שימו לב ❤ בחול המועד פסח ויום העצמאות חלק ממחירי האתר אינם תקפים במחלקת השכרת ציוד! למחיר הרלוונטי נא ליצור קשר.

המרכבה 5, אשקלון

DBO השכרת ציוד - בווייז

050-5603251

שירות 24/6

מחירון הובלות

לצפייה לחץ

השכרת שולחנות לאירועים ברמלה

חברת DBO events היא חברה שמספקת השכרת שולחנות לאירועים ברמלה עבור מגוון רחב של אירועים. אם יש לכל אירוע את שלל האלמנטים שיכולים להפוך את האירוע לבעל אופי כזה או אחר, הרי שכאשר אנחנו מדברים על שולחנות להשכרה ברמלה אנחנו מדברים על מה שצריך בכל אירוע ללא יוצא מן הכלל. כמו שכל אירוע צריך שולחן ללא יוצא מן הכלל, כך גם במקרה של השכרת שולחנות לאירועים אנחנו יכולים לראות אינספור אפשרויות שנותנות בכל פעם מענה קצת אחר בהתאם לצרכים.

כאמור, חשוב לדעת כי השכרת שולחנות ברמלה זה עולם שלם שקשור לאופן בו אתם מעוניינים לסדר את האירוע שלכם, קשור לאופן בו אתם רוצים שהמשתתפים ידברו אלו עם אלו וכן הלאה. כך שתמיד נכון במקרה הזה 'לקחת את הזמן' בבחירה ולבחור מתוך ניסיון לדייק את האירוע שלכם ולבחור נכון.

למעבר לקטלוג המלא לשולחנות אירועים

השכרת שולחנות לאירועים ברמלה – בחירה לפי כמות המוזמנים

אם תסתכלו על הרובריקה של השכרת שולחנות ברמלה תוכלו להבחין מהר מאוד כי בגזרת השולחנות קיימות אפשרויות שונות. זאת משום ששולחן נמצא בכל מקום. הוא נמצא בעמדות הכיבוד ומחזיק מעליו את האוכל של כולם, הוא ממוקם בפינות הנמוכות יותר, אלו שאנחנו ומגדירים בתור 'זולה' הוא נמצא בכל מקום בו אנחנו רוצים להושיב את המשתתפים באירוע בצורה נוחה. לכן, השכרת שולחנות ברמלה הוא תהליך שמתחיל קודם כל בבחינה של כמות האנשים ואפיון שלהם.

כלומר, אם מדובר על משתתפים רבים מאוד באירוע שלכם ברמלה, יכול להיות שהדבר הנכון יהיה לבחור שולחנות להשכרה שמשמשים בתור שולחנות הגשה. לשם כך בדרך כלל עדיף לבחור באופציה של השכרת שולחנות מתקפלים למשל, כאלו שקל להקים וקל לפרק, וודאי אם מדובר על עצירה עבור ארוחת צהריים בלבד וכיוצא באלו, כלומר, כאשר לא מדובר על אירוע בו שוהים המשתתפים לאורך שעות.

אבל, אם אנחנו מדברים על קבוצה מצומצמת של משתתפים באופן יחסי, השכרת שולחנות וכיסאות תהיה בדרך כלל של שולחנות נוחים יותר לארוחה בישיבה, שכן לא מדובר על אתגר לוגיסטי מורכב מדי שכולל עיצוב ועריכת השולחנות באופן מיוחד. שולחנות להשכרה ברמלה יכולים להיות כמובן שולחנות וכיסאות רבים שנראים היטב עבור אירוע גדול וכזה שצריך להיראות ברמה גבוהה כמו במקרה של חתונה או בר מצווה. גם במקרה הזה, לספור מראש את מספר האנשים יאפשר לכם גמישות ויעזור לכם פשוט לבחור כמות נכונה של שולחנות בצורה טובה יותר.

בחירה של שולחנות לאירועים להשכרה ברמלה תהיה לפי אופי האירוע

כאמור, בחירה של שולחנות לאירועים להשכרה ברמלה משפיעה באופן משמעותי על האופי של האירוע אותו תקבלו בסופו של דבר. כאשר אתם בוחרים באפשרות של השכרת שולחנות עגולים ברמלה אתם בהכרח מייצרים קבוצות של אנשים שידברו אחד עם השני לאורך הערב, אפשרות מצוינת בהחלט, לעיתים הבחירה יכולה להיות שונה, לצורך העניין במידה ובוחרים באפשרות של השכרת שולחנות נמוכים ברמלה אותם אתם יכולים לחבר למשל האחד לשני ולייצר כמו מעין אווירה של ערב משותף עבור כל הקבוצה.

כך שבכל מקרה, כאשר אנחנו מדברים על בחירה של השכרת שולחנות לאירועים ברמלה הכי חשוב זה להתחיל מהדמיון. איך אתם מדמיינים את האירוע שלכם. מה הייתם רוצים שזה יכלול. מה יכול להתווסף לאירוע ולגרום לו להיות נעים יותר עבורם ועבור המשתתפים באותו המקום. ככל שתהיו מדויקים יותר עם עצמכם ויותר ברורים, כך הבחירה בין האפשרויות תהיה קלה יותר. שהרי ידוע כי בחירה בין מגוון אפשרויות היא לעולם מסובכת יותר ומורכבת. תמיד להגיע עם כמו תכנית כתובה תעשה יותר סדר ותתן לכם כיוון שאולי חסר.

השכרת שולחנות בר לאירועים

בתוך העולם של שולחנות להשכרה ברמלה, השכרת שולחנות בר הם אופציה מצוינת עבור מי שרוצים לדמות בשטח או בנקודה בה מקימים הכל מחדש, כמו כאילו היה זה עולם אירועים. מגיפת הקורונה הובילה רבים לחפש פתרונות יצירתיים למה שהיה פעם מנת חלקם של בעלי האירועים בלבד. שולחנות בר להשכרה ברמלה יכולים ליצור את התחושה כאילו מדובר על מקום בילוי גם אם תבחרו למשל להניח שולחנות להשכרה בטבע או בשטח פתוח.

צריך לדעת כי במידה ואתם מעוניינים לקחת שולחנות בר להשכרה ברמלה, בגדול, אלו לא מיועדים עבור התכנסות של קבוצה גדולה של אנשים. כלומר, מדובר בכלי עזר שמעודד התגודדויות של עד כמה עשרות משתתפים בלבד. לזה דווקא יש הרבה יתרונות, הרי בכל מסיבה יש את קבוצת החברים שרוצה להתעדכן בינה ובין עצמה וצריכה רגע של שקט. כך שאולי לאירועים של סדנאות השולחנות הללו פחות יתאימו אבל עבור מקרים רבים אחרים, השולחנות הללו יתאימו בהחלט.

למעבר לקטלוג המלא לשולחנות אירועים

מזנונים להשכרה לאירועים ברמלה

כאמור, מגיפת הקורונה הובילה רבים מאיתנו לחפש פתרונות במקומות לא שגרתיים. בין חיפוש לחיפוש של השכרת ציוד לאירועים ברמלה, אנחנו ראינו גל הולך וגדל של חתונות שבכל פעם נערכו במקום קצת אחר כדי שניתן יהיה לקיים אותן בצל המגיפה העולמית. אבל לא חייבת לפרוץ מגיפה כדי שתוכלו להיעזר באותם מזנונים להשכרה ברמלה.

מדובר על כמו מעין שולחנות להשכרה אבל כאלו שהם ממש לא רק שולחנות להשכרה ברמלה. אנחנו מדברים למעשה על כמו מעמד מיוחד הבנוי בין היתר משורה של מדפים שמאפשרים אחסון קל ונוח ושימושי מאוד עבור אחסון של מזון ועבור יצירה של מעין תא בו ניתן לקחת אוכל לאורך האירוע.

הרי אין שמחה אלא בבשר ויין כמו שאמרו חכמינו זיכרונם לברכה. הרי אוכל טוב הוא באמת הרבה פעמים סיבה טובה למסיבה. בעזרת שורה של מזנונים להשכרה ברמלה תוכלו להקים אירוע מהחלומות בכל מקום בו תבחרו בקלות רבה.

שולחנות מרובעים להשכרה לאירועים ברמלה

השכרת שולחנות לאירועים ברמלה היא כאמור הבחירה בין צורות שונות של מערכות יחסים של אנשים, אלו עם אלו. עד עכשיו דיברנו בעיקר על אירועים בהם שם המשחק של האירוע הוא ורסטיליות. כלומר, היכולת של האירוע להתאים את עצמו לאופן הישיבה של האורחים השונים, לצרכים המשתנים בין האורחים ועוד.

השכרת שולחנות עץ ברמלה תיעשה בדרך כלל עבור ארוחות רשמיות יותר, בייחוד כאשר אנחנו מדברים על השכרת שולחנות 'אבירים' כלומר, שולחנות ארוכים בהם רבים יכולים לשבת ולחגוג למעשה את אותו המאורע. מה שמתאים בהחלט לבר מצווה, בת מצווה ואירועים רשמיים של חברות ואירגונים.

למעבר לקטלוג המלא לשולחנות אירועים

שולחנות עגולים להשכרה לאירועים ברמלה

שולחנות עגולים להשכרה מעץ הם שולחנות נפוצים בחתונות ובאירועים בהם אנחנו מעוניינים להושיב קבוצות של אנשים בתוך החלל. אצלנו תוכלו למצוא שולחנות כאלו באיכות גבוהה שיכולים לשכן בין שמונה ועד עשרה סועדים בצורה נוחה. אנחנו כמובן נקים את הציוד ונפרוק אותו כך שכל שעליכם יהיה לעשות הוא להגיד לנו בדיוק איפה אתם רוצים שנעמיד למענכם את השולחנות. כמו תמיד, חשוב להיות בטוחים מה מספר המוזמנים שלכם כדי לבחור נכון.

מפות להשכרה ברמלה ואביזרים נלווים

כדי שהאירוע שלכם יראה טוב לא תמיד חייבים להזמין שולחנות להשכרה בגימור מעולה שגם עולה בהתאם. לעיתים, פשוט מפה טובה יכולה לחסות ולתת בדיוק את המענה לו אתם מקווים ברמה האסתטית. אנחנו נמצאים כאן כמובן גם כדי לתת את המענה מהבחינה הזו של מפות להשכרה ברמלה. את כל האביזרים הנלווים שיהפו את האירוע שלכם ליפה ובעל עיצוב שתואם את הטעם הפרטי שלכם.

למעבר לקטלוג המלא לשולחנות אירועים

השכרת שולחנות לאירועים ברמלה מחיר משתלם קיים?

אחרי שדיברנו על האפשרויות שלכם, בואו נדבר על המחיר של השכרת שולחנות לאירועים ברמלה. לקביעת המחיר יש כמה משתנים שצריך לקחת בחשבון:

את הכמות

מטבע הדברים, ככל שתיקחו יותר שולחנות להשכרה ברמלה כך המחיר של החבילה תעלה. שימו לב שבאמת, בדרך כלל, חבילה גדולה יותר, פירושה מחיר נמוך יותר עבור כל פריט מה שלעיתים יהיה משתלם יותר. ההמלצה שלנו היא בכל מקרה לבחור נכון. כלומר, להתייעץ לפני שאתם בוחרים שולחנות כאלו או אחרים. הרבה פעמים תגלו כי דווקא הבחירה שהיא לא הבחירה הראשונה שלכם זו הבחירה הטובה יותר והנכונה עבור המקרה שלכם.

את המחיר בנוסף לכל הציוד הנלווה

השכרה של שולחנות בלבד ברמלה זו השכרה אחרת מהשכרה שכוללת גם כיסאות להשכרה וגם אלמנטים נוספים שמייצרים את החבילה הכוללת. שולחנות להשכרה ברמלה הם פשוט בדרך כלל, לא רק שולחנות להשכרה. הרבה פעמים הם מלווים בכיסאות, שולחנות מסוג אחד ומסוג שני, כך שלפני שאתם מחשבים את השולחנות לבד, קחו בחשבון את כל החלקים שיתווספו להזמנה.

מקום וזמן

כדי שאתם תהיו עם ראש שקט לאורך כל האירוע אנחנו צריכים לעשות את כל מה שאנחנו יודעים כדי לפרוק ולהעמיס, לסדר את השולחנות, לטפל היטב בציוד וכן הלאה. כך שעלות העבודה של הצוות תמיד נלקחת בחשבון. מצד אחד השירות כמובן מעלה את המחיר, אבל מהצד השני, הראש השקט שלכם לאורך הזמן, זה שווה הכל.

הכי חשוב זה להזמין כמה שיותר זמן מראש ולעדכן אותנו

כדי שנוכל לעזור לכם וכדי שתוכלו לקחת שולחנות להשכרה ברמלה ולהיות בטוחים שהשירות ניתן לכם כמו שצריך, הכי חשוב ונכון זה לקחת את השירות זמן רב מראש ככל הניתן ולעדכן אותנו לאורך התהליך. יצירה של אירוע היא לא תהליך לינארי. מדובר על תהליך בו חושבים קצת, מתקנים, חוזרים ושואלים שוב ושוב מה הכלים שיהפכו את האירוע לחוויה טובה ומוצלחת.

מה שחשוב לנו הוא שפשוט תעדכנו אותנו. ככל שנהיה מעודכנים מראש בכל הפרטים כך יהיה לנו הרבה יותר קל להיות שם לצידכם ולעזור לכם להבין בדיוק מה אתם צריכים. ככל שנהיה מוכנים מראש ככה נוכל לעזור לכם ולהביא לכם ציוד איכותי, במספר המדויק שאתם צריכים. לקבוע אתכם את לוח הזמנים ולעשות את כל מה שצריך כדי להבטיח שלאורך כל האירוע לא יחסר לכם דבר.

לנו ב-DBO חשוב לתת לכם מענה מהיר ואיכותי

כאמור, אין דבר כזה השכרה של שולחנות להשכרה ברמלה בנפרד. מדובר על עולם שלם של פרטים ופרטי פרטים המרכיבים ביחד את התמונה המלאה. חשוב לנו לתת לכם מענה איכותי ומהיר ולעזור לכם לקבל את השירות הטוב ביותר שאנחנו יכולים לתת לכם.

אנחנו רוצים לשמוע מכם כמה שיותר מהר. לקבל את הפרטים הרלוונטיים לאירוע שלכם ולעשות את מה שאנחנו יכולים בפן המקצועי כדי להבטיח כי האירוע שלכם יהיה מושלם, בדיוק כמו שרציתם. אנחנו זמינים דרך הטלפון ודרך אתר האינטרנט ומזמינים אתכם להסתכל בשורה של מדריכים שיעזרו לכם לעשות קצת 'סדר בבלאגן'.

אצלנו בDBO events תוכלו למצוא השכרת שולחנות לאירועים ברמלה והסביבה וכמובן ציוד איכותי ומקצועי. הצוות שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולעזור לכם לייצר את האירוע הטוב ביותר וכזה שנעשה בדיוק כמו שאתם רוצים.

מה היה לנו עד עכשיו?

אנחנו מחזיקים במלאי מגוון ענק של סוגי שולחנות: שולחנות פלסטיק, שולחנות עץ, שולחנות בר, בוצ'רים ומזנונים, שולחנות עגולים ומרובעים, שולחנות אביר ועוד.

היכנסו לאתר וצפו בקטלוג המלא >>

מה פתאום!

אתם יכולים להשכיר כל כמות שתרצו החל משולחן אחד ועד עשרות שולחנות.

אנחנו בDBO דוגלים במתן שירות מקצועי ואדיב לכל אחד ואחת, אתם מוזמנים להתרשם מהציוד שברשותנו המופיע באתר >> היכנסו עכשיו

בין שירותינו
המלצות וחוות דעת
נאווה מרגלית
נאווה מרגלית
ראשון לציון
קרא עוד
לכל צוות DBO שאפו ענק על הפקת אירוע מושלם שערכתם לנו! הכל היה על הצד הטוב ביותר עם ציוד מקצועי, יחס חם ושירות אדיב. הארגון היה מושלם וכל ההתנהלות בכללי הייתה מקצועית מאוד. אנו בטוחים שגם את האירועים הבאים שלנו נחגוג איתכם. תודה מקרב לב!
נגה זמיר
נגה זמיר
אשדוד
קרא עוד
תודה רבה על שירות אדיב ובזמן. הזמנו הפעלה של מתנפחים עם דוכני מזון והילדים נהנו מאוד! דניאל הגיע בזמן והכל היה מתוקתק, הציוד הגיע נקי והאוכל היה טעים וטרי. כל הילדים והאורחים החמיאו לנו והיה מצוין! תודה רבה רבה!
תהל כהן
תהל כהן
אשקלון
קרא עוד
החלטנו לעשות יום כיף בים לכל עובדי החברה, חיפשנו פינות זולה להשכרה והגענו אל DBO, לאחר שיחה קצרה הבנתי שאין מה לחפש עוד, הגעתי למקום הנכון. אז רק מה שיש לי לומר שהציוד היה איכותי מאוד והשירות היה סופר מקצועי ואדיב ומעל הכל המחיר היה הוגן במיוחד! ממליצה בחום!
אורית בוכריס
אורית בוכריס
קרא עוד
השכרתי מהחברה ציוד לאירוע בחוף הים, השירות והאיכות היה מעל המצופה, אוהל לייקרה מפואר כולל פינות ישיבה, מחצלות, רמקולים, ועוד, הכל היה נקי ומסודר..קיבלנו בדיוק מה שהזמנו ויותר, ממש מומלץ.
הקודם
הבא
להצעת מחיר אטרקטיבית

מחפשים השכרת שולחנות לאירועים? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה שווה ומשתלמת!

5/5
שירותים נוספים באיזור
אזורי שירות
5/5 - (21 דירוגים)

מחירון הובלות

200 ₪ – אשקלון (לא כולל איזור תעשיה דרומי)

350 ₪ – עד 10 ק"מ מאשקלון – לדוג':  זיקים / ניצן / ניצנים / באר גנים / נגבה / ניר ישראל / הודיה / ברכיה / משען / בית שקמה / גיאה / מבקיעים / בת הדר

400 ₪ – עד 25 ק"מ מאשקלון – לדוג':  אשדוד / שדרות / עוצם / אלומה / שחר / ברור חיל / כוכב מיכאל / גן יבנה / קריית גת / קריית מלאכי / אבן שמואל / תלמים / ערוגות / כפר אחים / באר טוביה / עוזה

500 ₪ – עד 30 ק"מ מאשקלון – לדוג': נתיבות / גדרה / בני עייש / רבדים / מעגלים / כפר מימון / בארי / גני טל / חפץ חיים / יד בנימין / עשרת / שדמה / כפר אביב / ניר גלים / בני דרום / אבן שמואל / איתן / אחוזם / עזריקם

650 ₪ – עד 40 ק"מ מאשקלון – לדוג': יבנה / רחובות / מזכרת ביתה / קריית עקרון / מעגלים / שיבולים / תאשור / תדהר / ברוש / בית אלעזרי / לכיש / טל שחר / מבועים / רעים / שרשרת

800 ₪ – עד 50 ק"מ מאשקלון – לדוג': ראשון לציון / נס ציונה / באר יעקב / חולון / בת ים / אופקים / דבירה / בית קמה / מסלול / מצליח / ישרש / בית חנן / נטעים / נצר סרני / סתריה

900 ₪ – עד 60 ק"מ מאשקלון – לדוג': תל אביב / רמת גן / גבעתיים / בני ברק / פתח תקווה / אור יהודה / מודיעין מכבים רעות / לוד / רמלה / באר שבע / להבים / אורים

1100 ₪ – עד 70 ק"מ מאשקלון – לדוג': הרצליה / רמת השרון / הוד השרון / ראש העין / שוהם / מיתר / עומר / חצרים / צאלים

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)

 

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)
דילוג לתוכן