שימו לב ❤ בחול המועד פסח ויום העצמאות חלק ממחירי האתר אינם תקפים במחלקת השכרת ציוד! למחיר הרלוונטי נא ליצור קשר.

המרכבה 5, אשקלון

DBO השכרת ציוד - בווייז

050-5603251

שירות 24/6

מחירון הובלות

לצפייה לחץ

השכרת שולחנות לאירועים באשדוד

חברת DBO events היא חברה שמספקת השכרת שולחנות לאירועים באשדוד עבור מגוון רחב של אירועים. אם יש לכל אירוע את שלל האלמנטים שיכולים להפוך את האירוע לבעל אופי כזה או אחר, הרי שכאשר אנחנו מדברים על שולחנות להשכרה באשדוד אנחנו מדברים על מה שצריך בכל אירוע ללא יוצא מן הכלל. כמו שכל אירוע צריך שולחן ללא יוצא מן הכלל, כך גם במקרה של השכרת שולחנות לאירועים אנחנו יכולים לראות אינספור אפשרויות שנותנות בכל פעם מענה קצת אחר בהתאם לצרכים.

כאמור, חשוב לדעת כי השכרת שולחנות באשדוד זה עולם שלם שקשור לאופן בו אתם מעוניינים לסדר את האירוע שלכם, קשור לאופן בו אתם רוצים שהמשתתפים ידברו אלו עם אלו וכן הלאה. כך שתמיד נכון במקרה הזה 'לקחת את הזמן' בבחירה ולבחור מתוך ניסיון לדייק את האירוע שלכם ולבחור נכון.

למעבר לקטלוג המלא לשולחנות אירועים

השכרת שולחנות לאירועים באשדוד – בחירה לפי כמות המוזמנים

אם תסתכלו על הרובריקה של השכרת שולחנות באשדוד תוכלו להבחין מהר מאוד כי בגזרת השולחנות קיימות אפשרויות שונות. זאת משום ששולחן נמצא בכל מקום. הוא נמצא בעמדות הכיבוד ומחזיק מעליו את האוכל של כולם, הוא ממוקם בפינות הנמוכות יותר, אלו שאנחנו ומגדירים בתור 'זולה' הוא נמצא בכל מקום בו אנחנו רוצים להושיב את המשתתפים באירוע בצורה נוחה. לכן, השכרת שולחנות באשדוד הוא תהליך שמתחיל קודם כל בבחינה של כמות האנשים ואפיון שלהם.

כלומר, אם מדובר על משתתפים רבים מאוד באירוע שלכם באשדוד, יכול להיות שהדבר הנכון יהיה לבחור שולחנות להשכרה שמשמשים בתור שולחנות הגשה. לשם כך בדרך כלל עדיף לבחור באופציה של השכרת שולחנות מתקפלים למשל, כאלו שקל להקים וקל לפרק, וודאי אם מדובר על עצירה עבור ארוחת צהריים בלבד וכיוצא באלו, כלומר, כאשר לא מדובר על אירוע בו שוהים המשתתפים לאורך שעות.

אבל, אם אנחנו מדברים על קבוצה מצומצמת של משתתפים באופן יחסי, השכרת שולחנות וכיסאות תהיה בדרך כלל של שולחנות נוחים יותר לארוחה בישיבה, שכן לא מדובר על אתגר לוגיסטי מורכב מדי שכולל עיצוב ועריכת השולחנות באופן מיוחד. שולחנות להשכרה באשדוד יכולים להיות כמובן שולחנות וכיסאות רבים שנראים היטב עבור אירוע גדול וכזה שצריך להיראות ברמה גבוהה כמו במקרה של חתונה או בר מצווה. גם במקרה הזה, לספור מראש את מספר האנשים יאפשר לכם גמישות ויעזור לכם פשוט לבחור כמות נכונה של שולחנות בצורה טובה יותר.

בחירה של שולחנות לאירועים להשכרה באשדוד תהיה לפי אופי האירוע

כאמור, בחירה של שולחנות לאירועים להשכרה באשדוד משפיעה באופן משמעותי על האופי של האירוע אותו תקבלו בסופו של דבר. כאשר אתם בוחרים באפשרות של השכרת שולחנות עגולים באשדוד אתם בהכרח מייצרים קבוצות של אנשים שידברו אחד עם השני לאורך הערב, אפשרות מצוינת בהחלט, לעיתים הבחירה יכולה להיות שונה, לצורך העניין במידה ובוחרים באפשרות של השכרת שולחנות נמוכים באשדוד אותם אתם יכולים לחבר למשל האחד לשני ולייצר כמו מעין אווירה של ערב משותף עבור כל הקבוצה.

כך שבכל מקרה, כאשר אנחנו מדברים על בחירה של השכרת שולחנות לאירועים באשדוד הכי חשוב זה להתחיל מהדמיון. איך אתם מדמיינים את האירוע שלכם. מה הייתם רוצים שזה יכלול. מה יכול להתווסף לאירוע ולגרום לו להיות נעים יותר עבורם ועבור המשתתפים באותו המקום. ככל שתהיו מדויקים יותר עם עצמכם ויותר ברורים, כך הבחירה בין האפשרויות תהיה קלה יותר. שהרי ידוע כי בחירה בין מגוון אפשרויות היא לעולם מסובכת יותר ומורכבת. תמיד להגיע עם כמו תכנית כתובה תעשה יותר סדר ותתן לכם כיוון שאולי חסר.

השכרת שולחנות בר לאירועים

בתוך העולם של שולחנות להשכרה באשדוד, השכרת שולחנות בר הם אופציה מצוינת עבור מי שרוצים לדמות בשטח או בנקודה בה מקימים הכל מחדש, כמו כאילו היה זה עולם אירועים. מגיפת הקורונה הובילה רבים לחפש פתרונות יצירתיים למה שהיה פעם מנת חלקם של בעלי האירועים בלבד. שולחנות בר להשכרה באשדוד יכולים ליצור את התחושה כאילו מדובר על מקום בילוי גם אם תבחרו למשל להניח שולחנות להשכרה בטבע או בשטח פתוח.

צריך לדעת כי במידה ואתם מעוניינים לקחת שולחנות בר להשכרה באשדוד, בגדול, אלו לא מיועדים עבור התכנסות של קבוצה גדולה של אנשים. כלומר, מדובר בכלי עזר שמעודד התגודדויות של עד כמה עשרות משתתפים בלבד. לזה דווקא יש הרבה יתרונות, הרי בכל מסיבה יש את קבוצת החברים שרוצה להתעדכן בינה ובין עצמה וצריכה רגע של שקט. כך שאולי לאירועים של סדנאות השולחנות הללו פחות יתאימו אבל עבור מקרים רבים אחרים, השולחנות הללו יתאימו בהחלט.

למעבר לקטלוג המלא לשולחנות אירועים

מזנונים להשכרה לאירועים באשדוד

כאמור, מגיפת הקורונה הובילה רבים מאיתנו לחפש פתרונות במקומות לא שגרתיים. בין חיפוש לחיפוש של השכרת ציוד לאירועים באשדוד, אנחנו ראינו גל הולך וגדל של חתונות שבכל פעם נערכו במקום קצת אחר כדי שניתן יהיה לקיים אותן בצל המגיפה העולמית. אבל לא חייבת לפרוץ מגיפה כדי שתוכלו להיעזר באותם מזנונים להשכרה באשדוד.

מדובר על כמו מעין שולחנות להשכרה אבל כאלו שהם ממש לא רק שולחנות להשכרה באשדוד. אנחנו מדברים למעשה על כמו מעמד מיוחד הבנוי בין היתר משורה של מדפים שמאפשרים אחסון קל ונוח ושימושי מאוד עבור אחסון של מזון ועבור יצירה של מעין תא בו ניתן לקחת אוכל לאורך האירוע.

הרי אין שמחה אלא בבשר ויין כמו שאמרו חכמינו זיכרונם לברכה. הרי אוכל טוב הוא באמת הרבה פעמים סיבה טובה למסיבה. בעזרת שורה של מזנונים להשכרה באשדוד תוכלו להקים אירוע מהחלומות בכל מקום בו תבחרו בקלות רבה.

שולחנות מרובעים להשכרה לאירועים באשדוד

השכרת שולחנות לאירועים באשדוד היא כאמור הבחירה בין צורות שונות של מערכות יחסים של אנשים, אלו עם אלו. עד עכשיו דיברנו בעיקר על אירועים בהם שם המשחק של האירוע הוא ורסטיליות. כלומר, היכולת של האירוע להתאים את עצמו לאופן הישיבה של האורחים השונים, לצרכים המשתנים בין האורחים ועוד.

השכרת שולחנות עץ באשדוד תיעשה בדרך כלל עבור ארוחות רשמיות יותר, בייחוד כאשר אנחנו מדברים על השכרת שולחנות 'אבירים' כלומר, שולחנות ארוכים בהם רבים יכולים לשבת ולחגוג למעשה את אותו המאורע. מה שמתאים בהחלט לבר מצווה, בת מצווה ואירועים רשמיים של חברות ואירגונים.

למעבר לקטלוג המלא לשולחנות אירועים

שולחנות עגולים להשכרה לאירועים באשדוד

שולחנות עגולים להשכרה מעץ הם שולחנות נפוצים בחתונות ובאירועים בהם אנחנו מעוניינים להושיב קבוצות של אנשים בתוך החלל. אצלנו תוכלו למצוא שולחנות כאלו באיכות גבוהה שיכולים לשכן בין שמונה ועד עשרה סועדים בצורה נוחה. אנחנו כמובן נקים את הציוד ונפרוק אותו כך שכל שעליכם יהיה לעשות הוא להגיד לנו בדיוק איפה אתם רוצים שנעמיד למענכם את השולחנות. כמו תמיד, חשוב להיות בטוחים מה מספר המוזמנים שלכם כדי לבחור נכון.

מפות להשכרה באשדוד ואביזרים נלווים

כדי שהאירוע שלכם יראה טוב לא תמיד חייבים להזמין שולחנות להשכרה בגימור מעולה שגם עולה בהתאם. לעיתים, פשוט מפה טובה יכולה לחסות ולתת בדיוק את המענה לו אתם מקווים ברמה האסתטית. אנחנו נמצאים כאן כמובן גם כדי לתת את המענה מהבחינה הזו של מפות להשכרה באשדוד. את כל האביזרים הנלווים שיהפו את האירוע שלכם ליפה ובעל עיצוב שתואם את הטעם הפרטי שלכם.

למעבר לקטלוג המלא לשולחנות אירועים

השכרת שולחנות לאירועים באשדוד מחיר משתלם קיים?

אחרי שדיברנו על האפשרויות שלכם, בואו נדבר על המחיר של השכרת שולחנות לאירועים באשדוד. לקביעת המחיר יש כמה משתנים שצריך לקחת בחשבון:

את הכמות

מטבע הדברים, ככל שתיקחו יותר שולחנות להשכרה באשדוד כך המחיר של החבילה תעלה. שימו לב שבאמת, בדרך כלל, חבילה גדולה יותר, פירושה מחיר נמוך יותר עבור כל פריט מה שלעיתים יהיה משתלם יותר. ההמלצה שלנו היא בכל מקרה לבחור נכון. כלומר, להתייעץ לפני שאתם בוחרים שולחנות כאלו או אחרים. הרבה פעמים תגלו כי דווקא הבחירה שהיא לא הבחירה הראשונה שלכם זו הבחירה הטובה יותר והנכונה עבור המקרה שלכם.

את המחיר בנוסף לכל הציוד הנלווה

השכרה של שולחנות בלבד באשדוד זו השכרה אחרת מהשכרה שכוללת גם כיסאות להשכרה וגם אלמנטים נוספים שמייצרים את החבילה הכוללת. שולחנות להשכרה באשדוד הם פשוט בדרך כלל, לא רק שולחנות להשכרה. הרבה פעמים הם מלווים בכיסאות, שולחנות מסוג אחד ומסוג שני, כך שלפני שאתם מחשבים את השולחנות לבד, קחו בחשבון את כל החלקים שיתווספו להזמנה.

מקום וזמן

כדי שאתם תהיו עם ראש שקט לאורך כל האירוע אנחנו צריכים לעשות את כל מה שאנחנו יודעים כדי לפרוק ולהעמיס, לסדר את השולחנות, לטפל היטב בציוד וכן הלאה. כך שעלות העבודה של הצוות תמיד נלקחת בחשבון. מצד אחד השירות כמובן מעלה את המחיר, אבל מהצד השני, הראש השקט שלכם לאורך הזמן, זה שווה הכל.

הכי חשוב זה להזמין כמה שיותר זמן מראש ולעדכן אותנו

כדי שנוכל לעזור לכם וכדי שתוכלו לקחת שולחנות להשכרה באשדוד ולהיות בטוחים שהשירות ניתן לכם כמו שצריך, הכי חשוב ונכון זה לקחת את השירות זמן רב מראש ככל הניתן ולעדכן אותנו לאורך התהליך. יצירה של אירוע היא לא תהליך לינארי. מדובר על תהליך בו חושבים קצת, מתקנים, חוזרים ושואלים שוב ושוב מה הכלים שיהפכו את האירוע לחוויה טובה ומוצלחת.

מה שחשוב לנו הוא שפשוט תעדכנו אותנו. ככל שנהיה מעודכנים מראש בכל הפרטים כך יהיה לנו הרבה יותר קל להיות שם לצידכם ולעזור לכם להבין בדיוק מה אתם צריכים. ככל שנהיה מוכנים מראש ככה נוכל לעזור לכם ולהביא לכם ציוד איכותי, במספר המדויק שאתם צריכים. לקבוע אתכם את לוח הזמנים ולעשות את כל מה שצריך כדי להבטיח שלאורך כל האירוע לא יחסר לכם דבר.

לנו ב-DBO חשוב לתת לכם מענה מהיר ואיכותי

כאמור, אין דבר כזה השכרה של שולחנות להשכרה באשדוד בנפרד. מדובר על עולם שלם של פרטים ופרטי פרטים המרכיבים ביחד את התמונה המלאה. חשוב לנו לתת לכם מענה איכותי ומהיר ולעזור לכם לקבל את השירות הטוב ביותר שאנחנו יכולים לתת לכם.

אנחנו רוצים לשמוע מכם כמה שיותר מהר. לקבל את הפרטים הרלוונטיים לאירוע שלכם ולעשות את מה שאנחנו יכולים בפן המקצועי כדי להבטיח כי האירוע שלכם יהיה מושלם, בדיוק כמו שרציתם. אנחנו זמינים דרך הטלפון ודרך אתר האינטרנט ומזמינים אתכם להסתכל בשורה של מדריכים שיעזרו לכם לעשות קצת 'סדר בבלאגן'.

אצלנו בDBO events תוכלו למצוא השכרת שולחנות לאירועים באשדוד והסביבה וכמובן ציוד איכותי ומקצועי. הצוות שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולעזור לכם לייצר את האירוע הטוב ביותר וכזה שנעשה בדיוק כמו שאתם רוצים.

מה היה לנו עד עכשיו?

אנחנו מחזיקים במלאי מגוון ענק של סוגי שולחנות: שולחנות פלסטיק, שולחנות עץ, שולחנות בר, בוצ'רים ומזנונים, שולחנות עגולים ומרובעים, שולחנות אביר ועוד.

היכנסו לאתר וצפו בקטלוג המלא >>

מה פתאום!

אתם יכולים להשכיר כל כמות שתרצו החל משולחן אחד ועד עשרות שולחנות.

אנחנו בDBO דוגלים במתן שירות מקצועי ואדיב לכל אחד ואחת, אתם מוזמנים להתרשם מהציוד שברשותנו המופיע באתר >> היכנסו עכשיו

בין שירותינו
המלצות וחוות דעת
נאווה מרגלית
נאווה מרגלית
ראשון לציון
קרא עוד
לכל צוות DBO שאפו ענק על הפקת אירוע מושלם שערכתם לנו! הכל היה על הצד הטוב ביותר עם ציוד מקצועי, יחס חם ושירות אדיב. הארגון היה מושלם וכל ההתנהלות בכללי הייתה מקצועית מאוד. אנו בטוחים שגם את האירועים הבאים שלנו נחגוג איתכם. תודה מקרב לב!
נגה זמיר
נגה זמיר
אשדוד
קרא עוד
תודה רבה על שירות אדיב ובזמן. הזמנו הפעלה של מתנפחים עם דוכני מזון והילדים נהנו מאוד! דניאל הגיע בזמן והכל היה מתוקתק, הציוד הגיע נקי והאוכל היה טעים וטרי. כל הילדים והאורחים החמיאו לנו והיה מצוין! תודה רבה רבה!
תהל כהן
תהל כהן
אשקלון
קרא עוד
החלטנו לעשות יום כיף בים לכל עובדי החברה, חיפשנו פינות זולה להשכרה והגענו אל DBO, לאחר שיחה קצרה הבנתי שאין מה לחפש עוד, הגעתי למקום הנכון. אז רק מה שיש לי לומר שהציוד היה איכותי מאוד והשירות היה סופר מקצועי ואדיב ומעל הכל המחיר היה הוגן במיוחד! ממליצה בחום!
אורית בוכריס
אורית בוכריס
קרא עוד
השכרתי מהחברה ציוד לאירוע בחוף הים, השירות והאיכות היה מעל המצופה, אוהל לייקרה מפואר כולל פינות ישיבה, מחצלות, רמקולים, ועוד, הכל היה נקי ומסודר..קיבלנו בדיוק מה שהזמנו ויותר, ממש מומלץ.
הקודם
הבא
להצעת מחיר אטרקטיבית

מחפשים השכרת שולחנות לאירועים? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה שווה ומשתלמת!

5/5
שירותים נוספים באיזור
אזורי שירות

השכרת כסאות לאירועים באופקים

חברת DBO events היא חברה בעלת וותק בתחום השכרת ציוד לאירועים. השכרת כסאות לאירועים באופקים הוא תחום לא זר עבורינו ואנחנו מתמקדים בו ובמתן עזרים משלימים כבר לא מעט זמן. אבל לפני הכל, לפני שאנחנו מוציאים את דוכני המזון המיוחדים, פתרונות הצללה מתקדמים ועוד, הכי חשוב הוא לשים לב לכך שיש לאורחים שלכם, פשוט, איפה לשבת. כסאות להשכרה לאירוע באופקים זה תחום בו אסור להתפשר שכן אנחנו רוצים לאפשר לאורחים שלנו להרגיש נוח לאורך הערב ולספק להם מענה לכל רגע במהלך הבילוי.

אגב, השכרת כסאות לאירועים באופקים כמו חתונות או בר מצווה זה משהו שרבים בוחרים בו .אבל האמת היא כי אנחנו, בחברת DBO EVANTS חושבים שיש הרבה סיבות לשימוש באותם כסאות להשכרה ואין כל סיבה לא להיעזר בהם גם כאשר אתם רוצים לצאת למסיבת שטח ובמקרים רבים נוספים בהם המחשבה הראשונה לא תמיד תהיה לקחת כמה כסאות להשכרה באופקים, אלא שמהר מאוד אתם תגלו שמדובר על אפשרות פשוט מצוינת.

השכרת כסאות לאירועים  באופקים אצלנו היא השכרה בראש שקט

הרבה פעמים תהליך של השכרת כסאות לאירועים כולל הרבה פרטים וחשיבה איזה כסא יתאים יותר לאירוע. לכן אנחנו כאן, עם כל הכלים המקצועיים שיאפשרו לכם להרגיש שאתם מכוסים מכל כיוון. אצלנו תמצאו כסאות להשכרה לאירועים כמו גם השכרת כיסאות לשבעה. אנחנו נדאג לאורך כל הדרך לספק לכם את מספר הכיסאות שאתם מחפשים כולל כמה נוספים, כדי שלא תהיו מוטרדים מכך שמשהו חסר אלא תהיו בטוחים כי יש לכם את כל הכיסאות שאתם מחפשים לאורך כל הדרך.

השכרת שולחנות וכיסאות באופקים זו גם בחירה עיצובית

השכרת שולחנות וכיסאות היא לא רק החלטה טכנית המושפעת מכמות האנשים המגיעים לאירוע שלכם. כסאות להשכרה באופקים הם גם האופן בו אתם רוצים שהאירוע שלכם ייראה. השכרת כסאות עץ למשל נותן טון אחר לאירוע מאשר השכרת כיסאות פלסטיק לאירועים באופקים. כלומר, חשוב קודם כל לקבל החלטה לגבי הקו העיצובי אליו האירוע הולך.

מעבר לכך, כאשר אנחנו מדברים על השכרת שולחנות וכיסאות באופקים ותוחמים את הבחירה בתוך עולם העיצוב, אל תשכחו כי האופן בו תבחרו לסדר את הכיסאות והשולחנות באופקים ישפיע על האופן בו הכל ייראה בסופו של דבר.

השכרת שולחנות וכסאות לאירועים  באופקים זו בחירה שדורשת איזו עין ויזואלית ולכן אנחנו הרבה פעמים אוהבים לשאול את הלקוחות שלנו מה דעתם פעם אחת, לתת להם ללכת ולחשוב על הדברים, להתייעץ עם מעצב אירועים או מפיק ולחזור אלינו כאשר הם יודעים טוב יותר בדיוק מה הם מחפשים.

השכרת כסאות פלסטיק לאירועים באופקים

השכרת כסאות פלסטיק באופקים הם כמובן האופציה הזולה ביותר ולכן הנוחה ביותר וזו שנבחרת הרבה פעמים בקרב אלו שצריכים פתרון פשוט בלי להתחכם יותר מדי. השכרת כסאות פלסטיק באופקים הם נוחים קודם כל משום שנוח להניח אותם ולהזיז אותם בהתאם לצרכים. בנוסף, כיסאות פלסטיק להשכרה באופקים הם כיסאות עמידים יותר. כאלו שניתן להניח בכל מיני נקודות בלי להיות מוטרדים מכך שיקרה להם משהו וימנע מרבים להתיישב בנוחות באירוע שלכם.

השכרת כיסויים לכיסאות באופקים

במידה ואתם לא רוצים להשכיר כסאות באופקים במחירים גבוהים מדי ובמידה ואתם רוצים להסתפק בדגם אולי מעט יותר זול כמו במקרה של כיסאות פלסטיק להשכרה באופקים ועדיין להפוך אותם לקצת יותר מיוחדים ויוקרתיים, השכרת כיסויים לכיסאות לאירועים באופקים יכולה להיות אופציה נהדרת עבורכם.

השכרת כיסאות לאירועים באופקים היא מצד אחד השכרה אותה אנחנו רוצים לעשות תוך כדי ניסיון להפוך כל אירוע ליפה יותר, מזמין, אסתטי. מהצד השני, אין כל ספק כי מדובר על השכרה שעלולה לעלות לא מעט כסף. השכרת כיסויים לכיסאות באופקים היא הרבה פעמים יכולה להתברר כאופציה מצוינת עבור מי שרוצה לשלב בין שני הפרמטרים הללו שיכולים להכתיב לא מעט מהשיקולים של כל אחד.

השכרת כיסאות מתקפלים לאירועים באופקים

היתרון הגדול של השכרת כיסאות מתקפלים באופקים לאירועים הוא שמדובר על כסאות שקודם כל נוח לקחת אותם ממקום למקום. הרבה פעמים מדובר על כיסאות שנראים טוב ויכולים 'להחזיק' כל אירוע ברמה האסתטית. השכרת כסאות מתקפלים לאירועים באופקים היא בדרך כלל האופציה המועדפת על אלו שרוצים לחגוג את חתונתם, בר מצווה, בת מצווה וכן הלאה. מדובר על אופציה חגיגית יותר, יפה יותר וגם כזו שלמבוגרים נוח יותר וקל לשבת עליה.

השכרת כיסאות בר לאירועים באופקים

כאמור, הרבה פעמים תהליך של השכרת כסאות לאירועים באופקים יושב על הניסיון להפוך אתר שלא הייתה בו את האופציה להקים אירוע, למקום בו מקימים אירוע 'ויהי מה'. הרבה פעמים השכרת כיסאות בר היא לא האופציה הראשונה בה בוחרים, אבל היא באמת אופציה שיכולה לתת את הגימור האחרון עבור האירוע שלכם ולעשות אותו כמו היה גן אירועים של ממש.

השכרת כסאות בר באופקים, בליווי שולחנות בר עומדים, מיצר את הדבר החמקמק הזה הוא הישיבה בקבוצות קטנות שתמיד מחפשים אותה לאורך האירוע. לפעמים משהו סתם צריך לשבת והרבה פעמים, המשתתפים באירוע רוצים להרגיש שיש להם עם מי לדבר. לכן, יצירה של פינות קטנות, פינות שקטות, השכרת כיסאות בר לאירועים באופקים, זו הרבה מאוד פעמים האופציה הטובה ביותר ליצירה של מאין קבוצות קטנות בהן אנשים יכולים רגע לשבת ולדבר זה עם זה.

השכרת כיסאות עץ באופקים

השכרת כיסאות עץ היא תמיד בחירה שהיא בראש ובראשונה קשורה לאסתטיקה. כסאות להשכרה באופקים עשויים עץ תמיד מעוררים תחושה של חום, חמימות ובעיקר, הופכים את האירוע לכזה שנותן כמו מראה ייחודי. הרבה פעמים למשל, בבחירה של כיסאות עבור חתונה זו תהיה הבחירה.

גם במקרה של השכרת כיסאות באופקים עבור מסיבה של כל החבר'ה. כלומר, הרבה פעמים השכרת כיסאות עץ היא השכרה שנותנת כמו מעין מראה רשמי יותר עבור האירוע כולו. השכרת כיסאות עץ באופקים לעיתים היא השכרה יקרה יותר, מה שכמובן מונע מרבים לבצע אותה, אבל אם תקשיבו לנו, אנחנו חושבים שאין כמו עץ באירועים כדי לעורר תחושה של אסתטיקה ויופי.

כסאות להשכרה לאירועים באופקים זו גם בחירה חברתית

השכרת כסאות לאירועים באופקים זו גם החלטה שיש בה מידה של בחירה חברתית. כלומר, כאשר אנחנו לוקחים כיסאות להשכרה במידה רבה אנחנו כמו בוחרים את האופן בו האורחים שלנו ישבו בו באירוע. לכן חשוב מאוד לבצע את הבחירה הזו מתוך התודעה הזו ולבחור באפשרות שנותן מענה עבור צורות שונות של ישיבה במידת הצורך.

כמובן שהנושא הזה ממש לא עולה בכל פעם .אם למשל מדובר על השכרת כסאות לשבעה, כל מה שחשוב הוא לבחור באופציה הנוחה ביותר, במחיר הגיוני וללכת איתה. אבל אם אתם רוצים בכל זאת, לקבל מענה רחב יותר שכולל גם בחירות חברתיות, כלומר, בחירה של אפשרויות ישיבה שיאפשרו לחברים שלכם לשבת בנוחות גדולה יותר בכל מיני מקומות, אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל המענה לשם כך.

אנחנו ביחד ננסה להבין מה האופי של האירוע שלכם, מה הוא דורש, האם יש אלמנטים שיכולים לשנות באופן מהותי את האירוע שלכם ועוד, כדי להגיע בסופו של דבר לתוצאה שתהיה טובה ומותאמת עבור האירוע שלכם.

השכרת כסאות לאירועים באופקים מחיר הוגן

השכרת כסאות ושולחנות לאירועים באופקים צריכה להיות כזו שאתם יכולים לקבל במחיר משתלם משום שכולנו יודעים היטב כי אירוע דורש לא מעט וכי הרבה פעמים התשלום יוצא על הרבה יותר דברים ממה שחשבנו לכתחילה.

אם גם אתם הלכתם כבר לאינטרנט ובדקתם אחרי מחיר השכרת כסאות לאירועים באופקים, אז אנחנו כאן כדי להסביר מה הפרמטרים שמשפיעים על המחיר של ההזמנה ואיך בכל זאת אפשר לשחק עם הנתונים כדי שתוכלו לקבל את השירות הטוב ביותר במחירים הוגנים.

היכן האירוע מתקיים?

אמנם אנחנו נותנים שירות בכל איזור האופקים כולל הובלה. אנחנו שמחים לעשות את זה ועושים את זה מתוך אהבה למקצוע. אנחנו אוהבים להיות הצינור שמאפשר לכם בסופו של יום ליצור את האירוע עליו חלמתם כל הזמן. אבל, חשוב לדעת כי מחיר השכרת כיסאות לאירועים באופקים, מושפע בין היתר מהמיקום בו אתם רוצים להניח את המוצר. לא כי אנחנו לא יכולים להגיע לשם כמו ששינוע של כלי רכב כמו גם עובדים, זו עבודה שדורשת מאיתנו הרבה הכנה מוקדמת, שורה של הכנות מול כל העובדים, מה שגם משפיע על ההיבט הכלכלי של הבחירה.

באיזו סוג של כסאות מדובר?

כבר אמרנו כי כיסאות להשכרה באופקים מחומרים שונים עולים אחרת. הסיבה לכך היא שהרבה פעמים החומרים שנראים טוב יותר הם גם עדינים יותר, מה שבנוסף לכל גם כן משפיע על המחיר הסופי של ההשכרה כולה. שימו לב לכך ובחרו בחכמה בהתאם לתקציב שלכם.

מה הכמות של כסאות להשכרה באופקים?

הרבה פעמים אנחנו מנסים להציע מחיר טוב יותר עבור מי שלוקח מספר כיסאות גדול יותר. אבל כמובן שבסופו של יום השכרה של הרבה חפצים, גם אם מדובר על מחיר נוח יותר עבור כל פריט, בסך הכל הופכת יקרה יותר כאשר מדובר על הרבה פריטים שונים.

בכל מקרה אנחנו יכולים להעיד כי אנחנו עושים את כל מה שאנחנו יכולים על מנת שנוכל להפוך את התהליך של השכרת כסאות לאירועים באופקים לזול עד כמה שניתן. אנחנו בחברת DBO EVENTS יודעים טוב מאוד כי המחיר עבור פריטים לחתונות ואירועים בישראל יוצאים מכלל פרופורציה. אנחנו ממש לא רוצים להיות הגורם שיהפוך את האירוע שלכם ליקר בהרבה ממה שהוא צריך להיות לפי דעתנו בסופו של דבר.

אנחנו תמיד ממליצים להזמין מראש כסאות לאירועים באופקים

בחירה של השכרת כסאות לאירועים באופקים היא בחירה מורכבת שמשפיעה על האופן בו האירוע שלכם ייראה. אנחנו תמיד ממליצים להזמין כמה שניתן את הציוד מראש כדי שתוכלו לשנות את ההזמנה במידת הצורך, לבקש פריטים אחרים ובעיקר, ליהנות מהניסיון שלנו עד כמה שניתן.

אנחנו אומנם נותנים שירות בהתראה קצרה, אנחנו יודעים שהחיים הם לא תמיד משהו שניתן לתכנן עד הפרט האחרון. אבל אנחנו כן יכולים להעיד כי ככל שתתארגנו זמן רב יותר מראש, כך יהיה לכם קל יותר בסופו של דבר, לתכנן את האירוע שלכם על הצד הטוב ביותר ולהיות בטוחים שכל הפרטים מושלמים.

על מנת לא לשכוח את הפרטים הקטנים תמיד טוב להיות בטוחים שיש לכם את כל מה שאתם צריכים עבור אירוע מושלם, בדיוק כמו שקיוויתם מההתחלה.

אנחנו ב-DBO מחכים לכם ורוצים להעניק לכם שירות מקצועי

אצלנו תמצאו כסאות להשכרה באופקים מסוגים שונים במחירים נוחים יחד עם שירותי אדיב וציוד איכותי ומקצועי. אנחנו נוביל עבורכם את הציוד ובמידת הצורך נבצע את שלבי הפריקה והעמסה כך שאתם תוכלו לקבל כסאות להשכרה באופקים ולהישאר לאורך כל הדרך עם ראש שקט.

אנחנו מחכים לכם כאן, בחברת DBO EVENTS

מה היה לנו עד עכשיו?

אנחנו מחזיקים במלאי מגוון ענק של סוגי כסאות: כסאות פלסטיק, כסאות עץ מתקפלים, כסאות בר, כסאות עץ בצבע לבן ועוד.

היכנסו לאתר וצפו בקטלוג המלא >>

מה פתאום!

אתם יכולים להשכיר כל כמות שתרצו החל מכסא אחד ועד אלפי כסאות.

אנחנו בDBO דוגלים במתן שירות מקצועי ואדיב לכל אחד ואחת, אתם מוזמנים להתרשם מהציוד שברשותנו המופיע באתר >> היכנסו עכשיו

בין שירותינו
המלצות וחוות דעת
נאווה מרגלית
נאווה מרגלית
ראשון לציון
קרא עוד
לכל צוות DBO שאפו ענק על הפקת אירוע מושלם שערכתם לנו! הכל היה על הצד הטוב ביותר עם ציוד מקצועי, יחס חם ושירות אדיב. הארגון היה מושלם וכל ההתנהלות בכללי הייתה מקצועית מאוד. אנו בטוחים שגם את האירועים הבאים שלנו נחגוג איתכם. תודה מקרב לב!
נגה זמיר
נגה זמיר
אשדוד
קרא עוד
תודה רבה על שירות אדיב ובזמן. הזמנו הפעלה של מתנפחים עם דוכני מזון והילדים נהנו מאוד! דניאל הגיע בזמן והכל היה מתוקתק, הציוד הגיע נקי והאוכל היה טעים וטרי. כל הילדים והאורחים החמיאו לנו והיה מצוין! תודה רבה רבה!
תהל כהן
תהל כהן
אשקלון
קרא עוד
החלטנו לעשות יום כיף בים לכל עובדי החברה, חיפשנו פינות זולה להשכרה והגענו אל DBO, לאחר שיחה קצרה הבנתי שאין מה לחפש עוד, הגעתי למקום הנכון. אז רק מה שיש לי לומר שהציוד היה איכותי מאוד והשירות היה סופר מקצועי ואדיב ומעל הכל המחיר היה הוגן במיוחד! ממליצה בחום!
אורית בוכריס
אורית בוכריס
קרא עוד
השכרתי מהחברה ציוד לאירוע בחוף הים, השירות והאיכות היה מעל המצופה, אוהל לייקרה מפואר כולל פינות ישיבה, מחצלות, רמקולים, ועוד, הכל היה נקי ומסודר..קיבלנו בדיוק מה שהזמנו ויותר, ממש מומלץ.
הקודם
הבא
להצעת מחיר אטרקטיבית

מחפשים השכרת כסאות לאירועים? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה שווה ומשתלמת!

5/5
שירותים נוספים באיזור
אזורי שירות
5/5 - (21 דירוגים)

מחירון הובלות

200 ₪ – אשקלון (לא כולל איזור תעשיה דרומי)

350 ₪ – עד 10 ק"מ מאשקלון – לדוג':  זיקים / ניצן / ניצנים / באר גנים / נגבה / ניר ישראל / הודיה / ברכיה / משען / בית שקמה / גיאה / מבקיעים / בת הדר

400 ₪ – עד 25 ק"מ מאשקלון – לדוג':  אשדוד / שדרות / עוצם / אלומה / שחר / ברור חיל / כוכב מיכאל / גן יבנה / קריית גת / קריית מלאכי / אבן שמואל / תלמים / ערוגות / כפר אחים / באר טוביה / עוזה

500 ₪ – עד 30 ק"מ מאשקלון – לדוג': נתיבות / גדרה / בני עייש / רבדים / מעגלים / כפר מימון / בארי / גני טל / חפץ חיים / יד בנימין / עשרת / שדמה / כפר אביב / ניר גלים / בני דרום / אבן שמואל / איתן / אחוזם / עזריקם

650 ₪ – עד 40 ק"מ מאשקלון – לדוג': יבנה / רחובות / מזכרת ביתה / קריית עקרון / מעגלים / שיבולים / תאשור / תדהר / ברוש / בית אלעזרי / לכיש / טל שחר / מבועים / רעים / שרשרת

800 ₪ – עד 50 ק"מ מאשקלון – לדוג': ראשון לציון / נס ציונה / באר יעקב / חולון / בת ים / אופקים / דבירה / בית קמה / מסלול / מצליח / ישרש / בית חנן / נטעים / נצר סרני / סתריה

900 ₪ – עד 60 ק"מ מאשקלון – לדוג': תל אביב / רמת גן / גבעתיים / בני ברק / פתח תקווה / אור יהודה / מודיעין מכבים רעות / לוד / רמלה / באר שבע / להבים / אורים

1100 ₪ – עד 70 ק"מ מאשקלון – לדוג': הרצליה / רמת השרון / הוד השרון / ראש העין / שוהם / מיתר / עומר / חצרים / צאלים

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)

 

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)
דילוג לתוכן