שימו לב! בתאריכי הפורים תהיינה תוספת למחירי המוצרים: מתנפחים 250 ש"ח, דוכני מזון 100 ש"ח, שולחנות משחק 200 ש"ח

המרכבה 5, אשקלון

DBO השכרת ציוד - בווייז

050-5603251

שירות 24/6

מחירון הובלות

לצפייה לחץ

השכרת שולחנות וכסאות בשפלה

אנחנו, חברת DBO נשמח לעמוד לשירותכם ולתת לכם את הציוד הטוב ביותר לכל אירוע כדי שתוכלו לחגוג הכי טוב שאפשר כל אירוע. השכרת שולחנות וכיסאות בשפלה זה המהלך הבסיסי, הציוד הראשון שאתם צריכים כדי שיהיה לכם האירוע הטוב ביותר שאתם יכולים לייצר. אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון 050-5603251, לפנות ולהעמיס את הציוד, להביא לכם אותו בדיוק בזמן בהתחלה ולאסוף אותו בסוף כדי שאתם תהיו רגועים ותוכלו להתרכז במה שחשוב, ליהנות מהאירוע שלכם באמת.

לקטלוג השכרת שולחנות וכסאות – לחץ כאן

איך בוחרים ומבצעים השכרת ריהוט לאירועים בשפלה?

תהליך השכרת שולחנות וכסאות לאירועים בשפלה הוא תהליך שלכתחילה נדמה כאילו הוא פשוט. הרי מה הבעיה לבחור כמה שולחנות וכמה כיסאות לאירוע? אבל האמת היא כי יש כאן כמה משתנים אליהם יש להתייחס בתשומת לב. קודם כל זכרו כי השכרת שולחנות וכיסאות לאירועים היא השכרה שלא מתייחסת לפריט אחד בלבד אלא לשורה ארוכה של אפשרויות ואלטרנטיבות.

השכרת שולחנות עגולים בשפלה, השכרת שולחן מתקפל בשפלה, השכרה של שולחנות אבירים בשפלה, זה רק קצה הקרחון בעולם ההשכרות. אנחנו מדברים על שורה ארוכה של אלטרנטיבות מתוכן לא פעם קשה ומורכב לבחור את האופציה הטובה ביותר עבור האירוע שלכם.

מבחר ידוע בתור דבר חיובי מצד אחד, משום שאצלנו, בחברת DBO השכרת ציוד לאירועים, תוכלו באמת למצוא כל מה שתרצו. מהצד השני, השפע דורש מכם להיות ממוקדים וברורים לגבי הציוד אותו אתם צריכים.

השכרת שולחנות וכסאות בשפלה לאירועים מתחילה מהכנת רשימה

כדי שתוכלו לבצע השכרת שולחנות וכסאות בשפלה אתם חייבים קודם כל לכתוב את הדברים החשובים עבורכם כדי שתוכלו למצוא את הציוד הנדרש. מה זה אומר 'הדברים החשובים'. למשל, אם האירוע שלכם הוא חתונה ואתם יודעים שאתם צריכים למצוא כל מיני פתרונות ישיבה, פתרון ישיבה עבור ארוחה של מספר משתתפים לצד פתרון עבור החברים שרוצים לשבת, לעשן ולשתות ביחד בחבורה ופתרון עבור מי שמעוניינים לשבת 'על הבר'.

ברגע בו הקונספט של האירוע יהיה רשום תוכלו להתייחס לכל אחד מהאלמנטים הדרושים. למשל, לבחור השכרת שולחנות בר לאירועים בשפלה, ריהוט אלטרנטיבי להשכרה, השכרת שולחנות מרובעים ועוד. כך שהחזון מאפשר לכם לרדת לפרטים לאט לאט.

בנוסף, שימו לב כי אתם צריכים להתייחס גם לכמות המוזמנים שמגיעים. כך שגם בהיבט הזה מאוד חשוב לרשום הכל כדי שתוכלו להיות בטוחים כי לא שכחתם שום דבר וכי אתם יודעים בדיוק מה אתם צריכים. כאשר לקוחות מגיעים אלינו מכווני מטרה ויודעים מה הצורך קל לנו יותר לעזור להם ולסייע להם בתהליך בסופו של דבר.

השכרת ציוד אלטרנטיבי לאירועים בשפלה

אתם לא צריכים להיות מקובעים וללכת רק עם הדברים שאתם מכירים. גם אם מדובר על אירועים 'קונבנציונליים' כמו בר מצווה למשל, אנחנו חיים בעידן יצירתי שיכול לאפשר לכם לבחור בכל מיני אלטרנטיבות שאולי היה לכם קשה לחשוב עליהן מראש.

בין היתר אתם יכולים לבחור עבור החברים ישיבה על מחצלות, השכרה של 'זולות', דוכני מזון שינועו במרחב ועוד. אצלנו תוכלו למצוא מגון גדול של פריטים עליהם אולי חשבתם ואולי פספסתם, מה שכמובן מעודד אותנו ליצור עבורכם עוד רעיונות מפתיעים בכל פעם מחדש כל הזמן.

לקטלוג השכרת שולחנות וכסאות – לחץ כאן

השכרת שולחנות מתקפלים בשפלה

רבים חוששים מתהליך של שולחנות מתקפלים להשכרה בשפלה כי הם חוששים מכך שמדובר על אופרציה לא קטנה ושבסופו של יום הם אלו שיאלצו לפתוח ולסדר את השולחנות. לנו חשוב בתור אלו שנותנים את השירות עבור השכרת שולחנות וכסאות בשפלה כי אנחנו נמצאים אתכם לאורך כל הדרך. אתם ממש לא צריכים בערב האירוע שלכם לפתוח שולחנות, לסדר כיסאות ולהכין את המקום.

אתם יכולים לסמוך עלינו כי אנחנו נמצאים כאן כדי לתת לכם את הכלים הטובים ביותר ואת אנשי המקצוע המנוסים שלנו שיעזרו לכם להקים את האירוע עליו אתם חולמים. כל שעליכם לעשות הוא להגיד בדיוק מה אתם מחפשים ואנחנו נביא לכם את הציוד בזמן, נעזור לכם לסדר את הכיסאות ואת השולחנות בצורה מדויקת שתתאים בדיוק למה שאתם רוצים שיהיה במקום.

אנחנו מביאים ציוד עם ביטוח

אתם לא צריכים להיות מודאגים משום דבר, אמנם זה רק נראה כאילו אנחנו מבצעים עבודה 'טכנית' עבור מי שרוצים להקים אירועים בשפלה, אבל מבחינתנו מדובר בהרבה יותר מאשר עבודה שהיא רק 'טכנית'. בעינינו התפקיד שלנו הוא קודם כל לאפשר לכם ליהנות מציוד איכותי ותנאים מעולים כדי שתוכלו ליהנות מהאירוע שלכם, שהרי אם אתם לא נהנים מה זה היה שווה כל זה? אנחנו מבטיחים להביא לכם ציוד מעולה וכמובן מבוטח כדי שבכל מקרה תוכלו ליהנות לאורך כל האירוע ולהישאר עם ראש שקט.

ככל שתקדימו להזמין כך נוכל לתת את התנאים הטובים יותר להזמנה

הדינמיקה של שולחנות וכיסאות להשכרה לאירועים בשפלה היא שלאורך הזמן ההזמנה משתנה משום שלעולם יצירה של אירוע היא לא שורה של משימות שעוברות 'חלק'. מכאן שבכל פעם צריך לבצע בחירות חדשות ולשנות את ההזמנה. אם אתם מזמינים ברגע האחרון מידת הגמישות שלנו יורדת מטבע הדברים וגם אתם לא יכולים להסתכל על הדברים בנחת ולהיות בטוחים שאכן הזמנתם את כל מה שצריך.

לכן אנחנו ממש מפצירים בכם לא לשכוח להזמין הכל מראש, לשלוח לנו מה אתם צריכים במסגרת שולחנות וכיסאות להשכרה בשפלה כדי שנוכל פשוט לספק לכם את כל מה שאתם צריכים בלי שתטרידו את עצמכם בשום דבר שאולי עלול לצאת לא בדיוק על פי התכנית המקורית.

שולחנות בר להשכרה בשפלה מחיר מצוין

כאמור, כאשר אתם חושבים על השכרת שולחנות וכיסאות בשפלה אתם בטח חושבים על אותם שולחנות עגולים שלכל אחד מהם מוצמדת שורה של כיסאות. אבל אנחנו דווקא מדברים בין היתר על הזמנה שכוללת עוד שורה של מקומות ישיבה אלטרנטיביים. משום שלא תמיד הלקוחות שלנו מודעים למגוון הרחב של האפשרויות העומדות בפניהם, אנחנו תמיד ממליצים להיכנס לקטגוריה ולתת הצצה למגוון רחב של אלטרנטיבות.

תוכלו למצוא שם כאמור שולחנות בר להשכרה, השכרת שולחנות קפה, מזונונים ובוצ'רים, השכרת שולחנות עץ במידה ואתם מעוניינים בהשכרה של ציוד דקורטיבי המתכתב עם הרעיון העומד בבסיס יצירת האירוע שלכם, כלומר, כאן המקום להגיד כי אנחנו גם כן נמצאים כאן כדי לתת לכם כתובת לשאול שאלות ולבדוק מה בדיוק האלמנטים שאתם צריכים כדי להבטיח כי האירוע שלכם יהיה בדיוק הדבר לו קיוויתם.

לקטלוג השכרת שולחנות וכסאות – לחץ כאן

ריהוט להשכרה לאירועים בשפלה תמיד יגיע בזמן

לוח זמנים של יצירת אירוע הוא לוח זמנים מדויק בו אין מקום לעשות טעויות. אנחנו כאן כדי להבטיח לכם שהריהוט אותו הזמנתם יגיע בדיוק בזמן. אל תשכחו כמובן שאתם יכולים להזמין אצלנו עוד שורה ארוכה של השכרת ציוד לאירועים בשפלה ומוצרים נלווים כמו פתרונות הצללה, פתרונות חימום או אולי שולחנות משחק או דוכני מזון, אצלנו תוכלו פשוט למצוא כל מה שיכול להפוך את האירוע שלכם לאירוע נפלא ובלתי נשכח ובעיקר, בזמן.

אנחנו תמיד אוהבים לא רק לקבוע את שעת ההגעה למקום האירוע אלא לבצע שורה של שיחות במהלכן נוודא שוב כי ההזמנה שלכם היא ההזמנה הסופית וכי אתם יודעים בדיוק לאן אתם מעוניינים שנבוא עם הציוד ובאיזו שעה.

אנחנו מגיעים לכל מקום באזור השפלה, גם לנקודות אליהן על פניו קשה יותר להביא את הציוד הדרוש. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, כדי לתת לכם את כל מה שאתם צריכים באופן הטוב והמקצועי ביותר שאפשר.

אנחנו עובדים בכל אזור שפלה והסביבה

אצלנו לא תקבלו השכרת שולחנות וכיסאות לאירועים המתוחמים למקום מוגדר, אנחנו מספקים את השירות שלנו בשפלה והסביבה כך שבכל מקום באזור תוכלו לקבל שירות מעולה המספק לכם את כל מה שאתם צריכים. אנחנו מגיעים עם הציוד גם למקומות אליהם קצת יותר קשה להגיע, מה שהפך להיות חלק מהדרישות עבור מי שמעוניין לספק ציוד לאירועים לאור מגיפת הקורונה שהובילה את כולנו להיות יצירתיים ולחפש את המקומות הטובים ביותר והנעימים ביותר עבור קיום של כל אירוע או חתונה.

אנחנו כמובן נשמח לשמוע בדיוק מה הצרכים שלכם כבר משיחת הטלפון הראשונה כדי שנוכל להיערך בהתאם.

השכרת שולחנות וכסאות בשפלה מחיר מצוין

קודם כל, מטבע הדברים לכל פריט יש מחיר שונה. השכרת שולחנות בר מחיר לא דומה למחיר של שולחנות וכיסאות להשכרה המיועדים לישיבה ולאכילה משותפת של ארוחת ערב חגיגית. כך שקודם כל אנחנו רוצים להסתכל על שורת הפריטים הדרושים ולהבין כמה כל אחד היה עולה לכתחילה בנפרד.

אנחנו גם מכירים בכך שהמציאות הישראלית היא מציאות קשה בה האתגרים הכלכליים הם לא קלים. בין אם אתם מתכננים את החתונה של הבת שלכם ובין אם את הבת מצווה, אין שום סיבה שתמצאו את עצמכם 'קורעים את הכיס' כדי לקבל ציוד טוב ושירות מעולה. אנחנו עושים הכל כדי לאפשר לכם לקבל את השירות בו אנחנו מאמינים. כזה שאמנם יספק לאירוע שלכם את כל הציוד הנדרש אבל, באותה נשימה, גם יהיה במחירים שווים לכל כיס.

שימו לב כי הרבה פעמים המחיר נגזר כתוצאה מהמועד בו בוצעה ההזמנה, ככל שזו תיערך זמן רב יותר מראש כך המחיר ירד בהתאמה, בנוסף, המחיר הוא גם כן תוצאה של מספר העובדים בהם אנחנו בוחרים כדי לתת לכם את השירות והשעות בהן מתקיים האירוע. על פניו נשמע כמו מתמטיקה מורכבת וכמו שורה של סיטואציות בהן כדי לקבל שירות טוב תיאלצו לשלם הרבה כסף. אבל בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. אנחנו כאן כדי להגיד לכם בדיוק איך 'לשחק' עם האפשרויות שלכם על מנת שתוכלו לקבל בסופו של יום את המחיר הטוב ביותר.

לקטלוג השכרת שולחנות וכסאות – לחץ כאן

DBO עובדים בתחום האירועים בשפלה כבר לא מעט שנים

כדי שהאירוע יהיה מוצלח חשוב לתת מענה לכל פרט. כמו שאומר המשפט הידוע 'אלוהים נמצא בפרטים הקטנים'. כדי שתוכלו להיות מרוצים מהאירוע שלכם באמת חשוב שתדעו בדיוק מה אתם צריכים כדי להפוך אותו כזה. אנחנו מצידנו שמחים לשתף בניסיון שלנו ובכלים העומדים לרשותנו כדי שאתם תוכלו לבחור נכון בתוך כלל האפשרויות עבור השכרת שולחנות וכיסאות בשפלה.

לכן אנחנו כאן, כדי להפוך את האירוע שלכם לאירוע עליו חלמתם. אנחנו שמחים לתת לכם שירות כמו גם להציע לכם שורה של אפשרויות ואלטרנטיבות לפינות ישיבה, הצללה, חימום של האירוע והפעלות שהופכים כולם את הפרטים הקטנים לשלם הגדול מסך חלקיו.

אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת ולהציע לכם מהניסיון שלנו ומהציוד המעולה אותו אנחנו שומרים במיוחד למענכם.

אין שום סיבה להתמהמה, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך אתר האינטרנט שלנו או דרך מספר הטלפון 050-5603251 ואנחנו, חברת DBO השכרת ציוד לאירועים, נשמח לעמוד לרשותכם בכל עניין.

מה היה לנו עד עכשיו?

אנחנו מחזיקים במלאי מגוון ענק של סוגי כסאות ושולחנות: כסאות ושולחנות פלסטיק, שולחנות וכסאות עץ, שולחנות וכסאות בר, בוצ'רים ומזנונים, שולחנות עגולים ומרובעים, שולחנות אביר ועוד.

היכנסו לאתר וצפו בקטלוג המלא >>

מה פתאום!

אתם יכולים להשכיר כל כמות שתרצו החל מכסא אחד ועד אלפי כיסאות ושולחנות.

אנחנו בDBO דוגלים במתן שירות מקצועי ואדיב לכל אחד ואחת, אתם מוזמנים להתרשם מהציוד שברשותנו המופיע באתר >> היכנסו עכשיו

בין שירותינו
המלצות וחוות דעת
נאווה מרגלית
נאווה מרגלית
ראשון לציון
קרא עוד
לכל צוות DBO שאפו ענק על הפקת אירוע מושלם שערכתם לנו! הכל היה על הצד הטוב ביותר עם ציוד מקצועי, יחס חם ושירות אדיב. הארגון היה מושלם וכל ההתנהלות בכללי הייתה מקצועית מאוד. אנו בטוחים שגם את האירועים הבאים שלנו נחגוג איתכם. תודה מקרב לב!
נגה זמיר
נגה זמיר
אשדוד
קרא עוד
תודה רבה על שירות אדיב ובזמן. הזמנו הפעלה של מתנפחים עם דוכני מזון והילדים נהנו מאוד! דניאל הגיע בזמן והכל היה מתוקתק, הציוד הגיע נקי והאוכל היה טעים וטרי. כל הילדים והאורחים החמיאו לנו והיה מצוין! תודה רבה רבה!
תהל כהן
תהל כהן
אשקלון
קרא עוד
החלטנו לעשות יום כיף בים לכל עובדי החברה, חיפשנו פינות זולה להשכרה והגענו אל DBO, לאחר שיחה קצרה הבנתי שאין מה לחפש עוד, הגעתי למקום הנכון. אז רק מה שיש לי לומר שהציוד היה איכותי מאוד והשירות היה סופר מקצועי ואדיב ומעל הכל המחיר היה הוגן במיוחד! ממליצה בחום!
אורית בוכריס
אורית בוכריס
קרא עוד
השכרתי מהחברה ציוד לאירוע בחוף הים, השירות והאיכות היה מעל המצופה, אוהל לייקרה מפואר כולל פינות ישיבה, מחצלות, רמקולים, ועוד, הכל היה נקי ומסודר..קיבלנו בדיוק מה שהזמנו ויותר, ממש מומלץ.
הקודם
הבא
להצעת מחיר אטרקטיבית

מחפשים אוהלים להשכרה? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה שווה ומשתלמת!

5/5
אזורי שירות

מחירון הובלות

200 ₪ – אשקלון (לא כולל איזור תעשיה דרומי)

350 ₪ – עד 10 ק"מ מאשקלון – לדוג':  זיקים / ניצן / ניצנים / באר גנים / נגבה / ניר ישראל / הודיה / ברכיה / משען / בית שקמה / גיאה / מבקיעים / בת הדר

400 ₪ – עד 25 ק"מ מאשקלון – לדוג':  אשדוד / שדרות / עוצם / אלומה / שחר / ברור חיל / כוכב מיכאל / גן יבנה / קריית גת / קריית מלאכי / אבן שמואל / תלמים / ערוגות / כפר אחים / באר טוביה / עוזה

500 ₪ – עד 30 ק"מ מאשקלון – לדוג': נתיבות / גדרה / בני עייש / רבדים / מעגלים / כפר מימון / בארי / גני טל / חפץ חיים / יד בנימין / עשרת / שדמה / כפר אביב / ניר גלים / בני דרום / אבן שמואל / איתן / אחוזם / עזריקם

650 ₪ – עד 40 ק"מ מאשקלון – לדוג': יבנה / רחובות / מזכרת ביתה / קריית עקרון / מעגלים / שיבולים / תאשור / תדהר / ברוש / בית אלעזרי / לכיש / טל שחר / מבועים / רעים / שרשרת

800 ₪ – עד 50 ק"מ מאשקלון – לדוג': ראשון לציון / נס ציונה / באר יעקב / חולון / בת ים / אופקים / דבירה / בית קמה / מסלול / מצליח / ישרש / בית חנן / נטעים / נצר סרני / סתריה

900 ₪ – עד 60 ק"מ מאשקלון – לדוג': תל אביב / רמת גן / גבעתיים / בני ברק / פתח תקווה / אור יהודה / מודיעין מכבים רעות / לוד / רמלה / באר שבע / להבים / אורים

1100 ₪ – עד 70 ק"מ מאשקלון – לדוג': הרצליה / רמת השרון / הוד השרון / ראש העין / שוהם / מיתר / עומר / חצרים / צאלים

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)

 

תקנון הובלות

מחירי ההובלה תקפים לאספקה ואיסוף בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות בהתאם לצורך). במידה ומבצעים הזמנה טלפונית/דרך האתר יש להודיע "בהערות" על שעת האספקה הרצויה.

  • אספקה ואיסוף שלא בין השעות לעיל תיתכן תוספת תשלום. (ניתן לקבל אספקה ואיסוף בכל שעה בתוספת תשלום 24/6)
  • מחירי ההובלות אינם כוללים הרכבה ופירוק הציוד. (למעט: שולחנות משחק, ערכות קריוקי, אוהלים, פטריות חימום, חבילות למסיבות בטבע/חבילות לימי הולדת / אוהלי לייקרה) ניתן לקבל שירות של הרכבה ופירוק לשאר הציוד בתוספת תשלום.

ההובלה מתייחסת למקומות נגישים לפריקה

  • פריקה עד 15 מטר מהמשאית, ללא מדרגות/מעלית (במקום שאינו נגיש יש לעדכן מראש ב ״הערות״ בזמן ביצוע הזמנה טלפונית/באתר). תיתכן תוספת תשלום במקרים שהמקום אינו נגיש.

הובלת מתנפחים

  • בהזמנת מתנפחים עלות פתיחה וקיפול 100 ש"ח לכל מתקן בתוספת למחיר ההובלה. (תשלום זה הינו חובה בהזמנת הובלה למתנפחים)
דילוג לתוכן