שימו לב ❤ בחול המועד פסח ויום העצמאות חלק ממחירי האתר אינם תקפים במחלקת השכרת ציוד! למחיר הרלוונטי נא ליצור קשר.

המרכבה 5, אשקלון

DBO השכרת ציוד - בווייז

050-5603251

שירות 24/6

מחירון הובלות

לצפייה לחץ

השכרת מקררים בדרום

השכרת מקררים בדרום לאירועים היא חלק בלתי נפרד מכל אירוע. השכרת מקררים בדרום היא הדרך שלכם לשמור כמובן על המוצרים, אלו שאתם מעוניינים לבשל איתם ולדאוג שהם יאוחסנו בטמפרטורה נכונה, שהם ישמרו על האוכל וידאגו לכך שהכל יהיה מוכן לכל ארוחה שאתם מתכננים לקיים לאורך האירוע.

השכרת מקררים בדרום והשכרת מקפיאים לאירועים

הרבה פעמים, וודאי אם אתם מזמינים קייטרינג, השכרת מקררים לאירוע בדרום היא לא מה שאתם עושים לבד אלא עם בעלי המקצוע שאמורים ללוות אתכם לאורך התהליך. אמנם יצירה של אירוע היא תהליך מורכב, כזה שבאמת מורכב פשוט מהרבה מאוד פרטים. אנחנו כאן כדי לתת לכם כמה טיפים בכל מה שנוגע לתחום של השכרת מקררים לאירועים בדרום.

השכרת מקרר ומקפיא בדרום לאירוע מזמינים מ-DBO Events

אתם מחפשים מקפיא להשכרה בדרום? השכרת מקררים וכל מה שיאפשר לכם לשמור על המזון שהבאתם לאירוע בצורה טובה? אנחנו כאן. עם מלאי של מקררים להשכרה או מקפיא להשכרה בדרום שיתנו לכם את המענה הטוב ביותר לאורך כל האירוע. אנחנו כמובן מבצעים תחזוקה שוטפת של הציוד שאנו משכירים ומוודאים בכל פעם מחדש כי הציוד תקין ועובד.

באופן טבעי, מדובר על מה שאנחנו עושים לאור העובדה כי חמש עשרה שנים של ניסיון במקצוע לא באות ברגל. אז בין אם אתם מחפשים השכרת מקרר גלידות בדרום ובין אם אתם צריכים מקפיא להשכרה בשביל הקינוחים של השף באירוע שלכם, מדובר על מה שאנחנו כאן כדי להביא לכם אותו.

לפני שמזמינים מקרר לאירוע בדרום – בודקים שיש את כל מה שצריך

השכרת מקררים בדרום לאירועים זה פשוט עוד סעיף בתוך רשימה של הדברים שאתם מעוניינים שיתרחשו באירוע שלכם. השכרת מקררים זו עוד משימה וזה עוד פריט שברגע בו הוא יעמוד לכם בתוך האירוע אתם תוכלו לרגע לנשום לרווחה.

מדובר על מה שהוא בסך הכל טלפון נוסף ותו לא. נכון, מדובר על תהליך בו אתם צריכים להבין בדיוק איזה מקרר יתאים לכם, אתם צריכים לשים לב שיש לכם את הגנרטור המתאים וצריכים לשים לב שכל מה שאתם מעוניינים שיתרחש באירוע קורם עור וגידים לנגד עיניכם. אבל אחרי שהבנתם את זה, אתם צריכים לזכור כי מדובר בסך הכל על עוד משימה פשוטה. הבריאות הנפשית שלכם חשובה יותר מכל תחושת לחץ שמתלווה הרבה פעמים ליצירה של אירוע גדול.

למעבר לקטלוג השכרת מקררים לאירועים

קודם כל חשוב לנו שיהיה לכם את כל הציוד הנלווה

מקררים להשכרה בדרום הם עוד פריט בתוך שאר הפריטים שאתם צריכים לכל אירוע. כמעט ולא קורה שפשוט לוקחים מקרר להשכרה כך סתם ללא תוספות, כמו גנרטורים או אמצעים לחיבור לחשמל. ולכן חשוב לנו, בתור חברה מקצועית, לספק לכם את כל מה שאתם צריכים בנוסף לאותו המקרר היחיד. השכרת מקררים בדרום זו המומחיות שלנו בייחוד משום שאנחנו, לאחר ניסיון, מבינים עד כמה חשובים הפרטים הקטנים.

גם לכם אנחנו מזכירים. אל תצאו לדרך מבלי לוודא כי בחרתם מקררים להשכרה בדרום עם גנרטור מתאים עבורם. אל תשכחו מקפיא להשכרה שאין לכם עבורו מקום ועוד.

בררו לגבי המקרר או המקפיא עם חברת ההשכרה בדרום

כאן אנחנו נכנסים לתחום בו אתם צריכים לשלוט בכל פרט. מקררים להשכרה בדרום הם מוצר חשוב עבור כל אירוע. הם המקום בו אתם יכולים לאחסן, באמצע השטח, את כל המזון שילווה את האירוע כולו. אלא שאתם כמובן לא יכולים לבחור מקררים להשכרה בלי שאתם מדברים עם הספקים שלכם. בחרנו עבורכם כמה שאלות שכדאי לשאול את הספק, את בעל הקייטרינג, לפני שאתם מבצעים את ההזמנה של השכרת מקררים בדרום.

כמה מקררים להשכרה נצטרך לאותו אירוע?

הוא זה שמכיר יותר טוב מכולם את הכלים שלו, את הציוד שלו והוא זה שיודע, לאור ניסיון, כמה הוא צריך. מקררים להשכרה זה מוצר שלא תמיד קל להביא ולנייד מנקודה לנקודה, לכן יותר מכל חשוב מאוד לשים לב שאתם מבצעים השכרת מקררים בדרום אחרי שאתם בטוחים כמה מקררים כאלו אתם צריכים לאירוע שלכם.

איך נכון להביא מקררים להשכרה בדרום?

בין אם זה מקפיא להשכרה ובין אם מדובר על השכרת מקררים בדרום, מדובר על מכשירי חשמל גדולים למדי שצריך לדעת איך לקחת. אתם כמובן לא יכולים להתעסק בזה ביום של האירוע שלכם וחשוב שתדעו בדיוק מי מתכוון לקחת את הציוד. הרבה פעמים ראינו מי שהאירוע שלהם פשוט לא יצא לפועל לאור העובדה כי המקררים שבחרו לא הצליחו להגיע ליעדם בשלום.

אל תשכחו לעדכן את ההזמנה זמן מספיק מראש

כמו כל פרט באירוע שלכם גם כאן אנחנו מדברים על מה שצריך להזמין אותו זמן מספיק מראש כדי להיות בטוחים שהכל עומד על מקומו. רק עדכון מוקדם מספיק של ההזמנה יבטיח כי אתם תהיו על הדברים, תהיו בטוחים בזה שהכל מגיע ולא תמצאו את עצמכם ברגע האמת עם הלשון בחוץ ועם מועקה כבדה בלב. אל תהססו לבקש עזרה ולהזכיר לנו את ההזמנה שלכם מספיק זמן מראש.

למעבר לקטלוג השכרת מקררים לאירועים

מה המחירים של מקרר להשכרה או מקפיא להשכרה בדרום?

מקרר להשכרה בדרום מחיר בין 250-350 שקלים ליחידה. כמובן שזו לא הדרך לבחון את הדברים שכן כאשר אנחנו מדברים על מקררים להשכרה בדרום אנחנו מדברים על שורה ארוכה של פריטים המתווספים לאותו מקרר. כך שהבחירה של מקררים להשכרה והמחיר שלהם הוא תמיד נגזרת של שורת הפריטים שאתם צריכים.

מה שאנחנו בכל זאת יכולים להגיד הוא שאנחנו עושים את כל מה שאנחנו יכולים כדי להבטיח כי בסופו של יום תקבלו את כל הציוד שאתם צריכים בצורה הטובה ביותר כאשר יש מי שדואג לכך שהמחירים יהיו הוגנים ושווים לכל כיס. אנחנו מודעים היטב לאתגר הלא פשוט שיש לאנשים צעירים במדינת ישראל כאשר הם מעוניינים ליצור אירוע כזה או אחר ונתקלים במחירים גבוהים מדי.

אנחנו כאן כדי לשנות את זה, כדי לתקן. מקפיא להשכרה בדרום או מקררים להשכרה זה לא מה שאמור לעלות סכום אסטרונומי. אנחנו כאן כדי להבטיח כי תוכלו לקיים את האירוע שלכם תוך שאתם משלמים מחירים הוגנים על כל פריט ופריט.

אנחנו נבצע אתכם שיחה מקדימה ולא נשאיר אתכם עם שאלות

אנחנו כמובן נבצע אתכם תיאום מלא לפני היציאה לדרך. אנחנו לא ניתן לכם לקחת מקררים להשכרה בדרום בלי שערכנו שיחות מקדימות וראינו שהכל עומד על מקומו. אנחנו נבצע שיחה מקדימה כדי להבטיח כי תהיו בטוחים וסגורים על כל הפרטים שאתם צריכים לדעת לפני היציאה לדרך.

DBO Events לאירועים בדרום בצורה מושלמת

השכרת מקררים בדרום עושים רק דרך DBO Events. אנחנו עובדים כבר חמש עשרה שנים בתחום ומספקים מגוון רחב של אמצעי קירור עבור שורה ארוכה של אירועים. מימי הולדת ועד בר מצווה, מאירועי צוות לעובדים של המשרד ועד לחתונות בשטח. אנחנו כאן בשבילכם לאורך כל הדרך עד ליצירה של אירוע מושלם.

מה היה לנו עד עכשיו?

בהחלט כן! היש לנו כמה סוגי מקררים ומקפיאים להשכרה, כך שתוכלו לבחור בדיוק את המוצר שמתאים עבורכם.

היכנסו לאתר וצפו במוצרים >>

לעיתים ישנו צורך בהשכרת מקרר/מקפיא כדוג' אירוע בתנאי שטח או אולי שבת חתן ודברים בסגנון הזה.

היכנסו עכשיו או צרו קשר בטלפון ונשמח לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד: 050-5603251

בין שירותינו
המלצות וחוות דעת
נאווה מרגלית
נאווה מרגלית
ראשון לציון
קרא עוד
לכל צוות DBO שאפו ענק על הפקת אירוע מושלם שערכתם לנו! הכל היה על הצד הטוב ביותר עם ציוד מקצועי, יחס חם ושירות אדיב. הארגון היה מושלם וכל ההתנהלות בכללי הייתה מקצועית מאוד. אנו בטוחים שגם את האירועים הבאים שלנו נחגוג איתכם. תודה מקרב לב!
נגה זמיר
נגה זמיר
אשדוד
קרא עוד
תודה רבה על שירות אדיב ובזמן. הזמנו הפעלה של מתנפחים עם דוכני מזון והילדים נהנו מאוד! דניאל הגיע בזמן והכל היה מתוקתק, הציוד הגיע נקי והאוכל היה טעים וטרי. כל הילדים והאורחים החמיאו לנו והיה מצוין! תודה רבה רבה!
תהל כהן
תהל כהן
אשקלון
קרא עוד
החלטנו לעשות יום כיף בים לכל עובדי החברה, חיפשנו פינות זולה להשכרה והגענו אל DBO, לאחר שיחה קצרה הבנתי שאין מה לחפש עוד, הגעתי למקום הנכון. אז רק מה שיש לי לומר שהציוד היה איכותי מאוד והשירות היה סופר מקצועי ואדיב ומעל הכל המחיר היה הוגן במיוחד! ממליצה בחום!
אורית בוכריס
אורית בוכריס
קרא עוד
השכרתי מהחברה ציוד לאירוע בחוף הים, השירות והאיכות היה מעל המצופה, אוהל לייקרה מפואר כולל פינות ישיבה, מחצלות, רמקולים, ועוד, הכל היה נקי ומסודר..קיבלנו בדיוק מה שהזמנו ויותר, ממש מומלץ.
הקודם
הבא
להצעת מחיר אטרקטיבית

מחפשים מקררים להשכרה? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה שווה ומשתלמת!

5/5
אזורי שירות

מחירון הובלות

200 ₪ – אשקלון (לא כולל איזור תעשיה דרומי)

350 ₪ – עד 10 ק"מ מאשקלון – לדוג':  זיקים / ניצן / ניצנים / באר גנים / נגבה / ניר ישראל / הודיה / ברכיה / משען / בית שקמה / גיאה / מבקיעים / בת הדר

400 ₪ – עד 25 ק"מ מאשקלון – לדוג':  אשדוד / שדרות / עוצם / אלומה / שחר / ברור חיל / כוכב מיכאל / גן יבנה / קריית גת / קריית מלאכי / אבן שמואל / תלמים / ערוגות / כפר אחים / באר טוביה / עוזה

500 ₪ – עד 30 ק"מ מאשקלון – לדוג': נתיבות / גדרה / בני עייש / רבדים / מעגלים / כפר מימון / בארי / גני טל / חפץ חיים / יד בנימין / עשרת / שדמה / כפר אביב / ניר גלים / בני דרום / אבן שמואל / איתן / אחוזם / עזריקם

650 ₪ – עד 40 ק"מ מאשקלון – לדוג': יבנה / רחובות / מזכרת ביתה / קריית עקרון / מעגלים / שיבולים / תאשור / תדהר / ברוש / בית אלעזרי / לכיש / טל שחר / מבועים / רעים / שרשרת

800 ₪ – עד 50 ק"מ מאשקלון – לדוג': ראשון לציון / נס ציונה / באר יעקב / חולון / בת ים / אופקים / דבירה / בית קמה / מסלול / מצליח / ישרש / בית חנן / נטעים / נצר סרני / סתריה

900 ₪ – עד 60 ק"מ מאשקלון – לדוג': תל אביב / רמת גן / גבעתיים / בני ברק / פתח תקווה / אור יהודה / מודיעין מכבים רעות / לוד / רמלה / באר שבע / להבים / אורים

1100 ₪ – עד 70 ק"מ מאשקלון – לדוג': הרצליה / רמת השרון / הוד השרון / ראש העין / שוהם / מיתר / עומר / חצרים / צאלים

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)

 

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)
דילוג לתוכן