאורה לאירועים ולמסיבות בערד

משום שציוד השכרת תאורה לאירועים בערד אולי לא נראה לכם עכשיו מאוד חשוב, אבל האמת היא כי השכרת תאורה היא לפעמים בדיוק האלמנט הזה שאף אחד לא מבין כמה הוא חשוב עד שהוא לא נמצא שם.

נסביר במאמר הבא מה חשוב להכיר על השכרת תאורה לאירועים בערד. מה ההבדל בין תאורה למסיבות ובין תאורה לאירועים בערד קצת יותר שקטים, איך תוכלו לבצע את המשימות שלכם באופן כזה שגם תעמדו בכולם וגם תפיקו מהם את המרב. אז זה הזמן שלכם להכיר את כל מה שצריך על השכרת תאורה בערד לכל אירוע.

למעבר לקטלוג המלא השכרת תאורה לאירועים

תאורה לאירועים בערד – חברת DBO Events המומחים בתחום

אנחנו נמצאים כאן כדי שלא תהיה לכם בעיה לבצע השכרת תאורה לאירועים בערד. אצלנו תמצאו: תאורה לאירועים בטבע, ציוד תאורה מקצועי להשכרה, ציוד תאורה לאירועים, השכרת תאורה ליום הולדת והיד עוד נטויה. אנחנו עושים הכל כדי להביא לכם את הציוד הכי איכותי והכי מתקדם שיעזור לכם להאיר את האפלה בכל מקום בו תבחרו לבלות ולחגוג.

חשוב לנו לתת לכם יד ולהיות שם עבורכם כדי שתהיו מרוצים בסופו של דבר וכדי שתקבלו את כל מה שאתם צריכים ביום האירוע בשעה הייעודה. אנחנו מחכים לכם בכל שעה ואתם מוזמנים להמשיך לקרוא לראות מה חשוב לזכור כאשר אנחנו מדברים על השכרת תאורה לאירועים בערד.

קודם כל: חשוב להגדיר איזה תאורה אתם מחפשים להשכיר בערד

כדי לבחור נכון תאורה לאירועים בערד, הדבר אולי החשוב ביותר הוא קודם כל להגדיר בצורה הכי מדויקת מה אתם מחפשים. הסיבה היא שהרבה פעמים ההגדרה בשלב הראשון עוזרת לבחירה מוצלחת יותר בשלב השני. אמנם בכל הנוגע למה שהוא השכרת תאורה לאירועים בערד יש לנו באמת מגוון מאוד רחב של אפשרויות, אבל עדיין כדי שתוכלו לבחור את הבחירה הטובה ביותר עבורכם אנחנו כבר מראש סידרנו עבורכם חבילות תאורה להשכרה לפי נושאים כדי שפשוט יהיה לכם הרבה יותר קל להתמצא.

כך שאם אתם תהיו מדויקים ותגידו מה אתם מחפשים בדיוק, פשוט יהיה לנו הרבה יותר קל לעזור לכם בסופו של דבר. השכרת תאורה לאירועים בערד בצורה טובה מתחילה פשוט עם ההבנה שלכם את הצרכים שלכם ומשם הרבה יותר קל להמשיך קדימה.

למעבר לקטלוג המלא להשכרת תאורה לאירועים

תאורה לאירועים ומסיבות בערד – לפי הגודל של האירוע

תאורה לאירועים בערד יכולה להסתכם בכמה עמודי תאורה צבעוניים לאירועים והיא יכולה להיות השכרת תאורה לאירועים בערד שמסתיימת במה בגשר תאורה מקצועי וגם תותחי אולטרה סגול להשכרה בערד. הגודל של האירוע משנה מאוד כאשר מדובר על השכרת תאורה לאירועים.

גודל המקום חשוב על מנת לקבוע את כמות התאורה

תאורה לאירועים בערד היא מה שהרבה פעמים אנחנו מודדים ממש במטרים, כך שאם אתם מתלבטים מה לקחת, קודם כל, וודאו שאתם מבצעים בחינה נכונה של התנאים בשטח ובוחרים לפי מה שאתם באמת צריכים. ההמלצה שלנו היא תמיד לעשות כמה פעמים בדיקה של המקום משום שלא פעם ולא פעמיים אנחנו רואים איך בחינה לא נכונה של השטח מביאה לשורה של החלטות שגויות בבחירת סוגי התאורה והכמות המתאימה ביחס למקום.

הם פשוט בוחרים לא נכון ומגיעים אלינו שוב כדי לבצע השכרת תאורה לאירועים וכל התהליך הזה הוא ממש חבל. לכן, תאורה לאירועים בוחרים לפי הגודל ובודקים אותו פעמיים ליתר ביטחון.

תאורה לאירועים להשכרה בערד תשנה את פני האירוע כולו

השכרת תאורה לאירוע בערד היא כמובן החלק הטכני, הפשוט. כשמביטים על המשוואה המטרה היא מטבע הדברים להביא לידי כך שהאירוע יהיה מואר. אבל חשוב לזכור כי השכרת תאורה למסיבה בערד היא גם הדרך שלכם לשנות את האופן בו האירוע נראה. אנחנו, בני האדם, מושפעים באופן דרמטי מהאופן בו האור נראה.

השכרת תאורה למסיבות בערד היא לא יכולה להיות רק הדרך שלכם להפוך את האירוע שלכם למואר. מדובר גם על האופן בו אתם מעוניינים לעצב את המסיבה שלכם. תאורה למסיבות להשכרה בערד היא הרבה פעמים תהיה תאורה צבעונית לאירועים בערד, מה שבמקרה של השכרת תאורה לאירועים פשוטים יותר, כאלו שאין בהם איזו חגיגה גדולה, לא יהיו כאלו מין הסתם. לא רק זה, אלא שעל ידי עיצוב התאורה אפשר להגיע לכדי מראה זה או אחר ובעיקר לספר סיפור.

למעבר לקטלוג המלא להשכרת תאורה לאירועים

השכרת תאורה צבעונית למסיבות בערד

פנסי לד לאירועים יראו אחרת מאשר בר תאורה צבעונית להשכרה בערד למשל. תאורה לאירועים בערד צריכה להלום כמובן את הסיפור של האירוע. אם אנחנו מדברים על חתונה בשטח למשל, חתונה שמקדשת את הטבע, נרצה ללכת לכיוון של אורות קטנים יותר וכאלו שמשדרים אולי אווירה 'רומנטית' כמו גרילנדות עם נורות בצבע חם.

לעומת זאת, אם אנחנו מדברים על פסטיבל גדול בערד או על אירוע בו המוזיקה השולטת תהיה 'טכנו' וכיוצא באלו, בדרך כלל נדבר על תאורה גדולה יותר, בומבסטית, כזו שמוצפת באורות מסוגים שונים המאירים את הלילה לפי הקצב. תאורה למסיבת פולמון למשל נבחר בתאורה אולטרה סגולה שתאיר לנו את המקום בצבע הנכון שידגיש את ציורי הגוף וכן הלאה.  כך שאנחנו נמצאים כאן כמובן עם כל הציוד האיכותי ביותר שאנחנו מכירים.

אצלנו תוכלו לקבל השכרת ציוד תאורה בערד שיתאים לשורה ארוכה של אירועים ומסיבות, אבל מי שבסופו של יום צריכים לבחור מה מתוך המבחר הזה תהיה התאורה שתלווה את האירוע שלו, אלו רק אתם שיכולים לענות על השאלה הזו.

השכרת תאורה בערד מחיר אטרקטיבי ומשתלם

מחיר השכרת תאורה בערד משתנה בהתאם לסוג התאורה והכמות. אנחנו בכל אופן רוצים לפרט מה הדברים שמשפיעים על המחיר של השכרת תאורה בדרו, מה הדברים שחשוב לדעת לפני השכרת ציוד תאורה לאירועים בערד:

התאורה עצמה עולה כסף

החבילה כולה כמובן כוללת בראש ובראשונה את הציוד עצמו. השכרת תאורה בערד עולה סכום כסף מסוים והוא כמובן משפיע בסופו של דבר על המחיר הסופי. אמנם נדמה לעיתים כאילו כדאי לבחור פחות תאורה כדי לשלם פחות, אבל הרשו לנו לחלוק עליכם. אנחנו מאמינים כי כל אחד צריך לבחור את התאורה שהוא צריך, שכן השכרת תאורה בערד היא כאמור, הדבר אולי החשוב ביותר באירוע כולו. אנחנו נמצאים כאן כדי להעניק מסגרת שתוכל להשתלם למגוון רחב מאוד של מקרים עבורכם ועבור רבים מכם.

השכרת תאורה לאירועים בערד הכוללת צוות התקנה מקצועי

אנחנו רוצים שביום האירוע שלכם לא תהיו עסוקים בכך שלפני תקופת זמן מסוימת ביצעתם השכרת תאורה לאירועים בערד. אנחנו רוצים שבאותו הרגע בו אתם מגיעים לאירוע שלכם הכל פשוט יהיה מוכן עבורכם באופן הטוב ביותר. לכן חשוב לנו לאפשר לכם לקבל השכרת תאורה בערד והגברה בליווי של אנשי הצוות שלנו שיקימו עבורכם את המתחם.

אנחנו עושים הכל כדי לבחור אנשי צוות מעולים וכמובן עומדים בהתחייבות שלנו להגיע לכל מקום בזמן ולספק לכם לא פחות מאשר את השירות הטוב ביותר שאנחנו יכולים לספק. חשוב לנו להיות שם עבורכם ובדיוק בגלל זה אנחנו מקפידים על בחירה נכונה של אנשי מקצוע מעולים היודעים את העבודה על בוריה.

למעבר לקטלוג המלא להשכרת תאורה לאירועים

תאורה לאירועים פרטיים בערד חשוב לבחור מראש

כאשר מדובר על השכרת תאורה לאירועים אנחנו כמובן חייבים להגיד שאנחנו עושים כל מאמץ כדי להגיע אליכם בזמן וכדי לספק עבורכם את כל הציוד לו התחייבנו כמובן מראש. אנחנו עושים כל מאמץ כדי לעמוד בהתחייבויות שלנו וחשוב לנו מאוד להגיד שאנחנו ממליצים להזמין את התאורה מראש.

כך לא רק שתוכלו להיות בטוחים שיש ברשותינו את הציוד אותו אתם מחפשים, אלא נוכל לאפשר לכם לבצע שינויים בהזמנה במידת הצורך. כך או אחרת אנחנו נמצאים כאן למענכם וגם אם אתם מבקשים לבצע הזמנת תאורה לאירועים מהיום להיום, זו אפשרות.

השכרת תאורה בערד מזמינים רק אצל המקצוענים – התקשרו והזמינו!

חברת DBO Events תשמח לעמוד לשירותכם ולתת לכם את הציוד הטוב ביותר עבור כל אירוע. אנחנו כאן עבור השכרת תאורה בערד לשטח, השכרת תאורה לאירועים קטנים בערד ולכל מה שתבחרו. אנחנו מחכים לכם עם חמש עשרה שנים של ניסיון והרבה מוטיבציה.

מה היה לנו עד עכשיו?

בהחלט כן! אנו דוגלים בשקיפות ומאמינים כי הלקוח צריך להיות מודע להכל ובמיוחד לתג המחיר! 

אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במגוון ציוד תאורה להשכרה במחירים אטרקטיביים במיוחד!

שאלה מצוינת! לפני שאתם מתכננים להזמין ולהשכיר תאורה לאירוע שלכם בדקו מה הצרכים שלכם:

  • כמות המשתתפים
  • מיקום האירוע
  • הצורך בנקודות חשמל 
  • ועוד..

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו עכשיו >>

בין שירותינו
המלצות וחוות דעת
נאווה מרגלית
נאווה מרגלית
ראשון לציון
קרא עוד
לכל צוות DBO שאפו ענק על הפקת אירוע מושלם שערכתם לנו! הכל היה על הצד הטוב ביותר עם ציוד מקצועי, יחס חם ושירות אדיב. הארגון היה מושלם וכל ההתנהלות בכללי הייתה מקצועית מאוד. אנו בטוחים שגם את האירועים הבאים שלנו נחגוג איתכם. תודה מקרב לב!
נגה זמיר
נגה זמיר
אשדוד
קרא עוד
תודה רבה על שירות אדיב ובזמן. הזמנו הפעלה של מתנפחים עם דוכני מזון והילדים נהנו מאוד! דניאל הגיע בזמן והכל היה מתוקתק, הציוד הגיע נקי והאוכל היה טעים וטרי. כל הילדים והאורחים החמיאו לנו והיה מצוין! תודה רבה רבה!
תהל כהן
תהל כהן
אשקלון
קרא עוד
החלטנו לעשות יום כיף בים לכל עובדי החברה, חיפשנו פינות זולה להשכרה והגענו אל DBO, לאחר שיחה קצרה הבנתי שאין מה לחפש עוד, הגעתי למקום הנכון. אז רק מה שיש לי לומר שהציוד היה איכותי מאוד והשירות היה סופר מקצועי ואדיב ומעל הכל המחיר היה הוגן במיוחד! ממליצה בחום!
אורית בוכריס
אורית בוכריס
קרא עוד
השכרתי מהחברה ציוד לאירוע בחוף הים, השירות והאיכות היה מעל המצופה, אוהל לייקרה מפואר כולל פינות ישיבה, מחצלות, רמקולים, ועוד, הכל היה נקי ומסודר..קיבלנו בדיוק מה שהזמנו ויותר, ממש מומלץ.
הקודם
הבא
להצעת מחיר אטרקטיבית

מחפשים השכרת תאורה לאירועים? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה שווה ומשתלמת!

5/5
שירותים נוספים באיזור
אזורי שירות
5/5 - (23 דירוגים)

מחירון הובלות

200 ₪ – אשקלון (לא כולל איזור תעשיה דרומי)

350 ₪ – עד 10 ק"מ מאשקלון – לדוג':  זיקים / ניצן / ניצנים / באר גנים / נגבה / ניר ישראל / הודיה / ברכיה / משען / בית שקמה / גיאה / מבקיעים / בת הדר

400 ₪ – עד 25 ק"מ מאשקלון – לדוג':  אשדוד / שדרות / עוצם / אלומה / שחר / ברור חיל / כוכב מיכאל / גן יבנה / קריית גת / קריית מלאכי / אבן שמואל / תלמים / ערוגות / כפר אחים / באר טוביה / עוזה

500 ₪ – עד 30 ק"מ מאשקלון – לדוג': נתיבות / גדרה / בני עייש / רבדים / מעגלים / כפר מימון / בארי / גני טל / חפץ חיים / יד בנימין / עשרת / שדמה / כפר אביב / ניר גלים / בני דרום / אבן שמואל / איתן / אחוזם / עזריקם

650 ₪ – עד 40 ק"מ מאשקלון – לדוג': יבנה / רחובות / מזכרת ביתה / קריית עקרון / מעגלים / שיבולים / תאשור / תדהר / ברוש / בית אלעזרי / לכיש / טל שחר / מבועים / רעים / שרשרת

800 ₪ – עד 50 ק"מ מאשקלון – לדוג': ראשון לציון / נס ציונה / באר יעקב / חולון / בת ים / אופקים / דבירה / בית קמה / מסלול / מצליח / ישרש / בית חנן / נטעים / נצר סרני / סתריה

900 ₪ – עד 60 ק"מ מאשקלון – לדוג': תל אביב / רמת גן / גבעתיים / בני ברק / פתח תקווה / אור יהודה / מודיעין מכבים רעות / לוד / רמלה / באר שבע / להבים / אורים

1100 ₪ – עד 70 ק"מ מאשקלון – לדוג': הרצליה / רמת השרון / הוד השרון / ראש העין / שוהם / מיתר / עומר / חצרים / צאלים

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)

 

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)
דילוג לתוכן