שימו לב ❤ בחול המועד פסח ויום העצמאות חלק ממחירי האתר אינם תקפים במחלקת השכרת ציוד! למחיר הרלוונטי נא ליצור קשר.

המרכבה 5, אשקלון

DBO השכרת ציוד - בווייז

050-5603251

שירות 24/6

מחירון הובלות

לצפייה לחץ

השכרת כסאות לאירועים בבאר שבע

חברת DBO events היא חברה בעלת וותק בתחום השכרת ציוד לאירועים. השכרת כסאות לאירועים בבאר שבע הוא תחום לא זר עבורינו ואנחנו מתמקדים בו ובמתן עזרים משלימים כבר לא מעט זמן. אבל לפני הכל, לפני שאנחנו מוציאים את דוכני המזון המיוחדים, פתרונות הצללה מתקדמים ועוד, הכי חשוב הוא לשים לב לכך שיש לאורחים שלכם, פשוט, איפה לשבת. כסאות להשכרה לאירוע בבאר שבע זה תחום בו אסור להתפשר שכן אנחנו רוצים לאפשר לאורחים שלנו להרגיש נוח לאורך הערב ולספק להם מענה לכל רגע במהלך הבילוי.

אגב, השכרת כסאות לאירועים בבאר שבע כמו חתונות או בר מצווה זה משהו שרבים בוחרים בו .אבל האמת היא כי אנחנו, בחברת DBO EVANTS חושבים שיש הרבה סיבות לשימוש באותם כסאות להשכרה ואין כל סיבה לא להיעזר בהם גם כאשר אתם רוצים לצאת למסיבת שטח ובמקרים רבים נוספים בהם המחשבה הראשונה לא תמיד תהיה לקחת כמה כסאות להשכרה בבאר שבע, אלא שמהר מאוד אתם תגלו שמדובר על אפשרות פשוט מצוינת.

השכרת כסאות לאירועים  בבאר שבע אצלנו היא השכרה בראש שקט

הרבה פעמים תהליך של השכרת כסאות לאירועים כולל הרבה פרטים וחשיבה איזה כסא יתאים יותר לאירוע. לכן אנחנו כאן, עם כל הכלים המקצועיים שיאפשרו לכם להרגיש שאתם מכוסים מכל כיוון. אצלנו תמצאו כסאות להשכרה לאירועים כמו גם השכרת כיסאות לשבעה. אנחנו נדאג לאורך כל הדרך לספק לכם את מספר הכיסאות שאתם מחפשים כולל כמה נוספים, כדי שלא תהיו מוטרדים מכך שמשהו חסר אלא תהיו בטוחים כי יש לכם את כל הכיסאות שאתם מחפשים לאורך כל הדרך.

השכרת שולחנות וכיסאות בבאר שבע זו גם בחירה עיצובית

השכרת שולחנות וכיסאות היא לא רק החלטה טכנית המושפעת מכמות האנשים המגיעים לאירוע שלכם. כסאות להשכרה בבאר שבע הם גם האופן בו אתם רוצים שהאירוע שלכם ייראה. השכרת כסאות עץ למשל נותן טון אחר לאירוע מאשר השכרת כיסאות פלסטיק לאירועים בבאר שבע. כלומר, חשוב קודם כל לקבל החלטה לגבי הקו העיצובי אליו האירוע הולך.

מעבר לכך, כאשר אנחנו מדברים על השכרת שולחנות וכיסאות בבאר שבע ותוחמים את הבחירה בתוך עולם העיצוב, אל תשכחו כי האופן בו תבחרו לסדר את הכיסאות והשולחנות בבאר שבע ישפיע על האופן בו הכל ייראה בסופו של דבר.

השכרת שולחנות וכסאות לאירועים  בבאר שבע זו בחירה שדורשת איזו עין ויזואלית ולכן אנחנו הרבה פעמים אוהבים לשאול את הלקוחות שלנו מה דעתם פעם אחת, לתת להם ללכת ולחשוב על הדברים, להתייעץ עם מעצב אירועים או מפיק ולחזור אלינו כאשר הם יודעים טוב יותר בדיוק מה הם מחפשים.

השכרת כסאות פלסטיק לאירועים בבאר שבע

השכרת כסאות פלסטיק בבאר שבע הם כמובן האופציה הזולה ביותר ולכן הנוחה ביותר וזו שנבחרת הרבה פעמים בקרב אלו שצריכים פתרון פשוט בלי להתחכם יותר מדי. השכרת כסאות פלסטיק בבאר שבע הם נוחים קודם כל משום שנוח להניח אותם ולהזיז אותם בהתאם לצרכים. בנוסף, כיסאות פלסטיק להשכרה בבאר שבע הם כיסאות עמידים יותר. כאלו שניתן להניח בכל מיני נקודות בלי להיות מוטרדים מכך שיקרה להם משהו וימנע מרבים להתיישב בנוחות באירוע שלכם.

השכרת כיסויים לכיסאות בבאר שבע

במידה ואתם לא רוצים להשכיר כסאות בבאר שבע במחירים גבוהים מדי ובמידה ואתם רוצים להסתפק בדגם אולי מעט יותר זול כמו במקרה של כיסאות פלסטיק להשכרה בבאר שבע ועדיין להפוך אותם לקצת יותר מיוחדים ויוקרתיים, השכרת כיסויים לכיסאות לאירועים בבאר שבע יכולה להיות אופציה נהדרת עבורכם.

השכרת כיסאות לאירועים בבאר שבע היא מצד אחד השכרה אותה אנחנו רוצים לעשות תוך כדי ניסיון להפוך כל אירוע ליפה יותר, מזמין, אסתטי. מהצד השני, אין כל ספק כי מדובר על השכרה שעלולה לעלות לא מעט כסף. השכרת כיסויים לכיסאות בבאר שבע היא הרבה פעמים יכולה להתברר כאופציה מצוינת עבור מי שרוצה לשלב בין שני הפרמטרים הללו שיכולים להכתיב לא מעט מהשיקולים של כל אחד.

השכרת כיסאות מתקפלים לאירועים בבאר שבע

היתרון הגדול של השכרת כיסאות מתקפלים בבאר שבע לאירועים הוא שמדובר על כסאות שקודם כל נוח לקחת אותם ממקום למקום. הרבה פעמים מדובר על כיסאות שנראים טוב ויכולים 'להחזיק' כל אירוע ברמה האסתטית. השכרת כסאות מתקפלים לאירועים בבאר שבע היא בדרך כלל האופציה המועדפת על אלו שרוצים לחגוג את חתונתם, בר מצווה, בת מצווה וכן הלאה. מדובר על אופציה חגיגית יותר, יפה יותר וגם כזו שלמבוגרים נוח יותר וקל לשבת עליה.

השכרת כיסאות בר לאירועים בבאר שבע

כאמור, הרבה פעמים תהליך של השכרת כסאות לאירועים בבאר שבע יושב על הניסיון להפוך אתר שלא הייתה בו את האופציה להקים אירוע, למקום בו מקימים אירוע 'ויהי מה'. הרבה פעמים השכרת כיסאות בר היא לא האופציה הראשונה בה בוחרים, אבל היא באמת אופציה שיכולה לתת את הגימור האחרון עבור האירוע שלכם ולעשות אותו כמו היה גן אירועים של ממש.

השכרת כסאות בר בבאר שבע, בליווי שולחנות בר עומדים, מיצר את הדבר החמקמק הזה הוא הישיבה בקבוצות קטנות שתמיד מחפשים אותה לאורך האירוע. לפעמים משהו סתם צריך לשבת והרבה פעמים, המשתתפים באירוע רוצים להרגיש שיש להם עם מי לדבר. לכן, יצירה של פינות קטנות, פינות שקטות, השכרת כיסאות בר לאירועים בבאר שבע, זו הרבה מאוד פעמים האופציה הטובה ביותר ליצירה של מאין קבוצות קטנות בהן אנשים יכולים רגע לשבת ולדבר זה עם זה.

השכרת כיסאות עץ בבאר שבע

השכרת כיסאות עץ היא תמיד בחירה שהיא בראש ובראשונה קשורה לאסתטיקה. כסאות להשכרה בבאר שבע עשויים עץ תמיד מעוררים תחושה של חום, חמימות ובעיקר, הופכים את האירוע לכזה שנותן כמו מראה ייחודי. הרבה פעמים למשל, בבחירה של כיסאות עבור חתונה זו תהיה הבחירה.

גם במקרה של השכרת כיסאות בבאר שבע עבור מסיבה של כל החבר'ה. כלומר, הרבה פעמים השכרת כיסאות עץ היא השכרה שנותנת כמו מעין מראה רשמי יותר עבור האירוע כולו. השכרת כיסאות עץ בבאר שבע לעיתים היא השכרה יקרה יותר, מה שכמובן מונע מרבים לבצע אותה, אבל אם תקשיבו לנו, אנחנו חושבים שאין כמו עץ באירועים כדי לעורר תחושה של אסתטיקה ויופי.

כסאות להשכרה לאירועים בבאר שבע זו גם בחירה חברתית

השכרת כסאות לאירועים בבאר שבע זו גם החלטה שיש בה מידה של בחירה חברתית. כלומר, כאשר אנחנו לוקחים כיסאות להשכרה במידה רבה אנחנו כמו בוחרים את האופן בו האורחים שלנו ישבו בו באירוע. לכן חשוב מאוד לבצע את הבחירה הזו מתוך התודעה הזו ולבחור באפשרות שנותן מענה עבור צורות שונות של ישיבה במידת הצורך.

כמובן שהנושא הזה ממש לא עולה בכל פעם .אם למשל מדובר על השכרת כסאות לשבעה, כל מה שחשוב הוא לבחור באופציה הנוחה ביותר, במחיר הגיוני וללכת איתה. אבל אם אתם רוצים בכל זאת, לקבל מענה רחב יותר שכולל גם בחירות חברתיות, כלומר, בחירה של אפשרויות ישיבה שיאפשרו לחברים שלכם לשבת בנוחות גדולה יותר בכל מיני מקומות, אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל המענה לשם כך.

אנחנו ביחד ננסה להבין מה האופי של האירוע שלכם, מה הוא דורש, האם יש אלמנטים שיכולים לשנות באופן מהותי את האירוע שלכם ועוד, כדי להגיע בסופו של דבר לתוצאה שתהיה טובה ומותאמת עבור האירוע שלכם.

השכרת כסאות לאירועים בבאר שבע מחיר הוגן

השכרת כסאות ושולחנות לאירועים בבאר שבע צריכה להיות כזו שאתם יכולים לקבל במחיר משתלם משום שכולנו יודעים היטב כי אירוע דורש לא מעט וכי הרבה פעמים התשלום יוצא על הרבה יותר דברים ממה שחשבנו לכתחילה.

אם גם אתם הלכתם כבר לאינטרנט ובדקתם אחרי מחיר השכרת כסאות לאירועים בבאר שבע, אז אנחנו כאן כדי להסביר מה הפרמטרים שמשפיעים על המחיר של ההזמנה ואיך בכל זאת אפשר לשחק עם הנתונים כדי שתוכלו לקבל את השירות הטוב ביותר במחירים הוגנים.

היכן האירוע מתקיים?

אמנם אנחנו נותנים שירות בכל איזור הבאר שבע כולל הובלה. אנחנו שמחים לעשות את זה ועושים את זה מתוך אהבה למקצוע. אנחנו אוהבים להיות הצינור שמאפשר לכם בסופו של יום ליצור את האירוע עליו חלמתם כל הזמן. אבל, חשוב לדעת כי מחיר השכרת כיסאות לאירועים בבאר שבע, מושפע בין היתר מהמיקום בו אתם רוצים להניח את המוצר. לא כי אנחנו לא יכולים להגיע לשם כמו ששינוע של כלי רכב כמו גם עובדים, זו עבודה שדורשת מאיתנו הרבה הכנה מוקדמת, שורה של הכנות מול כל העובדים, מה שגם משפיע על ההיבט הכלכלי של הבחירה.

באיזו סוג של כסאות מדובר?

כבר אמרנו כי כיסאות להשכרה בבאר שבע מחומרים שונים עולים אחרת. הסיבה לכך היא שהרבה פעמים החומרים שנראים טוב יותר הם גם עדינים יותר, מה שבנוסף לכל גם כן משפיע על המחיר הסופי של ההשכרה כולה. שימו לב לכך ובחרו בחכמה בהתאם לתקציב שלכם.

מה הכמות של כסאות להשכרה בבאר שבע?

הרבה פעמים אנחנו מנסים להציע מחיר טוב יותר עבור מי שלוקח מספר כיסאות גדול יותר. אבל כמובן שבסופו של יום השכרה של הרבה חפצים, גם אם מדובר על מחיר נוח יותר עבור כל פריט, בסך הכל הופכת יקרה יותר כאשר מדובר על הרבה פריטים שונים.

בכל מקרה אנחנו יכולים להעיד כי אנחנו עושים את כל מה שאנחנו יכולים על מנת שנוכל להפוך את התהליך של השכרת כסאות לאירועים בבאר שבע לזול עד כמה שניתן. אנחנו בחברת DBO EVENTS יודעים טוב מאוד כי המחיר עבור פריטים לחתונות ואירועים בישראל יוצאים מכלל פרופורציה. אנחנו ממש לא רוצים להיות הגורם שיהפוך את האירוע שלכם ליקר בהרבה ממה שהוא צריך להיות לפי דעתנו בסופו של דבר.

אנחנו תמיד ממליצים להזמין מראש כסאות לאירועים בבאר שבע

בחירה של השכרת כסאות לאירועים בבאר שבע היא בחירה מורכבת שמשפיעה על האופן בו האירוע שלכם ייראה. אנחנו תמיד ממליצים להזמין כמה שניתן את הציוד מראש כדי שתוכלו לשנות את ההזמנה במידת הצורך, לבקש פריטים אחרים ובעיקר, ליהנות מהניסיון שלנו עד כמה שניתן.

אנחנו אומנם נותנים שירות בהתראה קצרה, אנחנו יודעים שהחיים הם לא תמיד משהו שניתן לתכנן עד הפרט האחרון. אבל אנחנו כן יכולים להעיד כי ככל שתתארגנו זמן רב יותר מראש, כך יהיה לכם קל יותר בסופו של דבר, לתכנן את האירוע שלכם על הצד הטוב ביותר ולהיות בטוחים שכל הפרטים מושלמים.

על מנת לא לשכוח את הפרטים הקטנים תמיד טוב להיות בטוחים שיש לכם את כל מה שאתם צריכים עבור אירוע מושלם, בדיוק כמו שקיוויתם מההתחלה.

אנחנו ב-DBO מחכים לכם ורוצים להעניק לכם שירות מקצועי

אצלנו תמצאו כסאות להשכרה בבאר שבע מסוגים שונים במחירים נוחים יחד עם שירותי אדיב וציוד איכותי ומקצועי. אנחנו נוביל עבורכם את הציוד ובמידת הצורך נבצע את שלבי הפריקה והעמסה כך שאתם תוכלו לקבל כסאות להשכרה בבאר שבע ולהישאר לאורך כל הדרך עם ראש שקט.

אנחנו מחכים לכם כאן, בחברת DBO EVENTS

מה היה לנו עד עכשיו?

אנחנו מחזיקים במלאי מגוון ענק של סוגי כסאות: כסאות פלסטיק, כסאות עץ מתקפלים, כסאות בר, כסאות עץ בצבע לבן ועוד.

היכנסו לאתר וצפו בקטלוג המלא >>

מה פתאום!

אתם יכולים להשכיר כל כמות שתרצו החל מכסא אחד ועד אלפי כסאות.

אנחנו בDBO דוגלים במתן שירות מקצועי ואדיב לכל אחד ואחת, אתם מוזמנים להתרשם מהציוד שברשותנו המופיע באתר >> היכנסו עכשיו

בין שירותינו
המלצות וחוות דעת
נאווה מרגלית
נאווה מרגלית
ראשון לציון
קרא עוד
לכל צוות DBO שאפו ענק על הפקת אירוע מושלם שערכתם לנו! הכל היה על הצד הטוב ביותר עם ציוד מקצועי, יחס חם ושירות אדיב. הארגון היה מושלם וכל ההתנהלות בכללי הייתה מקצועית מאוד. אנו בטוחים שגם את האירועים הבאים שלנו נחגוג איתכם. תודה מקרב לב!
נגה זמיר
נגה זמיר
אשדוד
קרא עוד
תודה רבה על שירות אדיב ובזמן. הזמנו הפעלה של מתנפחים עם דוכני מזון והילדים נהנו מאוד! דניאל הגיע בזמן והכל היה מתוקתק, הציוד הגיע נקי והאוכל היה טעים וטרי. כל הילדים והאורחים החמיאו לנו והיה מצוין! תודה רבה רבה!
תהל כהן
תהל כהן
אשקלון
קרא עוד
החלטנו לעשות יום כיף בים לכל עובדי החברה, חיפשנו פינות זולה להשכרה והגענו אל DBO, לאחר שיחה קצרה הבנתי שאין מה לחפש עוד, הגעתי למקום הנכון. אז רק מה שיש לי לומר שהציוד היה איכותי מאוד והשירות היה סופר מקצועי ואדיב ומעל הכל המחיר היה הוגן במיוחד! ממליצה בחום!
אורית בוכריס
אורית בוכריס
קרא עוד
השכרתי מהחברה ציוד לאירוע בחוף הים, השירות והאיכות היה מעל המצופה, אוהל לייקרה מפואר כולל פינות ישיבה, מחצלות, רמקולים, ועוד, הכל היה נקי ומסודר..קיבלנו בדיוק מה שהזמנו ויותר, ממש מומלץ.
הקודם
הבא
להצעת מחיר אטרקטיבית

מחפשים השכרת כסאות לאירועים? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה שווה ומשתלמת!

5/5
שירותים נוספים באיזור
אזורי שירות
5/5 - (26 דירוגים)

מחירון הובלות

200 ₪ – אשקלון (לא כולל איזור תעשיה דרומי)

350 ₪ – עד 10 ק"מ מאשקלון – לדוג':  זיקים / ניצן / ניצנים / באר גנים / נגבה / ניר ישראל / הודיה / ברכיה / משען / בית שקמה / גיאה / מבקיעים / בת הדר

400 ₪ – עד 25 ק"מ מאשקלון – לדוג':  אשדוד / שדרות / עוצם / אלומה / שחר / ברור חיל / כוכב מיכאל / גן יבנה / קריית גת / קריית מלאכי / אבן שמואל / תלמים / ערוגות / כפר אחים / באר טוביה / עוזה

500 ₪ – עד 30 ק"מ מאשקלון – לדוג': נתיבות / גדרה / בני עייש / רבדים / מעגלים / כפר מימון / בארי / גני טל / חפץ חיים / יד בנימין / עשרת / שדמה / כפר אביב / ניר גלים / בני דרום / אבן שמואל / איתן / אחוזם / עזריקם

650 ₪ – עד 40 ק"מ מאשקלון – לדוג': יבנה / רחובות / מזכרת ביתה / קריית עקרון / מעגלים / שיבולים / תאשור / תדהר / ברוש / בית אלעזרי / לכיש / טל שחר / מבועים / רעים / שרשרת

800 ₪ – עד 50 ק"מ מאשקלון – לדוג': ראשון לציון / נס ציונה / באר יעקב / חולון / בת ים / אופקים / דבירה / בית קמה / מסלול / מצליח / ישרש / בית חנן / נטעים / נצר סרני / סתריה

900 ₪ – עד 60 ק"מ מאשקלון – לדוג': תל אביב / רמת גן / גבעתיים / בני ברק / פתח תקווה / אור יהודה / מודיעין מכבים רעות / לוד / רמלה / באר שבע / להבים / אורים

1100 ₪ – עד 70 ק"מ מאשקלון – לדוג': הרצליה / רמת השרון / הוד השרון / ראש העין / שוהם / מיתר / עומר / חצרים / צאלים

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)

 

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)
דילוג לתוכן