שימו לב ❤ בחול המועד פסח ויום העצמאות חלק ממחירי האתר אינם תקפים במחלקת השכרת ציוד! למחיר הרלוונטי נא ליצור קשר.

המרכבה 5, אשקלון

DBO השכרת ציוד - בווייז

050-5603251

שירות 24/6

מחירון הובלות

לצפייה לחץ

השכרת ציוד לאירועים בתל אביב

השכרת ציוד לאירועים בתל אביב – כל מה שאתם צריכים לדעת

אנו DBO EVENTS מספקים פתרונות יצירתיים עבור כל אירוע בתל אביב, קטן כגדול, כדי שתוכלו לקיים את האירוע שלכם, זה שחלמתם עליו, בכל מקום בו תבחרו לקיים אותו. במידה ואתם מחפשים השכרת ציוד לאירועים בתל אביב אנחנו נספק לכם הגברה ותאורה, מתנפחים ודוכני מזון, כיסאות ושולחנות, 'פינות זולה' לישיבה עם חברים וכל מה שיהפוך את האירוע שלכם לכזה שיכול להחזיק קבוצה גדולה של אנשים בנוחות.

השירות שלנו הינו בפריסה ארצית כך שאנחנו יכולים להגיע לכל מקום בו תבחרו ולתת לכם את השירות והציוד הטוב ביותר שאנחנו יכולים לספק.

חמש עשרה שנים של היכרות עם התחום הפכו אותנו מיומנים במיוחד בהשכרת ציוד לאירועים בתל אביב גדולים וקטנים וכאלו שיודעים בדיוק מה אתם צריכים גם אם אתם עוד לא יודעים להגיד בדיוק מה חסר לכם. אנחנו מזמינים אתכם לתת לנו לעזור לכם. מוזמנים להתקשר אלינו 050-5603251 ונשמח לעמוד לשירותכם.

לצפייה בציוד להשכרה לחץ כאן

מדוע דווקא השכרת ציוד לאירועים קטנים בתל אביב

מגיפת הקורונה הביאה רבים מאיתנו לחפש פתרונות יצירתיים עבור אירועים שהיו אמורים לכתחילה להיות גדולים בהרבה. היום אנחנו יודעים כי כל ענף האירועים עבר טרנפורמציה והיום ציוד לאירועים קטנים הפך להיות לנתח המרכזי מהשירות אותו אנחנו מציעים פשוט כי המגיפה העולמית הביאה רבים מאיתנו להפוך את האירועים שלנו בתל אביב לקטנים יותר באופן משמעותי.

לא רק שזה הרבה יותר כיף לחגוג עם מעט אנשים אלא שזה גם הופך את האירוע כולו לכזה שמאפשר גמישות, שמאפשר יצירתיות ומכאן גם הגשמה של חלומות שאולי לא ניתן היה להגשים לו היו נעשים אל מול המון גדול.

לצפייה בציוד להשכרה לחץ כאן

ציוד לאירועים להשכרה בתל אביב – מה חשוב לדעת

ציוד לאירועים להשכרה בתל אביב זה עולם ומלואו. אנחנו ממש לא מדברים רק על שולחנות וכיסאות. בעולם של השכרת ציוד לאירועים קטנים בתל אביב אנחנו מדברים על שורה ארוכה של כלי עזר כמו פינות ישיבה מעוצבות, אוהלים מיוחדים, גנרטורים, שולחנות משחק, מתנפחים ומה לא. הדבר אולי החשוב ביותר אותו אנחנו יכולים להגיד כבר ממש מתחילת המאמר הוא שכאשר אנחנו מדברים על ציוד לאירועים להשכרה, חשוב להגיד שהחשוב הוא להגדיר מראש בדיוק מה דורש האירוע שלכם.

שהרי אם לא תקשיבו לאנשים בעלי ניסיון שהשכירו לא פעם ולא פעמיים ציוד לאירוע, אתם תמצאו את עצמכם בקלות מתבלבלים אל מול כל השפע שיצוץ בפניכם. לכן, כשאתם מחפשים השכרת ציוד לאירועים בתל אביב חשוב קודם כל להגיע עם רשימה מסודרת. האמינו לנו, אחרי שתהיו ממוקדים מול עצמכם ובטוחים במה שאתם מחפשים בדיוק, יהיה לכם ולנו הרבה יותר קל להתאים בין הצרכים שלכם למה שלנו יש להעניק לכם.

ציוד השכרה לאירועים עם שיק

תמיד כאשר אנחנו בוחנים את אופי האירוע אנחנו שואלים האם מדובר על אירוע 'פשוט' כמו יום הולדת, הפנינג גדול של מרכז קהילתי וכן הלאה, או שמא אנחנו מדברים על אירוע בו המשתפים מגיעים בבגדים החגיגיים שלהם כמו במקרה של חתונות, בר מצוות וכיוצא באלו. כלומר, חשוב לאבחן את האירוע לפני שפונים לחפש השכרת ציוד לאירועים בתל אביב. שכן אנחנו, גם מהצד שלנו, יכולים באופן הזה להתאים את הכלים שנמצאים אצלנו ביד לצרכים המשתנים שלכם.

גם במקרה של השכרת ציוד יוקרתי לאירועים בתל אביב, אנחנו נמליץ על אותו סדר פעולות הכולל בחינה מדוקדקת של הצרכים שלכם כדי שלא תמצאו את עצמכם טובעים בתוך שלל אפשרויות שמתוכן כל כך קשה לבחור באלו שיתאימו עבורכם במיוחד.

מה צריך לדעת על השכרת ציוד לאירועים מיוחדים בתל אביב

בין אם מדובר על השכרת ציוד לאירועים בים, השכרת ציוד למסיבות חוף, השכרת ציוד למסיבות טבע בתל אביב ועוד, הדבר הכי חשוב הוא להיות מודעים לכל הפרטים. הרבה פעמים קל לחשוב באופן כללי על הכל ולדמיין את המציאות באופן שונה מאיך שזו באמת. על זה חשוב לנו להגיד כי אלוקים נמצא בסופו של דבר בפרטים הקטנים. ככל שתהיו יותר מדויקים וברורים כך האירוע בסופו של דבר יצא מוצלח יותר.

איך לא מפספסים שום דבר? פשוט. יושבים עם דף ועט ורושמים בדיוק את כל הדברים אליהם חשוב לשים לב כדי להיות בטוחים שבסופו של דבר התוצאה יוצאת בדיוק כפי שקיוויתם לכתחילה. ההמלצה היא, בייחוד אם אתם מכינים חתונה או בר מצווה, זה לשאול אחרים שהיו שם כבר לפניכם מה הדברים שהם היו עושים אחרת, למה כדאי וצריך לשים לב ועוד. ככל שתהיו מוכנים יותר ומודעים לאתגרים שעתידים לבוא, כך יהיה לכם קל יותר לנהל את המערכה כולה בסופו של דבר ולדעת איזה אתם צריכים להשכיר לאירוע שלכם.

ריהוט להשכרה לאירועים בתל אביב צריך כמובן להתאים למשתתפים

ריהוט להשכרה לאירועים בתל אביב הוא מגוון רחב של פתרונות ישיבה במקרה של השכרת ציוד לאירועים קטנים בתל אביב. ריהוט להשכרה לאירועים הוא משהו שלא רק צריך להיראות טוב, אלא יותר מהכל, להתאים למשתתפים באירוע ולאפשר להם ליהנות מישיבה נוחה לאורך כל משך הזמן בו מתקיים האירוע המדובר. מכאן ,שבין היתר, תמיד טוב לוודא כי יש מספיק פתרונות ישיבה גם למבוגרים שבקהל וגם לצעירים.

כלומר, כאשר מדובר בחברים לכיתה של הילד בבר מצווה למשל, במקרה של השכרת ציוד לאירוע בתל אביב, אולי היינו דווקא מציעים פינות ישיבה שמונחות על הקרקע, כאלו שמאפשרות לילדים להסתדר סביב השולחן בצורה 'פתוחה' כזו שמאפשרת תנודות והזזה של מקומות ישיבה על פי שיקול דעתם. כמובן שפינות ישיבה המונחות על הרצפה בדוגמת מזרנים או כריות נניח, לא יכולות להישבר או להיפגע כתוצאה מהתנהלות פזיזה של הילדים.

לעומת זאת, לקהל המבוגר יותר, כיסאות יציבים וקשיחים הם כמובן הפיתרון הטוב ביותר שיכול לתת להם את המענה לו הם זקוקים. שכן אנחנו ממש לא מתכוונים לצפות מהסבתא או הדודה לשבת על הרצפה בבגדים היפים שלהן.

לצפייה בציוד להשכרה לחץ כאן

השכרת ציוד לאירועים ביתיים בתל אביב

אם יש משהו שלמדנו כאמור, בשנים האחרונות, זה שאין כמו להיות בבית. השכרת ציוד לאירועים ביתיים בתל אביב הוא דבר שקורה יותר ויותר ואנחנו בהחלט מוכנים לתת מענה לכך. כאמור, השכרת ציוד לאירועים קטנים בתל אביב הוא לעיתים אתגר לא קטן אבל הרבה פעמים דווקא הצמצום מאפשר לנו להיות יצירתיים איפה שפעם אולי לא היינו מנסים לחדש. אז היום אנחנו יכולים להגיד בפה מלא כי ניתן ליהנות ממשהו כמו השכרת ציוד לאירועים בתל אביב שכולל שולחנות משחק למשל או אולי השכרת דוכני מזון הכוללים צמר גפן מתוק ופופקורן.

כלומר, דווקא כאשר אנחנו מדברים על השכרת ציוד לאירועים ביתיים בתל אביב אנחנו מדברים על סיטואציה הכוללת בין היתר גם את ההזדמנות. ההזדמנות רגע לפתוח את הראש ולראות איך מוציאים את האירוע הכאילו 'גנרי' 'קבוע' ואולי אפילו 'משעמם' והופכים אותו לאירוע שאף אחד לא הולך לשכוח בתקופה הקרובה.

השכרת ציוד ליום הולדת בתל אביב

אנחנו לא יודעים מה האירועים בתל אביב שאנחנו הכי נהנים להשכיר עבורם ציוד, אבל ככל הנראה יום הולדת הוא האירוע אליו אנחנו שמחים אולי יותר מכל לאפשר השכרת ציוד לאירועים קטנים. זאת משום שיום הולדת הוא תמיד סיבה טובה להתפרע, להשתובב, לחשוב לרגע מחוץ לקופסה. יום הולדת, בניגוד לחתונה או בר מצווה לא תלוי בחוקים מסוימים שמכתיבים את האופי של האירוע. השכרת ציוד ליום הולדת בתל אביב יכול לכלול השכרה של דוכני מזון, השכרת מתנפחים והשכרה של פריטים שבדרך כלל אנחנו לא מוציאים עבור סתם אירוע רגיל.

הזמנת ציוד לאירועים בתל אביב עבור אירועים לא שגרתיים היא תמיד מעוררת הנאה גדולה יותר וסיפוק עבורנו, אלו שעסוקים במתן פתרונות לוגיסטיים מסביב לשעון בכל רחבי הארץ.

השכרת ציוד לאירועים בתל אביב – מחירים

מדובר ללא כל ספק על השיקול המרכזי בבחירה של כל אחד כמעט ולא בכדי. כאשר מדברים על כסף הרבה פעמים השאלות בנושא מעוררות לא מעט אמוציות ותגובות קשות וזה אך טבעי שכן אנחנו חיים בעידן בו השאלה האם יש כסף או אין כסף, היא שאלה קריטית.

השכרת ציוד לאירועים השוואת מחירים, זו קבוצה של מילים המופיעה לא פעם ולא פעמיים במנוע החיפוש ולא סתם כך. שכן בייחוד כאשר מדובר על השכרה של ציוד לאירועים בתל אביב שלכתחילה אולי היו עולים יותר אבל כעת עולה הרצון להוזיל אותם באופן משמעותי כמו במקרה של חתונה למשל, שאלת המחיר לוקחת תפקיד מרכזי בהצגה הגדולה כולה.

אנחנו אמנם לא יכולים להציע לכם השכרת ציוד לאירועים מחירון מלא, שכן אנחנו לא יודעים להגיד בדיוק מה צריך לכלול האירוע שלכם ומה הוא דורש מהצד שלנו, אבל אנחנו כן יכולים לתת קווים מנחים ומחירים לציוד באיסוף עצמי שיתנו מסגרת מסוימת שתאפשר לכם להבין מה הטווח של המחירים אותם אנחנו דורשים עבור השכרה של ציוד לאירועים קטנים בתל אביב.

קודם כל, קחו בחשבון כי ככל שמדובר על אירוע המורכב מפרטים רבים יותר כך עולה המחיר עבור הזמנת ציוד לאירועים בתל אביב: חשוב לדעת כי המחיר הוא כמובן תוצאה של מורכבות. שכן במידה ומעוניינים להוסיף שורה של אלמנטים שונים, כך העבודה הופכת מורכבת יותר עבורנו ובמידה רבה יקרה יותר.

שימו לב כי השעה בה אתם בוחרים לקיים את האירוע שלכם גם כן משפיעה במידת מה על המחיר של האירוע כולו: במקרה של השכרת ריהוט לאירועים בתל אביב מחירם מושפע כמובן גם מהשעה בה אתם בוחרים לקיים את האירוע. במידה ואתם בוחרים לקיים אירוע בשעות הבוקר או הצהריים למשל, מטבע הדברים המחיר עבור העבודה ירד. שכן בדרך כלל, העבודה בשעות הערב כוללת עבודה מורכבת של הצוות מה שמשפיע גם כן על המחירים.

דעו, כי אנחנו עושים את כל מה שאנחנו יכולים כדי להבטיח כי בסופו של דבר תקבלו את השירות הטוב ביותר בתל אביב במחירים נוחים ומשתלמים כל שעליכם להגיד הוא בדיוק מה אתם צריכים כדי שאנחנו נוכל למצוא עבורכם את החבילה המשתלמת ביותר.

DBO EVENTS – מתחייבים לתת את המענה הטוב ביותר

DBO השכרת ציוד הינה חברה העוסקת כבר לא מעט שנים בתחום השכרת ציוד לאירועים בתל אביב. אנחנו נותנים מענה עבור מגוון רחב של אירועים ופעילויות בתל אביב ובפריסה ארצית. אנחנו עובדים עם אנשים פרטיים כמו גם עם ארגונים ועם גופים נוספים. אנחנו אוהבים להיות כאן בשביל הלקוחות שלנו. לעזור להם להפוך כל אירוע למוצלח וטוב במיוחד.

אנחנו אוהבים לשרת את הלקוחות שלנו ולתת להם מענה במגוון תחומים מתוך הכרה בצורך של כל לקוח בקבלת שירות איכותי וטוב ביום החשוב בחייו. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר כדי שנוכל כבר עכשיו להתחיל להתכונן לקראת האירוע שלכם.

צרו קשר דרך האתר או התקשרו 050-5603251 נשמח לעזור לכם ולתרום מניסיוננו כדי שתהיו בטוחים כי כל הפרטים סגורים וכי אתם יודעים היטב מה אתם מעוניינים לקבל בתמורה לתשלום עבור השירות. השכרת ציוד לאירועים בתל אביב זה כאן, ב-DBO EVENTS השכרת ציוד לאירועים.

מה היה לנו עד עכשיו?

בהחלט כן! אנו מספקים שירות בפריסה ארצית בעזרת מערך הובלות כך שתוכלו להיעזר בשירותי הובלה דרכנו. כמובן שגם ניתן לאסוף את הציוד באופן עצמאי מבית העסק.

בוודאי! אנו דוגלים בשקיפות מחירים ללקוחותינו, בין אם מדובר על לקוח קטן או גדול.

ניתן לצפות במחיר לכל פריט המופיע באתר. מגוון ציוד להשכרה החל מ-5 ש"ח בלבד!

בין שירותינו
המלצות וחוות דעת
נאווה מרגלית
נאווה מרגלית
ראשון לציון
קרא עוד
לכל צוות DBO שאפו ענק על הפקת אירוע מושלם שערכתם לנו! הכל היה על הצד הטוב ביותר עם ציוד מקצועי, יחס חם ושירות אדיב. הארגון היה מושלם וכל ההתנהלות בכללי הייתה מקצועית מאוד. אנו בטוחים שגם את האירועים הבאים שלנו נחגוג איתכם. תודה מקרב לב!
נגה זמיר
נגה זמיר
אשדוד
קרא עוד
תודה רבה על שירות אדיב ובזמן. הזמנו הפעלה של מתנפחים עם דוכני מזון והילדים נהנו מאוד! דניאל הגיע בזמן והכל היה מתוקתק, הציוד הגיע נקי והאוכל היה טעים וטרי. כל הילדים והאורחים החמיאו לנו והיה מצוין! תודה רבה רבה!
תהל כהן
תהל כהן
אשקלון
קרא עוד
החלטנו לעשות יום כיף בים לכל עובדי החברה, חיפשנו פינות זולה להשכרה והגענו אל DBO, לאחר שיחה קצרה הבנתי שאין מה לחפש עוד, הגעתי למקום הנכון. אז רק מה שיש לי לומר שהציוד היה איכותי מאוד והשירות היה סופר מקצועי ואדיב ומעל הכל המחיר היה הוגן במיוחד! ממליצה בחום!
אורית בוכריס
אורית בוכריס
קרא עוד
השכרתי מהחברה ציוד לאירוע בחוף הים, השירות והאיכות היה מעל המצופה, אוהל לייקרה מפואר כולל פינות ישיבה, מחצלות, רמקולים, ועוד, הכל היה נקי ומסודר..קיבלנו בדיוק מה שהזמנו ויותר, ממש מומלץ.
הקודם
הבא
להצעת מחיר אטרקטיבית

מחפשים השכרת ציוד לאירועים? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה שווה ומשתלמת!

5/5
שירותים נוספים באיזור
איזורי שירות נוספים
5/5 - (31 דירוגים)

מחירון הובלות

200 ₪ – אשקלון (לא כולל איזור תעשיה דרומי)

350 ₪ – עד 10 ק"מ מאשקלון – לדוג':  זיקים / ניצן / ניצנים / באר גנים / נגבה / ניר ישראל / הודיה / ברכיה / משען / בית שקמה / גיאה / מבקיעים / בת הדר

400 ₪ – עד 25 ק"מ מאשקלון – לדוג':  אשדוד / שדרות / עוצם / אלומה / שחר / ברור חיל / כוכב מיכאל / גן יבנה / קריית גת / קריית מלאכי / אבן שמואל / תלמים / ערוגות / כפר אחים / באר טוביה / עוזה

500 ₪ – עד 30 ק"מ מאשקלון – לדוג': נתיבות / גדרה / בני עייש / רבדים / מעגלים / כפר מימון / בארי / גני טל / חפץ חיים / יד בנימין / עשרת / שדמה / כפר אביב / ניר גלים / בני דרום / אבן שמואל / איתן / אחוזם / עזריקם

650 ₪ – עד 40 ק"מ מאשקלון – לדוג': יבנה / רחובות / מזכרת ביתה / קריית עקרון / מעגלים / שיבולים / תאשור / תדהר / ברוש / בית אלעזרי / לכיש / טל שחר / מבועים / רעים / שרשרת

800 ₪ – עד 50 ק"מ מאשקלון – לדוג': ראשון לציון / נס ציונה / באר יעקב / חולון / בת ים / אופקים / דבירה / בית קמה / מסלול / מצליח / ישרש / בית חנן / נטעים / נצר סרני / סתריה

900 ₪ – עד 60 ק"מ מאשקלון – לדוג': תל אביב / רמת גן / גבעתיים / בני ברק / פתח תקווה / אור יהודה / מודיעין מכבים רעות / לוד / רמלה / באר שבע / להבים / אורים

1100 ₪ – עד 70 ק"מ מאשקלון – לדוג': הרצליה / רמת השרון / הוד השרון / ראש העין / שוהם / מיתר / עומר / חצרים / צאלים

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)

 

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)
דילוג לתוכן