שימו לב ❤ בחול המועד פסח ויום העצמאות חלק ממחירי האתר אינם תקפים במחלקת השכרת ציוד! למחיר הרלוונטי נא ליצור קשר.

המרכבה 5, אשקלון

DBO השכרת ציוד - בווייז

050-5603251

שירות 24/6

מחירון הובלות

לצפייה לחץ

השכרת ציוד הגברה בבאר שבע

השכרת ציוד לאירועים בכלל הוא תהליך שיש בו גם משהו מרגש, מדובר על תהליך שאמנם נראה בהתחלה כמו עבודת נמלים, אבל עם הזמן הוא הופך לשלם הגדול מסך חלקיו השונים. השכרת ציוד הגברה בבאר שבע הוא עוד סעיף שפשוט אסור לכם לשכוח אותו. מדובר על עוד אלמנט קטן אולי אבל כזה שבלעדיו אין אירוע. התוכן שלו, בלי הסיבה שבגינה התכנסנו כאן.

למעבר לקטלוג השכרת ציוד הגברה

השכרת הגברה לאירועים בבאר שבע – הגיע הזמן לחגוג!

אבל, באותה הנשימה, אנחנו יודעים, השכרת ציוד הגברה זה תהליך מורכב. הרבה מאוד פעמים, אולי אפילו יותר מדי פעמים, השכרת ציוד הגברה בבאר שבע הופכת להיות אירוע מתגלגל. מדובר על מכשירים שלא תמיד יודעים איך להשתמש בהם, הם תמיד לא עובדים ברגע האמת ונדמה כאילו לא משנה מה נעשה, תמיד נמצא את עצמנו בבעיה.

אבל אלו בדיוק הדעות הקדומות שהתפקיד שלנו הוא לשנות אותן. השכרת ציוד הגברה לאירועים בבאר שבע הוא תהליך בו אנחנו רוצים שתסמכו עלינו בלב שלם. תהליך בו אתם יודעים למן הרגע הראשון כי אנחנו נמצאים כאן כדי שאתם תהיו בטוחים שאתם נמצאים בידיים הנכונות שהביאו לכם את הכלים המדויקים עבורכם כדי שהאירוע שלכם יהיה מושלם, בדיוק כמו שקיוויתם.

במאמר הבא נדבר על ציוד הגברה להשכרה בבאר שבע ועל כל הדברים שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מבצעים את ההזמנה.

מחפשים השכרת ציוד הגברה בבאר שבע? אתם לא צריכים ללכת רחוק

אם אתם מחפשים השכרת הגברה לאירועים בבאר שבע, אנחנו, DBO Events מחכים לכם כאן. אצלנו תוכלו למצוא מערכת הגברה להשכרה בבאר שבע עבור כל אירוע. אנחנו משכירים מגוון גדול של פריטים: השכרת ציוד הגברה למסיבות טבע, השכרת מיקרופונים SHURE, השכרת ציוד הגברה ותאורה בבאר שבע, השכרת ציוד קריוקי וכן הלאה, למגוון רחב של אירועים ומקרים. אנחנו בטוחים שתוכלו גם אתם למצוא אצלנו את כל מה שאתם צריכים.

אנחנו עושים הכל כדי להביא ללקוחות שלנו ציוד הגברה להשכרה בבאר שבע ברמה גבוהה. אנחנו מאמינים כי זו הדרך שלנו לתרום לאירוע שלכם ולהפוך אותו למה שאתם הייתם רוצים שזה יהיה. בזכות חמש עשרה שנות ניסיון וצוות מנוסה ומקצועי, אנחנו שמחים להעניק מהידע שלנו ומהיכולות שלנו לקהל הלקוחות הרחב שלנו.

ציוד הגברה להשכרה בבאר שבע – כמה כללי מפתח לבחירה נכונה

השכרת הגברה בבאר שבע לאירועים היא כאמור תהליך לא פשוט עבור מי שלא מבין בתחום. על פניו נשמע לעיתים כאילו ממש מדובר על אתגר שאין איך לעבור אותו. אבל אנחנו כאן כדי להגיד לכם כי על ידי סדר פעולות נכון, גם אתם יכולים ליהנות מאותו ציוד הגברה להשכרה בבאר שבע בלי כל בעיה.

דבר ראשון – שאלו את איש המקצוע מה הוא צריך

בדרך כלל השכרת ציוד הגברה בבאר שבע מיועדת לספק חיצוני. בין אם זה המפעיל של האירוע, המפעיל/ה שהגיעו כדי לבדר ובין אם מדובר על מי מבני המשפחה, הצוות החינוכי ועוד, שהוא זה שאחראי על האירוע עצמו, על התוכן.

בין אם מדובר על טקס של תלמידים/סטודנטים שצריכים פריטים אלו ואחרים ובין אם מדובר על מי ששכרתם שיעביר פעילות לילדים במהלך יום ההולדת של הבן הבכור. לכן, ציוד הגברה להשכרה בבאר שבע זה אולי מה שאתם מזמינים אותו, אבל לא מה שאתם צריכים לדעת בדיוק מה אתם צריכים.

לכן חשוב מאוד, כאשר אתם מחפשים אחרי ציוד הגברה לאירועים בבאר שבע קודם כל, בראש ובראשונה, לא להיכנע ללחץ מדובר בסך הכל על שיחה אחת אותה אתם צריכים לנהל עם מי שאחראי על התחום הזה לאורך האירוע ולהבין בדיוק מה אתם צריכים ממנו.

דבר שני – שימו לב שאתם מבינים איזה ציוד הגברה משכירים

כאמור, כדי שתוכלו לבחור נכון ציוד הגברה להשכרה בבאר שבע חשוב שתדעו בדיוק מה אתם עתידים לקחת. השכרת ציוד תאורה והגברה בבאר שבע זו השכרה שכוללת הרבה פריטים וחשוב לדעת בדיוק מה אתם בוחרים לפני שאתם יוצאים לדרך.

שלב שלישי – הכירו את תפעול המערכת

השכרת רמקולים בבאר שבע, השכרת מיקרופון בבאר שבע, השכרת ציוד סאונד בבאר שבע, כל אחד מהאפשרויות הללו כוללת כל מיני חלקים וכל מיני כלים שכל אחד מהם צריך יחס אחר. אל תשכחו כי מדובר במכשירי חשמל. כך שמדובר על פריטים רגישים שהיצרן לכתחילה קבע איך נכון להשתמש בהם. שימוש לא נכון פשוט יביא לכך שהמוצר לא רק שלא יעבוד לכם כמו שצריך אלא ייפגע, מה שאף אחד כמובן לא היה רוצה שיקרה.

כמה דברים שחשוב לבצע כדי לשמור על ציוד ההגברה

כאמור, השכרת הגברה בבאר שבע היא למעשה השכרת רמקולים, מיקסר סאונד, מיקרופונים ועוד. כדי שהציוד יחזור בשלום, קבלו כמה טיפים שימנעו לא מעט אי הבנות:

אל תסובבו את המיקרופון אל הרמקול

אנחנו לא ניכנס לסיבות בגינן חשוב מאוד להקפיד על כך. אבל אנחנו כן נגיד כי השכרת ציוד הגברה בבאר שבע לאירועים זו השכרה של ציוד שנחשב רגיש. כדי שהוא ימשיך לעבוד כמו שצריך וכדי שהאירוע יהיה נעים וטוב לכולם, חשוב לא לסובב את המיקרופון אל הרמקול כי אז ישמע רעש חזק לו אנחנו, אנשי המקצוע קוראים: 'פידבק'. הרעש הזה יכול להיות מאוד לא נעים ולהעכיר את האווירה מה גם שזה פשוט פוגע בציוד. כלל קטן אבל אפקטיבי.

לשמור על הציוד ממגע עם מים

השכרת הגברה בבאר שבע היא, כמו שאנחנו חוזרים ואומרים השכרה של מוצרי חשמל. לכן מאוד חשוב לשים לב לזה שאתם שמים לב לכך שהציוד לא ממוקם בנקודה רטובה. אם יורד גשם או אפילו טפטוף, ההמלצה היא פשוט להכניס את הציוד למקום מחסה.

אל תהססו לבקש ייעוץ

בשביל מה אנחנו כאן אם לא בשביל להדריך אתכם כאשר אתם בוחרים ציוד הגברה להשכרה בבאר שבע. השכרת הגברה בבאר שבע יכולה להיות מבלבלת. האם אתם צריכים מיקסר? האם צריך עוד מיקרופון? אם אין לכם את מי לשאול, אנחנו כאן בדיוק בשביל זה, על מנת לעזור לכם.

השכרת רמקולים בבאר שבע מחיר זול – קיים?

בגדול, אנחנו מדברים על השכרה שמחירה נמצא באזור של כמה מאות שקלים בסך הכל. אבל, אל תשכחו כי הרבה פעמים מחפשים השכרת ציוד הגברה בתוספת של גנרטור, תאורה ועוד. שכן אנחנו מדברים הרבה פעמים על אירועים שבהם צריך את כל החבילה כדי לקיים אותם כמו שחלמנו.

אנחנו כמובן עושים כל מאמץ כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר לכן יצרנו חבילות הגברה למסיבות בבאר שבע כדי לאפשר לכם לקבל את כל המעטפת הנדרשת. בסך הכל, כנראה שהמחיר יהיה בין כמה מאות שקלים בודדים, תלוי מאוד בהיקף ההזמנה.

השכרת ציוד הגברה בבאר שבע מזמינים מ-DBO Events

אין שום סיבה להמתין לרגע האחרון. השכרת הגברה בבאר שבע לאירועים זו המומחיות שלנו ב-DBO. אנחנו משכירים ציוד הגברה לאירועים בכל רחבי הבאר שבע, ציוד טוב ואיכותי, אותו אנחנו מתחזקים ברמה גבוהה. אנחנו נעבור אתכם לאורך תהליך ההזמנה כמה פעמים על כל הפרטים כדי להיות בטוחים כי לא שכחתם דבר. ציוד הגברה להשכרה בבאר שבע באיכות גבוהה ובמחירים משתלמים לכל כיס.

לכל שאלה אתם מוזמנים לפנות אלינו. אנחנו זמינים גם באתר האינטרנט שלנו וכמובן שדרך מספר הטלפון 050-5603251. אל תשכחו, השכרת הגברה לאירועים או חיפוש אחרי ציוד הגברה להשכרה בבאר שבע זה תמיד נראה כמו משימה מורכבת, אבל ברגע האמת הכל יהיה בסוף בסדר.

5/5 - (16 דירוגים)
מה היה לנו עד עכשיו?

בהחלט כן! אנו דוגלים בשקיפות ומאמינים כי הלקוח צריך להיות מודע להכל ובמיוחד לתג המחיר! 

אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות בהשכרת ציוד הגברה במחירים אטרקטיביים במיוחד!

שאלה מצוינת! לפני שאתם מתכננים להזמין ולהשכיר ציוד הגברה לאירוע שלכם בדקו מה הצרכים שלכם:

  • כמות המשתתפים
  • מיקום האירוע
  • הצורך בנקודות חשמל 
  • ועוד..

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו עכשיו >>

בין שירותינו
המלצות וחוות דעת
נאווה מרגלית
נאווה מרגלית
ראשון לציון
קרא עוד
לכל צוות DBO שאפו ענק על הפקת אירוע מושלם שערכתם לנו! הכל היה על הצד הטוב ביותר עם ציוד מקצועי, יחס חם ושירות אדיב. הארגון היה מושלם וכל ההתנהלות בכללי הייתה מקצועית מאוד. אנו בטוחים שגם את האירועים הבאים שלנו נחגוג איתכם. תודה מקרב לב!
נגה זמיר
נגה זמיר
אשדוד
קרא עוד
תודה רבה על שירות אדיב ובזמן. הזמנו הפעלה של מתנפחים עם דוכני מזון והילדים נהנו מאוד! דניאל הגיע בזמן והכל היה מתוקתק, הציוד הגיע נקי והאוכל היה טעים וטרי. כל הילדים והאורחים החמיאו לנו והיה מצוין! תודה רבה רבה!
תהל כהן
תהל כהן
אשקלון
קרא עוד
החלטנו לעשות יום כיף בים לכל עובדי החברה, חיפשנו פינות זולה להשכרה והגענו אל DBO, לאחר שיחה קצרה הבנתי שאין מה לחפש עוד, הגעתי למקום הנכון. אז רק מה שיש לי לומר שהציוד היה איכותי מאוד והשירות היה סופר מקצועי ואדיב ומעל הכל המחיר היה הוגן במיוחד! ממליצה בחום!
אורית בוכריס
אורית בוכריס
קרא עוד
השכרתי מהחברה ציוד לאירוע בחוף הים, השירות והאיכות היה מעל המצופה, אוהל לייקרה מפואר כולל פינות ישיבה, מחצלות, רמקולים, ועוד, הכל היה נקי ומסודר..קיבלנו בדיוק מה שהזמנו ויותר, ממש מומלץ.
הקודם
הבא
להצעת מחיר אטרקטיבית

מחפשים השכרת ציוד הגברה? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה שווה ומשתלמת!

5/5
שירותים נוספים באיזור
אזורי שירות

מחירון הובלות

200 ₪ – אשקלון (לא כולל איזור תעשיה דרומי)

350 ₪ – עד 10 ק"מ מאשקלון – לדוג':  זיקים / ניצן / ניצנים / באר גנים / נגבה / ניר ישראל / הודיה / ברכיה / משען / בית שקמה / גיאה / מבקיעים / בת הדר

400 ₪ – עד 25 ק"מ מאשקלון – לדוג':  אשדוד / שדרות / עוצם / אלומה / שחר / ברור חיל / כוכב מיכאל / גן יבנה / קריית גת / קריית מלאכי / אבן שמואל / תלמים / ערוגות / כפר אחים / באר טוביה / עוזה

500 ₪ – עד 30 ק"מ מאשקלון – לדוג': נתיבות / גדרה / בני עייש / רבדים / מעגלים / כפר מימון / בארי / גני טל / חפץ חיים / יד בנימין / עשרת / שדמה / כפר אביב / ניר גלים / בני דרום / אבן שמואל / איתן / אחוזם / עזריקם

650 ₪ – עד 40 ק"מ מאשקלון – לדוג': יבנה / רחובות / מזכרת ביתה / קריית עקרון / מעגלים / שיבולים / תאשור / תדהר / ברוש / בית אלעזרי / לכיש / טל שחר / מבועים / רעים / שרשרת

800 ₪ – עד 50 ק"מ מאשקלון – לדוג': ראשון לציון / נס ציונה / באר יעקב / חולון / בת ים / אופקים / דבירה / בית קמה / מסלול / מצליח / ישרש / בית חנן / נטעים / נצר סרני / סתריה

900 ₪ – עד 60 ק"מ מאשקלון – לדוג': תל אביב / רמת גן / גבעתיים / בני ברק / פתח תקווה / אור יהודה / מודיעין מכבים רעות / לוד / רמלה / באר שבע / להבים / אורים

1100 ₪ – עד 70 ק"מ מאשקלון – לדוג': הרצליה / רמת השרון / הוד השרון / ראש העין / שוהם / מיתר / עומר / חצרים / צאלים

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)

 

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)
דילוג לתוכן