שימו לב ❤ בחול המועד פסח ויום העצמאות חלק ממחירי האתר אינם תקפים במחלקת השכרת ציוד! למחיר הרלוונטי נא ליצור קשר.

המרכבה 5, אשקלון

DBO השכרת ציוד - בווייז

050-5603251

שירות 24/6

מחירון הובלות

לצפייה לחץ

השכרת מקרן ומסך באשקלון

מקרן ומסך להשכרה באשקלון הוא מה שצריך לא פעם ולא פעמיים במקרים שונים. הרבה פעמים האתגר של השכרת מקרן ומסך באשקלון הוא שמדובר על מה שהרבה פעמים פשוט לא עובד טוב. אתם מכירים את זה? אתם מגיעים עם מקרן להשכרה לאירוע או כנס באשקלון ופשוט מוצאים את עצמכם לא מצליחים להפעיל את את המקרן. מדובר על תופעה נפוצה וכמובן, ממש לא נעימה.

מקרן ומסך להשכרה באשקלון – המדריך המלא להשכרת מקרן ומסך

אנחנו כאן כדי לעזור לכם למצוא את הפתרונות הטובים ביותר להקרנת סרט או מצגת וכדי לאפשר לכם לקבל מקרן להשכרה באשקלון ולהפסיק עם החיפושים. כדי שתוכלו להריץ כל מצגת, סרט וכל מה שאתם מעוניינים להראות בלי בעיה. גם עבור אירועים, בר מצוות ובת מצוות, אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל הפיתרונות שיהפכו את האירוע שלכם למה שאתם יכולים להיעזר במהלכו באותו ברקו ומסך להשכרה באשקלון בלי בעיות בכלל.

אנחנו כמובן נביא לכם מסכים להשכרה, מקרן להשכרה באשקלון ועוד, בעזרת צוות מיומן שיעזור לכם להבין בדיוק איך להיעזר במערכת. אנחנו לא רוצים חלילה להשאיר אתכם לבד. אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל הכלים שיעזרו לכם בסופו של דבר באמת ליהנות מאותו מקרן להשכרה.

למעבר לקטלוג מקרנים ומסכים להשכרה

השכרת מקרן ומסך באשקלון מתחילה בבחירה של הצרכים שלכם

הרבה פעמים בחירה של השכרת מקרן HD ומסך באשקלון חייבת להתחיל בבחינה של הצרכים שלכם. האם אנחנו מדברים על אירוע גדול או קטן? האם מדובר על מקרן נייד להשכרה נניח, בגלל שמדובר על אירוע המתרחש בחוץ? אולי אתם בכלל צריכים השכרת מסך מקרן באשקלון שיאפשרו לכם להיות עם כל הציוד ברגע האמת? אנחנו נמצאים כאן לא רק כדי לתת לכם אלטרנטיבות שונות עבור מקרן להשכרה באשקלון, אנחנו כאן גם כדי לעזור לכם להבין מה בדיוק אתם צריכים.

אנחנו כאן כדי לעזור לכם להביע את עצמכם אבל אנחנו כמובן חייבים להגיד כי מדובר במה שהוא גם האינטרס שלכם שגם אתם צריכים לקחת בו חלק. אנחנו צריכים גם להבין מכם מה הדברים שיעזרו לכם להפוך את האירוע שלכם למה שאתם מקווים שיהיה. השכרת מסכים לאירועים באשקלון תשאירו לנו, את הפירוט של האירוע, אנחנו צריכים לשמוע מכם.

כמה טיפים על השכרת מקרן ומסך באשקלון

הרבה פעמים יש מי שחושב שכל מה שצריך לעשות הוא לקחת מקרן ומסך להשכרה וזה הכל. אבל מה שצריך להבין בין היתר הוא שכאשר אתם מבצעים השכרת מקרן ומסך באשקלון אתם למעשה עלולים למצוא את עצמכם בבעיה בגלל שורה של דברים שפתאום עלולים לצוץ. אנחנו כאן כדי לתת לכם כמה טיפים אותם אספנו בעקבות ליווי של אינספור אירועים שונים.

קודם כל, נסו להפעיל את הברקו (המקרן) כמה פעמים

אנחנו יודעים, אתם מגיעים לאירוע בלחץ ואנחנו לא מאשימים אתכם. מי כמונו יודעים שאירועים הם לעולם אוסף מורכב של הרבה מאוד פרטים. אבל אין מה לעשות, השכרת ברקו ומסך באשקלון זה לא מספיק. אתם צריכים להיות בטוחים שאתם יודעים איך משתמשים במה שבחרתם בתוך השכרת מקרן ומסך באשקלון.

אתם צריכים להיות בטוחים שאין לכם בעיה בתוכנה בה בחרתם למשל. ההמלצה שלנו היא לעשות הכל כדי לא להגיע לרגע האחרון. אז גם אם אתם ממהרים והדבר האחרון שנמצא לכם בראש זה לבדוק את אותו מקרן להשכרה באשקלון, אל תשכחו לעשות בדיקה מראש.

שימו את המסך בצמוד לקיר או לגדר

כדי שתוכלו להיות בטוחים שהמסך לא ייפול מהרוח. הרבה פעמים יש נטייה, בשורה ארוכה של אירועים, להעמיד את האירוע כך שיפנה לנוף. אמנם מדובר על רעיון מקסים וגם אנחנו הרבה פעמים אוהבים להסתכל על נוף יפה.

אבל תחשבו רגע על השכרת מקרן ומסך באשקלון, האם המסך יכול להחזיק ולעמוד נגד הרוח? הרי אם רוח מגיעה מוואדי או גיא עמוק, הסיכויים הגבוהים ביותר הם שהמסך פשוט ייפול וחבל. ההמלצה שלנו אם כן היא לשים לב שאתם מעמידים את המסך בצורה החכמה ביותר ושזה לא מוצב באופן כזה שהרוח יוכל להפיל אותו.

היו בטוחים שהמקרן מכוון אל הנקודה בה כולם אכן עומדים לשבת

אם יש משהו שיכול להרוס הקרנה של כל דבר היא חוסר נוחות של המשתתפים. אנחנו כבר ראינו איך מביאים השכרת מקרן ומסך באשקלון לקבוצה כאשר המשתתפים היו צריכים לעמוד בשמש ולהמתין ולראות מצגת שלמה וכן הלאה. אנחנו רוצים לאפשר לכם להפיק את המיטב ממה שהוא השכרת מקרן לאירועים באשקלון ולכן אנחנו ממליצים לכם להניח את הכיסאות כך שיהיו מונחים בצורה נוחה ואיכותית בצמוד למקרן באופן כזה שיעורר נוחות אצל כולם.

מסך ענק להקרנה באשקלון, מה זה?

מי שרוצה לקחת את האפשרות להעמדה של מקרן להשכרה באשקלון שיתן תוצאה מעט יותר 'מרשימה' יוכל ליהנות ממסך ענק להקרנה בגודל 3X4 מ'. מדובר על מסכי הקרנה גדולים שמאפשרים הצגה של כל מה שתבחרו בו על גבי קירות ולא רק על גבי מסכים. כך שמדובר על מה שהוא במידה רבה יכול לעורר יותר תשומת לב.

אנחנו היינו ממליצים לחשוב על בחירה כזו של מסך להשכרה באשקלון במקרים בהם אתם יודעים שאתם צריכים לתפוס את תשומת ליבם של האורחים. למשל במקרה ואתם מעוניינים להציג משהו באולם אירועים. אתם כמובן יכולים להיעזר בכלי הזה באירועים מאוד גדולים בהם השכרת מסך פשוט זה לא הפיתרון. אנחנו כאן עם כל הטכנולוגיה המתקדמת שתאפשר לכם פשוט לבחור את הבחירה הטובה ביותר עבורכם בכל רגע נתון.

אגב, באותה מידה אפשר לבחור באפשרות של השכרת מסך טלוויזיה לאירועים. אנחנו צריכים לדעת בדיוק מה אתם צריכים ואנחנו כאן כדי לעזור. השכרת מקרן באשקלון לא חייבת להיות תמיד אותו הדבר בדיוק.

כמה עולה להשכיר מקרן באשקלון?

השכרת מקרן ומסך באשקלון, מקרן להשכרה באשקלון מחיר, כל אלו שאלות שמציקות עבור רבים ואנחנו כאן כדי לענות על זה באופן כללי. אנחנו כמובן לא יכולים לתת לכם תשובה מדויקת עבורכם באופן אישי משום שאנחנו לא יודעים כמה מסכים וכמה מקרנים אתם צריכים בפועל. כך שקשה לנו לתת הצעת מחיר במקרה הזה. אבל אנחנו כן נגיד שבמקרה של מקרן להשכרה באשקלון אנחנו מדברים על עלויות של כמה מאות שקלים בסך הכל.

אלא שכאשר מדובר על כמה סוגים של מסך ומקרן להשכרה באשקלון או אם מדובר על, למשל, השכרת מסכים לאירועים, אתם יכולים למצוא את עצמכם משלמים יותר על השירות. מטבע הדברים כאשר מדובר על טכנולוגיה מתקדמת הדבר מתבטא בסופו של יום גם במחיר. אין זה אומר אגב שמדובר על מה שהוא לא שווה את הכסף, אלא מדובר על מה שפשוט עולה יותר ותמיד טוב לקחת את זה בחשבון.

אנחנו כמובן נעשה הכל כדי להוריד במחיר של השכרת מקרן ומסך באשקלון. המטרה שלנו היא לאפשר לכם לבחור את מה שאתם צריכים ולמצוא את הדרך להוריד במחיר כמה שיותר. מטבע הדברים אנחנו מדברים על תהליך וכזה שבעיקר כולל את ההתגייסות שלכם. ככל שאתם תהיו יותר מדויקים ותגידו לנו באופן יותר ברור מה אתם צריכים, כך יהיה לנו פשוט הרבה יותר קל לעזור לכם בסופו של דבר.

אנחנו כבר נדאג לכם למקרן ומסך באשקלון

התפקיד שלנו, ב-DBO Events זה להיות כאן בשבילכם באשקלון ולתת לכם את כל מה שאתם צריכים כדי שתקבלו את השירות שמגיע לכם. אנחנו רוצים לספק עבורכם מקרן ומסכך להשכרה באשקלון כמו גם השכרת מקרן שיתנו לכם מענה מקיף ויאפשרו לכם להעביר את המצגת שהכנתם לכנס, את הוידאו שיצרתם לבר המצווה של הבן, את הריקוד שהכנתם לחתונה של החבר הכי טוב והיד עוד נטויה.

אנחנו לא רוצים שתוותרו על השכרה של הציוד מתוך מאין מחשבה כזו, כאילו הדבר מועד לכישלון מראש וכאילו ברור שלא יהיו לכם את הכלים להפעיל את המערכות בצורה הטובה ביותר. אנחנו כאן כדי לספק לכם את כל המידע שאתם צריכים ואתם נמצאים כאן כדי להגיד לנו בדיוק מה אתם צריכים.

לכן, כדי שהציוד יגיע אליכם בזמן, למקום המיועד, אנחנו מזמינים אתכם לכתוב לנו ולהגיד בדיוק מה אתם מחפשים. אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל מה שאתם רוצים בלי שום בעיה. אנחנו כאן עבורכם ואנחנו מזמינים אתכם לנצל את העובדה הזו היטב. אז יאללה, אל תהססו, זה הזמן שלכם ליצור קשר.  

מה היה לנו עד עכשיו?

בהחלט כן! אנו דוגלים בשקיפות ומאמינים כי הלקוח צריך להיות מודע להכל ובמיוחד לתג המחיר! 

אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולצפות במקרנים ומסכים להשכרה במחירים אטרקטיביים במיוחד!

שאלה מצוינת! לפני שאתם מתכננים להזמין ולהשכיר מקרן ומסך לאירוע שלכם בדקו מה הצרכים שלכם:

  • כמות המשתתפים
  • מיקום האירוע
  • הצורך בנקודות חשמל 
  • ועוד..

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו עכשיו >>

בין שירותינו
המלצות וחוות דעת
נאווה מרגלית
נאווה מרגלית
ראשון לציון
קרא עוד
לכל צוות DBO שאפו ענק על הפקת אירוע מושלם שערכתם לנו! הכל היה על הצד הטוב ביותר עם ציוד מקצועי, יחס חם ושירות אדיב. הארגון היה מושלם וכל ההתנהלות בכללי הייתה מקצועית מאוד. אנו בטוחים שגם את האירועים הבאים שלנו נחגוג איתכם. תודה מקרב לב!
נגה זמיר
נגה זמיר
אשדוד
קרא עוד
תודה רבה על שירות אדיב ובזמן. הזמנו הפעלה של מתנפחים עם דוכני מזון והילדים נהנו מאוד! דניאל הגיע בזמן והכל היה מתוקתק, הציוד הגיע נקי והאוכל היה טעים וטרי. כל הילדים והאורחים החמיאו לנו והיה מצוין! תודה רבה רבה!
תהל כהן
תהל כהן
אשקלון
קרא עוד
החלטנו לעשות יום כיף בים לכל עובדי החברה, חיפשנו פינות זולה להשכרה והגענו אל DBO, לאחר שיחה קצרה הבנתי שאין מה לחפש עוד, הגעתי למקום הנכון. אז רק מה שיש לי לומר שהציוד היה איכותי מאוד והשירות היה סופר מקצועי ואדיב ומעל הכל המחיר היה הוגן במיוחד! ממליצה בחום!
אורית בוכריס
אורית בוכריס
קרא עוד
השכרתי מהחברה ציוד לאירוע בחוף הים, השירות והאיכות היה מעל המצופה, אוהל לייקרה מפואר כולל פינות ישיבה, מחצלות, רמקולים, ועוד, הכל היה נקי ומסודר..קיבלנו בדיוק מה שהזמנו ויותר, ממש מומלץ.
הקודם
הבא
להצעת מחיר אטרקטיבית

מחפשים השכרת מקרן ומסך? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה שווה ומשתלמת!

5/5
שירותים נוספים באיזור
אזורי שירות
5/5 - (24 דירוגים)

מחירון הובלות

200 ₪ – אשקלון (לא כולל איזור תעשיה דרומי)

350 ₪ – עד 10 ק"מ מאשקלון – לדוג':  זיקים / ניצן / ניצנים / באר גנים / נגבה / ניר ישראל / הודיה / ברכיה / משען / בית שקמה / גיאה / מבקיעים / בת הדר

400 ₪ – עד 25 ק"מ מאשקלון – לדוג':  אשדוד / שדרות / עוצם / אלומה / שחר / ברור חיל / כוכב מיכאל / גן יבנה / קריית גת / קריית מלאכי / אבן שמואל / תלמים / ערוגות / כפר אחים / באר טוביה / עוזה

500 ₪ – עד 30 ק"מ מאשקלון – לדוג': נתיבות / גדרה / בני עייש / רבדים / מעגלים / כפר מימון / בארי / גני טל / חפץ חיים / יד בנימין / עשרת / שדמה / כפר אביב / ניר גלים / בני דרום / אבן שמואל / איתן / אחוזם / עזריקם

650 ₪ – עד 40 ק"מ מאשקלון – לדוג': יבנה / רחובות / מזכרת ביתה / קריית עקרון / מעגלים / שיבולים / תאשור / תדהר / ברוש / בית אלעזרי / לכיש / טל שחר / מבועים / רעים / שרשרת

800 ₪ – עד 50 ק"מ מאשקלון – לדוג': ראשון לציון / נס ציונה / באר יעקב / חולון / בת ים / אופקים / דבירה / בית קמה / מסלול / מצליח / ישרש / בית חנן / נטעים / נצר סרני / סתריה

900 ₪ – עד 60 ק"מ מאשקלון – לדוג': תל אביב / רמת גן / גבעתיים / בני ברק / פתח תקווה / אור יהודה / מודיעין מכבים רעות / לוד / רמלה / באר שבע / להבים / אורים

1100 ₪ – עד 70 ק"מ מאשקלון – לדוג': הרצליה / רמת השרון / הוד השרון / ראש העין / שוהם / מיתר / עומר / חצרים / צאלים

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)

 

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)
דילוג לתוכן