שימו לב ❤ בחול המועד פסח ויום העצמאות חלק ממחירי האתר אינם תקפים במחלקת השכרת ציוד! למחיר הרלוונטי נא ליצור קשר.

המרכבה 5, אשקלון

DBO השכרת ציוד - בווייז

050-5603251

שירות 24/6

מחירון הובלות

לצפייה לחץ

השכרת פופים ומחצלות בערד

השכרת פופים ומחצלות בערד הם לפעמים מוצר שבא לשרת את הלקוח בכך שמדובר פשוט על עוד פינת ישיבה מוצלחת. לעיתים, מחצלות ופופים להשכרה באים לשרת את הלקוח בכך שאלו מכניסים עוד צבע אל תוך האירוע. מדובר הרי על פריט צבעוני, מרהיב, כזה שמרגש לעיתים לראות אותו, כזה שהופך כל אירוע 'חשוב' למה שיש בו מידה מסוימת של הנאה, של צבע, של חופש.

אירוע תחת כיפת השמיים בערד יכלול מחצלות ופופים

מחצלות ופופים להשכרה בערד הם מהמוצרים המחוזרים ביותר והם באמת כל כך וורסטיליים ומאפשרים כל כך הרבה, כך שאין שום סיבה שלא להיעזר בהם באופן שוטף.

בין אם מדובר על אירוע של הילדים בגן ובין אם מדובר על אירוע של הצוות במקום העבודה, אין כל ספק כי הישיבה על מחצלות ופופים להשכרה בערד היא מה שנותן לכל אווירה חופשית של קיץ שמח ונעים.

פופים ומחצלות צבעוניים להשכרה בערד

חברת DBO Events תשמח לתת לכם את המענה המקצועי הטוב ביותר. אנחנו נהיה כאן עבורכם וספק לכם מגוון רחב של ציוד להשכרה לאירועים. השכרת פופים ופינות ישיבה בערד, השכרת מחצלות בערד, השכרת כריות ושרפרפים בערד וכל מה שאתם צריכים כדי ליצור פינות ישיבה מושלמות בכל אירוע. אנחנו מקפידים לתת לכם את המוצרים הטובים ביותר באיכות הגבוהה ביותר כדי שבסופו של יום  תהיו מרוצים מהשירות ותרגישו שיש לכם על מי להישען בעת הצורך.

השכרת פופים ומחצלות בערד – איך עושים את זה נכון?

השכרת מחצלות ופופים בערד זה מה שכמובן כדאי לעשות אותו נכון כדי שתמצאו את עצמכם מרוצים מהמוצרים שבחרתם בסופו של דבר. יש נטייה כזו לבחור לבצע השכרת פופים ומחצלות בכמות גבוהה יותר כאילו זה מה שיהפוך את האירוע מהנה יותר וכזה שלא חסר בו דבר.

אבל אנחנו יכולים להעיד על כך שהרבה פעמים מחצלות ופופים להשכרה בערד שהוזמנו בכמות גבוהה מדי עלולים להיות מוקד לנעיצת מבטים ולתחושה כאילו האירוע של במשתתפים. אנחנו כמובן לא היינו רוצים לחשוב שזו החוויה בה אתם נמצאים. לכן חשוב לנו להגיד כי כאשר אתם מבצעים השכרת מחצלות ופופים בערד, אל תזמינו יותר ממה שצריך.

מה גם שהרבה פעמים לא כל האורחים ישבו על מחצלות ושרפרפים, אלא אם כן המתחם כולו מרושת באפשרויות כאלו בלבד. במידה ומדובר בחתונה למשל, סביר להניח שרק החבר'ה הצעירים הם אלו שישמחו מהאופציה של מחצלות ופופים בעוד המבוגרים יעדיפו לשבת במקומות ישיבה גבוהים ונוחים יותר.

כריות להשכרה בערד לנוי ולנוחות

אם יש טרנד לוהט שאתם אולי תשמחו לשמוע עליו, זו השכרת כריות בערד ופופים לבנים ודרגשי בוהו שיק, בייחוד באירועים כמו חתונה וכיוצא באלו. הנקודה היא שכאשר מדובר על כריות להשכרה בערד מדובר בין היתר על מוצר שהוא נועד גם לשמש בתור אלמנט עיצובי. כך שהרבה פעמים היינו ממליצים, לפני שאתם בוחרים כריות ושרפרפים להשכרה בערד, לדבר עם מי שעוזרים לכם ליצור את האירוע. באירועים רבים יש מעצב או מעצבת, לעיתים גם מפיק, שעוזרים לכם לבחור את המוצרים המדויקים עבורכם.

שימו לב לכך ובחרו לאור מה שרציתם לקבל במראה הכללי מבעוד מועד. מה שחשוב להגיד הוא שאת עבודת הבחירה אנחנו ממליצים לעשות מראש. הרבה פעמים לראות את הדברים בפועל, בשטח, עלול לייצר הרבה מאוד בלבול. שבו עם עצמכם או עם מי שעוזרים לכם ליצור את האירוע שלשמו אתם מחפשים השכרת כריות בערד ומתוך כך נסו להבין כמה כריות ושפרפרים אתם צריכים, באלו צבעים ועוד. הרי אתם ממש לא רוצים להשקיע אנרגיה מיותרת וזמן בהבאה של כריות להשכרה שלא עונות על הצורך שלכם באמת.

פופים להשכרה בערד מוצר הכרחי לנוחות האירוע

מחצלות ופופים להשכרה בערד זה בדרך כלל השילוב האידאלי. אלו פריטים שמתאימים כדי להושיב ילדים באירועים רבי משתתפים, אלו פריטים שמתאימים כדי לעצב כל חלל לפי הצרכים שלכם. שרפרפים ופופים להשכרה בערד הם מה שהופך כל פינת ישיבה הרבה יותר נוחה ממה שהיה לפני כן.

בסופו של יום, כאשר האורחים מגיעים לאירוע הם רוצים להרגיש שיש להם את כל האפשרויות פרוסות בפניהם. הם יכולים לעשן סיגריה שם, להרים כוסית פה וכן הלאה. כך שיצירה של פינות ישיבה זו כמובן הדרך הטובה ביותר להבטיח שהאירוע יהיה נעים, יהיה נוח, יהיה מיוחד.

עירכו איתנו תיאום ציפיות מראש

זה לא משנה על איזה אירוע אנחנו מדברים וזה לא משנה מה סדר הגודל שלו. אין אירוע בו אין משתנים בלתי צפויים, אין אירוע שלאורך ההכנה שלו אין דברים שפורחים מהזיכרון. לכן, אם אתם מחפשים מחצלות ופופים להשכרה בערד, אתם חייבים לשים לב שאתם עורכים איתנו תיאום ציפיות מראש. כדי שאתם תדעו בדיוק מה ההזמנה כוללת וכדי שאנחנו נוכל להתאים את עצמנו ולעשות שינויים במידת הצורך.

לעיתים אנחנו ממליצים ממש לבצע תיאום ציפיות מהרגע בו אתם מבינים כי זה מה שאתם רוצים. לנו הכל יהיה רשום ביומן ואתם, אתם תוכלו להיות רגועים ולדעת שכל מה שרציתם, כריות להשכרה, מחצלות ופופים להשכרה בערד, הכל נמצא מוכן עבורכם רק כדי שתבואו לקחת.

השכרת פופים ושרפרפים לאירועים בערד מחיר זול

חשוב לדעת כי למעשה אנחנו מדברים על פריטים שהמחיר שלהם נע בין כמה עשרות שקלים, בין עשרים ועד שישים שקל בערך, תלוי בפריט. אבל פופים ומחצלות להשכרה בערד זה לא מה שמגיע בבודד, פופים ומחצלות להשכרה אלו מוצרים שבאים בקבוצה. לכן חשוב לשים לב לכך ולשים לב למחיר הכללי בסופו של דבר.

אנחנו מצידנו, בין אם מדובר על כריות להשכרה בערד ובין אם מדובר על מחצלות ופופים להשכרה בערד, עושים כמיטב יכולתנו כדי לתת לכם שירות מעולה במחירים משתלמים והוגנים.

להזמנת פופים ומחצלות לאירוע שלכם פנו אלינו

חברת DBO Events עומדת לרשותכם. עם מחצלות ופופים להשכרה בערד כמו גם עם כריות ושרפרפים להשכרה מתוצרת איכותית.

5/5 - (16 דירוגים)
מה היה לנו עד עכשיו?

בהחלט כן! היש לנו כמה סוגי מחצלות ופופים להשכרה, כך שתוכלו לבחור בדיוק את המוצר שמתאים עבורכם.

היכנסו לאתר וצפו במוצרים >>

אנו דוגלים בשקיפות עם לקוחותינו, באתר תוכלו לראות את המחירים להשכרה.

היכנסו עכשיו או צרו קשר בטלפון ונשמח לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד: 050-5603251

בין שירותינו
המלצות וחוות דעת
נאווה מרגלית
נאווה מרגלית
ראשון לציון
קרא עוד
לכל צוות DBO שאפו ענק על הפקת אירוע מושלם שערכתם לנו! הכל היה על הצד הטוב ביותר עם ציוד מקצועי, יחס חם ושירות אדיב. הארגון היה מושלם וכל ההתנהלות בכללי הייתה מקצועית מאוד. אנו בטוחים שגם את האירועים הבאים שלנו נחגוג איתכם. תודה מקרב לב!
נגה זמיר
נגה זמיר
אשדוד
קרא עוד
תודה רבה על שירות אדיב ובזמן. הזמנו הפעלה של מתנפחים עם דוכני מזון והילדים נהנו מאוד! דניאל הגיע בזמן והכל היה מתוקתק, הציוד הגיע נקי והאוכל היה טעים וטרי. כל הילדים והאורחים החמיאו לנו והיה מצוין! תודה רבה רבה!
תהל כהן
תהל כהן
אשקלון
קרא עוד
החלטנו לעשות יום כיף בים לכל עובדי החברה, חיפשנו פינות זולה להשכרה והגענו אל DBO, לאחר שיחה קצרה הבנתי שאין מה לחפש עוד, הגעתי למקום הנכון. אז רק מה שיש לי לומר שהציוד היה איכותי מאוד והשירות היה סופר מקצועי ואדיב ומעל הכל המחיר היה הוגן במיוחד! ממליצה בחום!
אורית בוכריס
אורית בוכריס
קרא עוד
השכרתי מהחברה ציוד לאירוע בחוף הים, השירות והאיכות היה מעל המצופה, אוהל לייקרה מפואר כולל פינות ישיבה, מחצלות, רמקולים, ועוד, הכל היה נקי ומסודר..קיבלנו בדיוק מה שהזמנו ויותר, ממש מומלץ.
הקודם
הבא
להצעת מחיר אטרקטיבית

מחפשים פופים ומחצלות להשכרה? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה שווה ומשתלמת!

5/5
שירותים נוספים באיזור
אזורי שירות

מחירון הובלות

200 ₪ – אשקלון (לא כולל איזור תעשיה דרומי)

350 ₪ – עד 10 ק"מ מאשקלון – לדוג':  זיקים / ניצן / ניצנים / באר גנים / נגבה / ניר ישראל / הודיה / ברכיה / משען / בית שקמה / גיאה / מבקיעים / בת הדר

400 ₪ – עד 25 ק"מ מאשקלון – לדוג':  אשדוד / שדרות / עוצם / אלומה / שחר / ברור חיל / כוכב מיכאל / גן יבנה / קריית גת / קריית מלאכי / אבן שמואל / תלמים / ערוגות / כפר אחים / באר טוביה / עוזה

500 ₪ – עד 30 ק"מ מאשקלון – לדוג': נתיבות / גדרה / בני עייש / רבדים / מעגלים / כפר מימון / בארי / גני טל / חפץ חיים / יד בנימין / עשרת / שדמה / כפר אביב / ניר גלים / בני דרום / אבן שמואל / איתן / אחוזם / עזריקם

650 ₪ – עד 40 ק"מ מאשקלון – לדוג': יבנה / רחובות / מזכרת ביתה / קריית עקרון / מעגלים / שיבולים / תאשור / תדהר / ברוש / בית אלעזרי / לכיש / טל שחר / מבועים / רעים / שרשרת

800 ₪ – עד 50 ק"מ מאשקלון – לדוג': ראשון לציון / נס ציונה / באר יעקב / חולון / בת ים / אופקים / דבירה / בית קמה / מסלול / מצליח / ישרש / בית חנן / נטעים / נצר סרני / סתריה

900 ₪ – עד 60 ק"מ מאשקלון – לדוג': תל אביב / רמת גן / גבעתיים / בני ברק / פתח תקווה / אור יהודה / מודיעין מכבים רעות / לוד / רמלה / באר שבע / להבים / אורים

1100 ₪ – עד 70 ק"מ מאשקלון – לדוג': הרצליה / רמת השרון / הוד השרון / ראש העין / שוהם / מיתר / עומר / חצרים / צאלים

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)

 

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)
דילוג לתוכן